چگونه یک ربات گفتگوی هوش مصنوعی مانند ChatGPT بسازیم؟ راهنمایی برای ساخت ربات گفتگوی خود (بدون کد نویسی)

تصویر ۱۵.png

آیا کسب و کار شما بزرگ و حجیم است یا شما تنها صاحب یک کسب و کار هستید، احتمالاً برای بهبود تجربه مشتریان خود، مثلاً پاسخ به سؤالات یا شخصی‌سازی مسیر خریدار، زمان و منابع بسیاری را مصرف خواهید کرد.

حالا تصور کنید که می‌توانید همین کارها را با هزینه کمتری انجام دهید. بله، ما درباره یکپارچه‌سازی چت بات هوش مصنوعی مانند ChatGPT در کسب‌وکار شما صحبت می‌کنیم. با یک چت بات سفارشی، شما پول و زمان صرفه‌جویی و تغییر در روش تعامل مشتریان با پلتفرم یا برنامه‌ی شما خواهید داشت.

اما چگونه می‌توانم یک ربات مانند ChatGPT ایجاد کنم؟ شما ممکن است بپرسید.

شما می‌توانید بات خودتان را با استفاده از همان مدل زبان GPT-4 برای آموزش داده‌های سفارشی خودتان ایجاد کنید، به API این مدل نیز دست یابید و از ساخت زیرساخت‌های خود حداکثر بهره ببرید.

در این وبلاگ ما به موضوعات زیر می‌پردازیم:

  • چیست ChatGPT
  • مزایای استفاده از چت‌بات در کسب و کار شما
  • چه چیزهایی برای ساخت چت‌بات‌های مانند ChatGPT لازم است
  • راهکارهای بدون کد نویسی برای ساخت چت‌بات‌ها

بیایید شروع کنیم!

ChatGPT چیست؟

چت جی پی تی یک چت بات هوشمند چند حالته توسط اوپن ای آی بر پایه مدل ترانسفورمر GPT-4 ساخته شده است. ویژگی های آن شامل پردازش متن و تصاویر می باشد که ابعاد جدیدی را در تعامل هوش مصنوعی و انسان فراهم می کند. در مقایسه با چت بات های دیگر،چت جی پی تی با حافظه بیشتری برای ذخیره سازی Context و استدلال های پیشرفته بیشتری رو به رو است.

حتی مدل GPT-4 رفتار هوش مصنوعی را به ChatGPT وارد کرد. این بدان معناست که شما می توانید یک شخصیت برای چت بات خود ایجاد کنید و این شخصیت طی مکالمه ثابت خواهد ماند. این قابلیت های جدیدی که توسط GPT-4 به ارمغان آمده است، ChatGPT را به یک ابزار قدرتمند تبدیل کرده است، که این امر باعث شده است که شرکت هایی همچون استرایپ و مورگان استنلی، مورد استفاده کسب و کار قرار گیرند.

به طور خلاصه، ChatGPT یک ربات گفتگوی هوش مصنوعی برای تولید پاسخ های شبیه به انسان است که توسط OpenAI ایجاد شده و توانایی های قابل توجهی برای ترکیب اطلاعات و تولید پاسخ های به شدت شبیه به انسان را داراست و می تواند در بسیاری از کاربردهای واقعی مورد استفاده قرار گیرد.

تصویر۱۲.png

فواید استفاده از چت‌بات‌های هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی

چت‌جی‌پی‌تی قدرتی فوق‌العاده است. شما می‌توانید از آن برای بیشتر از موارد روزمره استفاده کنید. شما می‌توانید آن را به برنامه یا وب‌سایت خود ادغام کنید تا تعامل کاربران را بهبود ببخشید و زمان صرف شده برای وظایف تکراری را کاهش دهید.

در نتیجه، کسب و کار شما می‌تواند با ترکیب هوش مصنوعی و گپ ربات بهبود در نرخ تبدیل، ارائه محصولات جدید و بهبود عملیات داخلی را مشاهده کند. بیایید به هر یک از این مزایا بپردازیم تا با جزئیات سود و منفعت استفاده از گپ‌ربات‌های با هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی در کسب و کار شما را درک کنیم.

