آیا استفاده از چت جی پی تی رایگان است؟ بله، نسخه رایگانی از آن وجود دارد

تصویر is-chat-gpt-free-768x435-718x (1).jpg

ChatGPT یک ابزار رایگان است که مدل‌های زبانی را برای دیدگاه شخصیسازی شده بهینه می کند. به عبارت دیگر، این ابزار به صورت مکالماتی تعامل می کند و به هر سوالی که شما دارید پاسخ می دهد. ChatGPT هوش مصنوعی است و یکی از اولین ابزارهای این نوع برای عموم قابل دسترسی شد. به معنایی کاربران زیادی برای استفاده از آن خودشان را ثبت نام کرده اند و بسیاری از آنها به دنبال این بودند که ChatGPT رایگان است یا از سرویس‌دهنده خودشان پول می گیرند. این برنامه مطالبی را ایجاد می کند که مردم می توانند آنها را درک کنند و همچنین پاسخ های «شبیه به انسان» واقعی ارائه می دهد. خبر خوب این است که ChatGPT رایگان است، با این حال، برای ارائه خدمات بهتر به صورت کلی می توانید بابت ChatGPT Plus پرداخت کنید.

چت‌جی‌پی‌تی به شدت در میان کاربران محبوب شده است ولی این موضوع باعث نگرانی مدارس شده است. این خدمت رایگان برای کاربران عادی همچنان بسیار عالی است و برای بیشتر کاربران نیاز به عضویت پریمیوم وجود ندارد.

آیا چت GPT رایگان است؟

با بررسی  وبلاگ Open AI، می‌توانید به سرعت متوجه شوید که ChatGPT رایگان است. OpenAI ChatGPT را به عموم معرفی کرده تا بازخورد کاربر را دریافت کند که در اصل به آنها کمک می‌کند تا نرم افزار بهتری ارائه دهند.

این موضوع اصلا غیر معمول نیست که یک شرکت چنین کاری را انجام دهد، با این حال این یک اولین بار است که در این حوزه رخ می دهد. ChatGPT همیشه رایگان نخواهد بود، در نهایت، آنها به سوداگری خواهند پرداخت؛ با این حال، در طول نمایش پیش نمایش پژوهش هر کسی می تواند از آن استفاده کند. برای امتحان آن بر روی لینک بالا کلیک کنید، سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کرده و گزینه "برای استفاده شخصی" را انتخاب کنید.

چت‌جی‌پی‌تی پلاس با پلن اشتراکی شروع به کار کرده است. خدمات پولی دسترسی مشابه ورژن رایگان را فراهم می کند. اما به قیمت ۲۰ دلار در ماه، برخی مزایای اضافی در اختیار شما قرار می گیرد.

وقتی ظرفیت به حداکثر برسد هیچ صفی وجود ندارد، از چت بازدیدبازی سریعی خواهید داشت و به آخرین ویژگی‌های در حال توسعه دسترسی پیدا خواهید کرد.

آیا اشتراک در چت‌جی‌پی‌تی پلاس ارزشش را دارد؟

چت‌ جی‌پی‌تی پلاس چندین مزیت دارد که به معنای این است که شاید بخواهید به اشتراک ماهانه ۲۰ دلاری اشتراک بپردازید. با این حال، تصمیم این نکته که آیا چت‌ جی‌پی‌تی برای شما ارزش دارد یا خیر، صرفا با خودتان است!

اینجا برخی از مزایای کلیدی چت‌جی‌پی‌تی پلاس آمده است:

  • سرعت بسیار بالاتر
  • پردازش بسیار بالاتر
  • پاسخ بهتر
  • پایگاه دانش گسترده تر
  • قابلیت چند زبانی بهبود یافته

یکی از مزایای اصلی چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) پلاس این است که با اشتراک شما، در اولویت قرار خواهید گرفت و در اوقات پرکاربرد دیگر کاربران چت‌ جی‌پی‌تی کمتر مواجه با مشکلات کاهش سرعت خواهند بود. این بر علاوه اینکه کاربران پلاس به طور کلی نسبت به کاربران دیگر، زمان پاسخگویی سریع‌تری دارند.

علاوه بر این، کاربران چت‌جی‌پی‌تی پلاس همچنین دسترسی زودتر از هر کاربر دیگری به هر به‌روزرسانی‌ای که برای چت‌بات OpenAI منتشر می‌شود دارند!

جایگزین‌های رایگان چت جی‌پی‌تی

از پیش خدمات چت ربات هوش مصنوعی رایگان موجود است، اما به طرز مانند چت جی پی تمام این‌ها با محدودیت ها و فواید خودشان همراه هستند.

سرویس‌های رایگان مشابه ChatGPT:

  • مرمد 3 سنڈ باکس
  • GPT-2 Hugging Face
  • یوچت
  • گی پی تی اوپن ای ای
  • T5
  • مینا
  • چتسونیک

آیا برنامه چت GPT رایگان وجود دارد؟

با اینکه اپلیکیشن رسمی از طرف OpenAI وجود ندارد، اما توسعه‌دهندگان با سمت اوپن‌سورس این تکنولوژی کار می‌کنند و برنامه‌های رایگان استفاده‌پذیری از آن را تولید می‌کنند.

مشکلات چت‌جی‌پی‌تی

با استفاده رایگان از چت جی پی تی، مشکلات قابل پیش بینیی هم به وجود آمده است. به محض اینکه محبوبیت و کاربرد آن افزایش می‌یابد، چت جی پی تی امکان استفاده بدرست نیز دارد. ما قبلا در مورد ایمیل های کلاهبرداری با طراحی خوب صحبت کرده‌ایم که قابلیت تولید گسترده آنها با حس انسانی را دارند اما قدرت تولید خبرهای جعلی هم وجود دارد.

توسعه‌دهندگان و کاربران باید به طور کامل با این مسائل آشنا شوند و اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب وارد شده را انجام دهند.

چقدر ChatGPT هزینه دارد؟

چت GPT رایگان است، با این حال، سرویس پرمیوم چت GPT پلاس وجود دارد که هر ماه ۲۰ دلار هزینه دارد.

آیا چت جی پی تی پلاس رایگان است؟

نه، چت‌جی‌پی‌تی پلاس، خدمت پریمیومی است که نیاز به اشتراک ماهیانه دارد.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>