بهترین شناسایی گپ 2023

چت جی پی تی در سراسر جهان به عنوان مدل هوش مصنوعی آنلاین محبوب‌ترین مدل شده است و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از آن برای انواع موارد استفاده می‌کنند. متاسفانه، این موفقیت نیز باعث افزایش کلاهبرداری و استفاده از محتوای تولید شده توسط چت جی پی تی برای تکالیف مدرسه و دیگر اهداف شده است. اما خبر خوب این است که چندین شناسایی‌کننده محتوای هوش مصنوعی وجود دارند که به سرعت می‌توانند مواردی از محتوای تولید شده توسط چت جی پی تی و دیگر مدل های هوش مصنوعی را شناسایی کنند.

در اینجا پنج بالاترین شناسه‌گر ChatGPT را که می‌توانید برای شناسایی محتوا ایجاد شده از طریق ChatGPT استفاده کنید، بررسی خواهیم کرد. ابزارهایی مانند Turnitin می‌توانند ChatGPT را شناسایی کنند، با این حال، این‌ها برای افرادی در جامعه آموزشی محفوظ هستند.

بهترین شناسایی کننده گپ GPT: هوش مصنوعی اصالت

Originality AI یک ابزار تشخیص محتوایی قدرت گرفته از هوش مصنوعی است که به منشران کمک می کند تا محتوای اصیل و بدون هرگونه کپی برداری داشته باشند. آن با دقت بالا به آشکار کردن محتوای کپی شده و محتوای تولید شده توسط ChatGPT پرداخته و به دقت تا 94 درصد اطمینان دارد. Originality AI با استفاده از هوش مصنوعی محتوا را اسکن و تحلیل می کند و با میلیون ها اسناد دیگر در اینترنت مقایسه می کند تا همه گونه شباهت ها و تکرار ها را برای کپی برداری متوجه شود و متوجه شود که آیا محتوا به صورت تولید شده توسط ChatGPT هست یا نه.

Originality AI با نمایش درصد محتوای اصلی و محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی، تشخیص محتوای تولیدشده توسط چت‌جی‌پی‌تی را آسان می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که محتوای نوشته شده اصیل و اصلی است. اگرچه این نرم‌افزار هنوز ۱۰۰٪ دقیق نیست، تست کردن آن در تنوعی از سناریوها بسیار توصیه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که برای نیازهای شما به طور مؤثر کار خواهد کرد.

جی‌پی‌تی‌زیرو

GPTZero یک برنامه بر مبنای وب است که طراحی شده است تا متن‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به‌خصوص از ChatGPT، شناسایی و برجسته کند. این برنامه توسط ادوارد تیان در پاسخ به دانش‌آموزانی که از تکنولوژی برای فریب در تکالیف استفاده می‌کردند، ایجاد شده است. این برنامه رابط کاربری آسانی دارد و نتایج دقیقی را ارائه می‌کند، از جمله خلاصه‌ای از عباراتی که احتمالاً توسط ChatGPT نوشته شده‌اند.

GPTZero می‌تواند متن را در سطح جمله، پاراگراف یا سند تحلیل کند و با انواع فایل کار می‌کند. گاهی ممکن است نتایج نامناسبی ارائه دهد و برای مدل‌های زبان پیشرفته تر، خارج از بودجه باشد.

نویسنده

با استفاده از  آشکارساز محتوای هوش مصنوعی ChatGPT نویسندگان می‌توانند محتوای اصیل تولید کنند و همچنین محتوایی که توسط ChatGPT و سایر هوش‌مصنوعی‌ها تولید شده است را تشخیص دهند. این پلتفرم بر اساس دستورالعمل‌های منحصربه‌فردی آموزش دیده است و ارزیابی متن داده شده را ارائه می‌دهد. برای استفاده از این ابزار باید آدرس اینترنتی را وارد کنید یا محتوای متنی خود را کپی و الصق کنید. سپس نمره "محتوای انسان‌ساخته شده" آن با دقت به شما اعلام می‌گردد.

مانیتور محتوای هوش مصنوعی نویسنده سریع، به‌طور قابل قبول دقیق است و به شما در تشخیص محتوایی که بوسیله چت‌جی‌پی‌تی ایجاد شده است، به عنوان یک سکوی کمکی در چند ثانیه کمک می‌کند.

محتوا به مقیاس گسترده

محتوا با مقیاس یک تشخیص‌دهنده محتوای هوش مصنوعی است که به سرعت و دقت کیفیت متن را ارزیابی می‌کند. این تشخیص‌دهنده به بیش از میلیارد صفحه داده آموزش دیده است. سپس ابزار انتخاب‌های احتمالی‌ترین کلمات را پیش‌بینی می‌کند.

محتوا با مقیاس به خاطر تولیدکننده محتوای اختصاصی خود شناخته شده است که از چندین لایه از اجزای هوش مصنوعی برای تشخیص همه نوع محتوای مصنوعی، از جمله ChatGPT استفاده می‌کند. کاربران با سادگی با کپی کردن متن، امتیاز "شفافیت محتوا" را دریافت می‌کنند.

تشخیص‌دهنده‌ی خروجی OpenAI GPT2

شناسه‌گر خروجی OpenAI GPT2 یک ابزار آنلاین است که به شناسایی متن‌های ایجاد شده توسط مدل‌های هوش مصنوعی از قبیل چت‌جی‌پی‌تی، جی‌پی‌تی۳، و جی‌پی‌تی۲ کمک می‌کند. استفاده از این ابزار بسیار ساده است. فقط متن را کپی و درج کنید، و درصد واقعی / مجازی ارائه خواهد شد که احتمال ایجاد شدن توسط چت‌جی‌پی‌تی را نشان می‌دهد.

یک شناسایی‌کننده محتوای ChatGPT ابزاری است که کاربر را قادر می‌سازد به سادگی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به شناسایی برساند. این بسیار مهم است که در برخی‌ از کسب‌های تجاری به هیچ‌وجه کپی‌برداری رخ ندهد، با این‌حال این ابزارها هنوز به شکلی کامل صددرصد دقیق نیستند. هنگامی که محتوای تولیدی به وسیله هوش مصنوعی داغدار است، فشاری برای رشد و بهبود همیشه وجود دارد، اما ابزارهایی مانند مربوط به موضوعات فوق کمک شایانی در پیشگیری از بازی کثیف می‌کنند.

آیا راهی برای شناسایی ChatGPT وجود دارد؟

در واقع، چندین روش وجود دارد.  ابزارهایی مانند Turnitin یا سایر تشخیص دهنده های محتوای هوش مصنوعی می توانند محتوای تولید شده توسط نرم افزارهایی مانند ChatGPT را شناسایی کنند.

چه برنامه‌ای ChatGPT را شناسایی می‌کند؟

GPTZero، Originality AI، نویسنده، محتوا در مقیاس، و Turnitin همه انتشارات ChatGPT را شناسایی می کنند.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>