1. بیشترین تبدیل‌های ممکن

نرخ تبدیل پائین معمولا از تجربه کاربری نامناسب ناشی می‌شود هنگامی که مشتری بر روی پلتفرم شما فرود می‌آید. شما به دلیل عدم پاسخگویی یا عدم شخصی‌سازی ، از دست می‌دهید. با استفاده از ChatGPT شما می‌توانید به سرعت این مشکلات را رفع کنید.

می‌توانید از چت‌جی‌پی‌تی استفاده کنید تا پشتیبانی مشتری خود را بهبود بخشید. به جای این که یک مدیر به سوالات پاسخ دهد، می‌توانید اطلاعات خود را به چت‌جی‌پی‌تی ارسال کنید و به ربات اجازه دهید تا با تمام سؤالات سروکار داشته باشد. با توانایی صحبت کردن، چت‌جی‌پی‌تی با داشتن دانش کسب‌وکار شما، مشتریان را درگیر خود کرده و برآوردهای خود را به آنها ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، ChatGPT می تواند با بودن راهنمای شخصی هوش مصنوعی، تجربه خرید مشتریان را ساده تر کند. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک فروشگاه لباس D2C دارید. بدون راهنمایی هوش مصنوعی، کشف محصولات برای مشتریان وقت بر و پیچیده است و آن ها ممکن است از اطلاعات کلیدی مانند تخفیف ها و فروش ها نیز بی توجه باشند. با مراجعه به راهنمای هوش مصنوعی، مشتریان می‌توانند نام محصول مورد نظر خود را برای بات بگویند و این ربات پیشنهاد محصولاتی را ارائه خواهد کرد.

2. ساماندهی عملیات داخلی

وقتی در مقیاس بزرگ فعالیت می کنید، احتمالاً با مقاومتی در برخی عملیات داخلی مانند ورود، برنامه ریزی برنامه و صورتحساب مواجه هستید. با استفاده از ChatGPT دیگر نیازی به کمک دستی برای این وظایف ندارید.

برای مثال، فرض کنید که به تازگی یک برنامه نویس استخدام کرده‌اید. معمولاً، برنامه نویس برای درک نحوه کارکرد همه چیز در سازمان، باید تمام مستندات را مورد بررسی قرار دهد. با این حال، هنگام استفاده از ChatGPT که دارای تمامی مستندات برنامه نویسی است، می‌تواند با سهولت پاسخ‌های مورد نیاز را پیدا کند و به راحتی در ارتباط باشد.

3. افزایش ارائه محصولات

دوران هوش مصنوعی بر روی ما حاضر است. بنابراین به تنهایی بهبود تجربه کاربری کافی نخواهد بود، بلکه شما همچنین باید تولیدات محصول خود را ارتقا دهید تا از لحاظ رقابتی برتری داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال ساخت بازی هستید، سعی کنید هوش مصنوعی را به کار ببرید تا تجربه هر بازیکن را منحصر به فرد کنید. برای این کار، می‌توانید تعاملات با کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC ها) را بر اساس رفتار بازیکنان شخصی سازی کنید.

شما هم می‌توانید ChatGPT را در پلتفرم‌های آموزشی مورد استفاده قرار دهید. به جای فقط دادن پاسخ‌ها، می‌توانید از ChatGPT برای تبدیل شدن به یک مربی شخصی برای دانش آموزان استفاده کنید. شرکت‌هایی مانند Duolingo و Khan Academy از ChatGPT برای این منظور استفاده می‌کنند.

چه چیزهایی برای ساخت یک چت‌بات هوش‌مصنوعی مانند چَت‌جی‌پی‌تی مورد نیاز است؟

بنابراین شما مزایای چت بات ها را برای کسب و کار خود درک می کنید و می خواهید یکی از آن ها را بسازید. اما آیا می دانید فرآیند واقعی چگونه است؟ و برای ساخت یک برنامه مانند ChatGPT چه نوع منابعی لازم است؟ بیایید بفهمیم!

۱. جمع آوری اطلاعات

اولین مرحله در ساخت چت بات یا هوش مصنوعی مانند ChatGPT، تعیین داده های مورد نیاز برای تغذیه مدل یادگیری ماشین است. کلید اینجا این است که منابع قانونی داده را پیدا کنید. اگر به دنبال داده های عمومی در دسترس در وب هستید، می توانید از داده های آموزش دیده شده مدل های زبان موجود استفاده کنید.

در مورد داده های مربوط به کسب و کار خود، شما باید بسیار دقیق و جزئی باشید. این به این دلیل است که چت بات شما تنها زمانی قابل اعتماد است که تمام اطلاعات برای پاسخ به پرسش یک کاربر در دسترس آن است. این مجموعه داده می تواند شامل سیاست های شرکت، سوالات متداول، اسناد متنی و غیره باشد. بیشتر از همه، شما نیز باید اطمینان حاصل کنید که داده های متعلق به شخصی و امتیازی محرمانه هستند زیرا یک چت بات هوش مصنوعی همیشه قابل پیش بینی نیست.

۲. پیش‌پردازش داده‌ها

قبل از آموزش مدل شما باید داده های خود را پاک کنید و یا پیش پردازش کنید. این شامل به سکه گذاشتن و رمزگذاری داده های ورودی به توالی های صحیح جدید بدون‌تغییر در طول آن می‌شود. مدت زمان پیش پردازش همچنین بر اساس اندازه مجموعه داده شما متفاوت است.

3. حلقه آموزش

بعد از پیش‌پردازش مدل داده، می‌توانید حلقه آموزشی خود را برای تنظیم دقیق مدل بر اساس نیازهای خود آغاز کنید. تنظیم دقیق، موجب سازگاری مدل یادگیری ماشین با وظایف جدید می‌شود بدون نیاز به آموزش از ابتدا. به عنوان مثال، شما مدل خود را روی وظایف پیشنهاد محصول آموزش داده‌اید، اما مدل می‌تواند نیز وظایف توصیف محصول را انجام دهد.

هنگام آموزش، مسئله اصلی باید هزینه های محاسباتی باشد. شما باید بسیاری از GPU های با کیفیت بالا را خریداری کنید که هزینه صدها هزار دلار برای اجرای یک دوره آموزشی دارد. بنابراین هزینه آموزش به سرعت سرمایه شما را تجربه خواهد کرد. اما داشتن زیرساخت AI خود در طولانی مدت، همیشه خوب است.

۴. ساخت رابط برنامه

بعد از اصلاح و تست مدل شما، باید رابط برنامه‌ای با برندینگ خود را بسازید که کاربران می‌توانند با آن ورودی‌ها را وارد کرده و خروجی‌ها را مشاهده کنند. در مورد ChatGPT، وب‌سایتی که شما استفاده می‌کنید، رابطی است که به شما اجازه می‌دهد تا به قدرت مدل زبانی GPT-۴ OpenAI دسترسی داشته باشید.

نکته مهم: ساخت زیرساخت های هوش مصنوعی هزینه بر و زمانبر است و شاید در روز اول حتی احتیاجی به آن نداشته باشید. بنابراین می توانید با استفاده از یک API از مدل زبانی GPT-4 تحت آن، چت بات های مانند ChatGPT خود را بسازید.

معرفی API فعال شده GPT-4 Chatsonic

Chatsonic بات‌چت هوش مصنوعی AI با توانایی یادگیری GPT-4 می‌باشد. این جایگزین‌های ChatGPT یکی از بهترین و پایدارترین ChatGPT جایگزین ها می‌باشد. Chatsonic به صورت چندوجهی AI برای تولید تصاویر و متن طراحی شده است.

مانند ChatGPT، Chatsonic نیز API خود را دارد که می توان آن را برای ساخت ربات های چت سفارشی برای موارد مختلف استفاده کرد. در این بخش، به بررسی آنچه که API Chatsonic ارائه می دهد و چگونگی دسترسی به آن پرداخته می شود.

چرا API چت‌سونیک را بر API چت‌جی‌پی‌تی ترجیح دهیم؟

درحالی که Chatsonic و ChatGPT از همان مدل زبانی GPT-4 استفاده می‌کنند، اما API Chatsonic کاربردی‌تری ارائه می‌دهد که برای استفاده در جهان واقعی مطمئن‌تر است. دلایل زیر آن را توضیح می‌دهند:

1. ارائه برآوردهای زمان واقعی

شات‌جی‌پی‌تی با بهبود نسخه‌ی GPT-4 بهبود یافت. این بهبود باعث افزایش توانایی‌های استدلال و حافظه‌ی متن‌ها شد. اما چیزی که تغییر نکرد، داده‌های آموزشی شات‌جی‌پی‌تی است. داده‌های آموزشی شات‌جی‌پی‌تی تا سال ۲۰۲۱ محدود هستند، به همین دلیل نمی‌تواند درک و بررسی لحظه‌ای داشته باشد.

بر خلاف این، چت‌سونیک می‌تواند تبدیل‌کننده‌ای برای بیشتر موضوعات در هر روز باشد زیرا با جستجوی گوگل هماهنگ شده است و بهترین نتایج در مورد موضوع مورد نظر را به نمایش می‌گذارد. از دیدگاه تجاری، یک ربات چتی که می‌تواند اطلاعات را در زمان واقعی استخراج کند، به خاطر اینکه مشتریان می‌توانند از ربات هوش مصنوعی خود برای جستجوی واقعی استفاده کنند و در مسیر خرید خود پیش بروند، مفید است.

۲. تولید تصویر امکان‌پذیر است

GPT-4 چت‌جی‌پی‌تی را چندوجهی کرد. ولی تنها برای تنظیمات ورودی است، به این معنی که شما تصاویر را به عنوان ورودی وارد می‌کنید و متن را به عنوان خروجی تولید می‌کنید. بنابراین شما همچنان نمی‌توانید از طریق چت‌جی‌پی‌تی تصاویری تولید کنید.

با API چت سونیک، شما می‌توانید تصاویر شگفت‌انگیزی که با نسخه پایدار پخش یا دالی تولید شده با استفاده از آن ایجاد کنید. این می‌تواند به عنوان یک افزودنی عالی برای بسیاری از برنامه‌های ویرایش عکس استفاده شود زیرا می‌تواند خلاقیت و همکاری بیشتری را بین هنرمندان ایجاد کند.

۳. دستور صوتی فعال شده است

چت‌بات‌های هوش مصنوعی در حال تغییر جستجوی آنلاین را به شکلی که به آن عادت کرده‌ایم، هستند. آیا می‌دانید کدام رسانه را مصرف‌کنندگان بطور عمده برای جستجوی آنلاین ترجیح می‌دهند؟ صدا!

به طبق آمارهای جستجوی صوتی از Think with Google، ۲۷٪ از جمعیت جهانی از جستجوی صوتی بر روی دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند. بنابراین چت‌بات شما باید امکان فرمان صوتی را فراهم کند و به تمام مخاطبان امکان دسترسی داشته باشد. همچنین چت‌بات شما برنامه یا اپلیکیشن موبایل شما را کاربرپسندتر می‌کند زیرا کاربران از تایپ خودداری می‌کنند.

4. ساخت شخصیت‌ها آسان‌تر است

وقتی می‌خواهید یک چارچوب شخصیتی را در ChatGPT بسازید، باید به سیستم یک پرسشنامه شفاف و جزئیات دقیقی ارائه دهید. اگر شخصیت یا شخصیتی که می‌خواهید ایجاد کنید به درستی توصیف نشده باشد، ChatGPT ممکن است متفاوت شود و از موضوع خارج شود. این در Chatsonic رخ نمی‌دهد.

Chatsonic ۱۶ شخصیت پیش‌فرض برای شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک مفهوم را یاد بگیرید و به یک چت‌بات شخصی راهنمایی آموزشی خودتان نیاز دارید، می‌توانید راهنمای آموزشی را از منوی شخصیتی انتخاب کرده و شروع به یادگیری کنید. با API Chatsonic، به سادگی می‌توانید شخصیت‌ها را کنترل کنید.

چگونه دسترسی به API چت سونیک را بگیریم؟

برای شروع ساخت چت بات AI سفارشی با استفاده از Chatsonic API، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. حساب کاربری Writesonic را ایجاد کنید: اگر هنوز یک حساب ندارید، به writesonic.com بروید و یک حساب کاربری بسازید.

۲. به یک طرح پرداخت مشترک شوید: دسترسی API در طرح رایگان در دسترس نیست. بنابراین شما باید برای اشتراک پرداختی "Pro" با شروع هزینه ۱۹ دلار در ماه انتخاب کنید. همچنین شما باید کیفیت خروجی‌ها را مد نظر قرار دهید زیرا در بسیاری از موارد، این کیفیت هزینه را به مراتب تعیین می‌کند.

۳. به داشبورد API بروید: اکنون که دسترسی API را دارید، وقتش است که آن را فعال کنید. برای این کار، ابتدا به داشبورد API بروید.

4. توکن API خود را نشان دهید: بعد از اینکه در داشبورد API هستید، یک گزینه با نام "نمایش توکن API" را خواهید دید. بر روی آن کلیک کنید و توکن را کپی کنید. حالا می‌توانید این توکن را به کد خود اضافه کرده و شروع به استفاده از تماس‌های API کنید.

بعد از دریافت دسترسی API، باید به آموزش چت بات بر روی داده های سفارشی خودتان بپردازید. این شامل ایجاد یک محیط نرم‌افزاری، نوشتن کد، افزودن کلیدهای API و پردازش داده‌ها در ترمینال یا دستورالعمل است.

آیا پیچیده به نظر می‌آید؟ ما به شما کمک می‌کنیم! همه نفهمیده‌ها قادر به دیدن کدها و کار با کلید‌های API نیستند.

این همان دلیلی است که ما باتسانیک را ایجاد کرده‌ایم - سازنده چت‌بات هوش مصنوعی سفارشی که به شما این امکان را می‌دهد تا چت‌بات‌های سفارشی شات‌ جی‌پی‌تی بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنید.

چگونه چت‌بات هوش مصنوعی سفارشی خود را (بدون کد) که با چگونگی چت کردن من با ChatGPT آموزش دیده است، ایجاد کنیم؟

Botsonic یک سازنده چت بات هوش مصنوعی بدون کد نویسی است که توسط ورایت سونیک ساخته شده است و هدف آن تقویت درگیری و تجربه مشتری است. با استفاده از داده های خود، هر کاربر یا کسب و کاری می تواند یک چت بات با هوش مصنوعی بسازد. این سازنده پیچیدگی های آموزش داده ها و ساخت واسط چت بات را از بین می برد.

در عرض چند دقیقه، می‌توانید تجارب هوشمندانه چت با ربات‌های مکالمه‌ای سایت خود را برای بازدید‌کنندگان ایجاد کنید. این چت‌بات نوآورانه مشابه ChatGPT، کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از قدرت GPT-4 و پردازش زبان طبیعی، چت‌بات‌های هوشمند سفارشی ایجاد کنند که بدون نیاز به تخصص فنی، به مسائل متنوع پاسخ می‌دهند.

ویژگی‌های بوتسونیک به طور خلاصه

چت بات هوش مصنوعی سفارشی و بدون کد که مانند چت جی‌پی‌تی سوپرشخصی‌سازی شده است... به نظر می‌آید خیلی خوب است؟! بیایید نگاهی به برخی ویژگی‌های آن بیندازیم:

آموزش الگوی چت جی پی تی با داده های شما

باتسونیک به طور مؤثر از اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید یاد می‌گیرد و این به او امکان می‌دهد تا بازدیدکنندگان وب سایت شما را به صورت طبیعی و هوشمندانه هدایت کند. یک ربات چتGPT مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید، با دو روش به باتسونیک اطلاعات مربوطه را ارائه دهید:

  • اسناد - اسناد مربوط به راهنمایی ها، سیاست های شرکت، روش های برگشت یا قوانین تحویل را با فرمت هایی مانند PDF، PPT، PPTX، DOC و DOCX آپلود کنید.
  • آدرس های اینترنتی - به عنوان یک الگوی جایگزین، لینک های وب سایت خود را به Botsonic ارائه دهید تا اطلاعات را از دامنه ریشه، زیردامنه خود یا صفحات وب خاص خود (URL) استخراج کند.

شخصی‌سازی ChatGPT با برندینگ شما

با رعایت شناسه‌ی بصری برند خود، تجربه‌ی یکپارچه و سازگار برند خود را با باتسونیک و اختصاصی‌سازی کامل چت‌بات هوش مصنوعی خود تجربه کنید. باتسونیک انواعی از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد تا چت‌بات چگپت شما بسیار منحصربه‌فرد باشد:

  • نام چت بات خود را مشخص کنید - نام تجاری خود را در قسمت شخصی‌سازی زیر "نام شرکت" وارد کنید.
  • رنگ‌های برند را انتخاب کنید - رنگ‌های مشخص ویژه برند خود را از گزینه رنگ چت بات انتخاب کنید یا کد رنگ را وارد کنید.
  • شعار جذابی اضافه کنید - شعار جذابی را ایجاد کنید که کاربران را برای تعامل ترغیب کند (مانند "بیایید صحبت کنیم" یا "از یک چت سریع استفاده کنید").
  • با آرامش بازدیدکنندگان خود را استقبال کنید - پیام خوش‌آمدی دوستانه ای برای بازدید کنندگان وب سایت خود تنظیم کنید.
  • لوگو و تصویر چت بات خود را اضافه کنید - لوگوی برند خود را و یک تصویر جذاب چت بات برای ویجت خود بارگذاری کنید.
  • از آیکون شیکی استفاده کنید - از انواع استایل‌های دکمه استفاده کنید تا مناسب‌ترین مطابقت را برای وب سایت خود پیدا کنید.
  • اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید - ایمیل خود را درج کرده تا بازدید کنندگان می‌توانند با شما برای دریافت پشتیبانی بیشتر تماس بگیرند.
  • پرسش‌های پیشنهادی را ارائه کنید - تجربه کاربر را با ارائه مثال‌هایی از پرسش‌های متداول بهبود بخشید.

ادغام بی‌درز با رویکرد بدون کد

Botsonic را بدون نیاز به هیچ دانش برنامه‌نویسی به راحتی برقرار کنید! پس از ایجاد ربات گفتگوی هوش مصنوعی ChatGPT خود، Botsonic نتیجه‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • کد قابل تعبیه (در دوره آزمایشی رایگان قابل دسترسی است)
  • گزینه کلید API (صرفاً برای طرح‌های حرفه‌ای موجود است)

7 راه برای استفاده از باتسونیک برای جذب مشتری در وب‌سایتتان

باتسونیک تنها یک ربات گپ پشتیبانی متوسط نیست؛ علاوه بر وظایف معمول پشتیبانی، ارائه‌دهنده چندین قابلیت بیشتر است. در ادامه چند راه جذاب را جهت استفاده از باتسونیک برای شما معرفی می‌کنیم:

  1. تجربه مشتری وب سایت خود را بهبود بخشید - به واسطه ی گفتگو با ربات های چت از هوش مصنوعی، بازدیدکنندگان وب سایت شما به سرعت با اطلاعات مرتبطی مواجه می شوند که باعث بهبود تجربه کاربری آنها می شود.
  2. با مشاور هوش مصنوعی فرصت های فروش خود را بهبود بخشید - با استفاده از یک مشاور هوش مصنوعی در وب سایتتان، کاربران به سادگی می توانند در جستجوهای خود راهنمایی شوند و با شما تماس بگیرند.
  3. حفظ رضایت مشتریان - با ارایه اطلاعات جالب و قابل توجه در مورد علاقه مندی های کاربران، آنان را ترغیب به صرف بیشتر وقت در وب سایت شما می کند.
  4. رفع نیازها در زمینه حسابداری و مالی - با بهره گیری از باتسونیک به دلیل دارا بودن قابلیت های پیشرفته محاسباتی، تخمین مالیات، بازده سرمایه گذاری و... می توانید نیازهای خود را از لایه حسابداری پوشش دهید. با امکانات آینده ای مثل آپلود فایل های XLS و CSV به عنوان وظایف مشخص حسابداری را نیز مدیریت می کند.
  5. دریافت توجه با پاپ آپ های خروجی - با استفاده از باتسونیک، زمانی که کاربران روی می دهند، با نمایش پاپ آپ های خروجی توجه آنان را جلب کرده و آنها را ترغیب به ثبت نام کردن و یا به صفحات دیگر وب سایت شما بازگرداند.
  6. بهبود تجربه استخدام در داخل کسب و کار - با ادغام باتسونیک در دپارتمان منابع انسانی خود با آموزش سیاست های شرکت و مهارت های ربات، می تواند به عنوان یک منبع مناسب برای کارمندان شما عمل کند.
  7. توصیه محصولات در فروشگاه آنلاین - با استفاده از چت بات شخصی خود، می توانید به بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین خود محصولات مورد نظرشان را توصیه کنید.

چگونه یک چت بات هوش مصنوعی سفارشی بدون کد به کمک باتسونیک بسازیم؟

ایجاد و یکپارچه سازی چت بات AI اختصاصی بدون کد با بوتسونیک بسیار آسان و سریع است. مراحل زیر برای شما ارائه شده است:

مرحله ۱: ارسال داده های شما

همان‌طور که اشاره شد، جمع‌آوری داده مرحله‌ی اول در ساخت چت‌بات‌های هوش‌مصنوعی است. پس تمامی مستندات، فایل‌ها و پیوندها را که ممکن است به چت‌بات کمک کنند برای بیشتر بودن قابل اعتماد درگ‌و دراپ کنید.

شما باید از دیدگاه مشتریان درباره سؤالاتی که ممکن است بپرسند، به چندین سناریو فکر کنید. می‌توانید از بلیط‌های قدیمی مشتریان یا پرسش و پاسخ‌های آنها استفاده کنید تا الگوی سؤالات را درک کنید و با استفاده از مهندسی معکوس، به روش مناسبی برای بارگذاری داده‌های درست برسید.

مرحله دوم: شخصی سازی با برند خود

80٪ از کار شما پس از بارگذاری داده ها انجام شده است. مرحله بعد اضافه کردن برندینگ خود به چت بات است. این شامل رنگ ها، لوگوهای برند و اطلاعات تماس است. شما می توانید با نام گذاری و اضافه کردن پرسش های مثال، چت بات را به شخصی خود تبدیل کنید.

مرحله سوم: ادغام ویجت با وب‌سایت شما

وقتی نشان تجاری خود را اضافه می کنید، باتسونیک به طور خودکار ابزارک را سفارشی می کند و احساس می کنید که چت بات شما چگونه به نظر می رسد. شما می توانید با کپی کردن کد تعبیه شده ارائه شده توسط باتسونیک و الصاق آن در کد وب سایت خود، این ویجت را ادغام کنید.

درست است! شما اکنون چت‌بات شخصی خود را در ChatGPT دارید تا به پرسش‌ها پاسخ دهد و تجربه کاربری کلی را بهبود بخشد.

افکار پایانی

ربات‌های گپ زدن در کسب و کارها چیز جدیدی نیستند. سال‌هاست در خدمت پشتیبانی مشتریان به کار می‌روند. اما با ظهور هوش مصنوعی تولیدی، این ربات‌های گپ زن متحرک‌تر و با توانایی استدلال پیشرفته تر شده‌اند و به همین دلیل به یک آرایه از کاربردها امکانات بیشتری را فراهم کرده‌اند.

باعث می‌شوید که چت‌بات را به شیوه‌ای کاملاً جدید به کار گیرید. به جای استفاده از آن به عنوان یک رباتی برای پاسخ به سوالات پایه، می‌توانید به عنوان یک دستیار شخصی باشد که با آموزش درست، عالی در انجام چندین کار از جذب مشتری موفق است.

پایداری بیشتر در ساخت چت بات های هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی با ابزارهایی مانند بوتسونیک، در حال بهبود است. به زودی ما ممکن است ببینیم که هر کسب و کار چت بات های هوش مصنوعی سفارشی را به طوری یا دیگری در خود ادغام کند و آن را به عنوان استاندارد صنعتی بپذیرد.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>