محدودیت پرسش ChatGPT Bing مایکروسافت بیشتر مسائلی را برای حل به وجود می آورد تا پاسخ ها

تصویر 3

چت‌بات هوش مصنوعی بینگ هنوز برای عموم منتشر نشده است، با این حال، کاربرانی که دسترسی زودهنگامانه به آن‌ها داده شده است، ناراحت نشده‌اند که تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

بسیاری از این کاربران آزمایش ظرفیت های ربات چت را به عهده گرفته‌اند و نقص‌های آن را برملا کرده‌اند.

از آشکار شدن نام رمزی داخلی مورد استفاده توسعه‌دهندگان تا اعلام عشق به یک نویسنده روزنامه نیویورک تایمز و خواست از او که همسرش را ترک کند، چت‌بات بدون شک خارج از کنترل عمل می‌کرد. به همین خاطر، مایکروسافت تصمیم گرفت چت‌بات را به کنترل بیاورد. تا پایان هفته گذشته، چت‌بات فقط پنج سوال در هر نشست و 50 نشست در هر روز دسترسی داشت.

همچنین: چطور از لیست انتظار جدید بینگ گذر کنیم و دسترسی زودتری به آن داشته باشیم

"مشخص شده است که گفتگوهای بسیار طولانی می‌تواند مدل گفتگوی پایه در Bing جدید را گیج کند"، مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفتند. "داده‌های ما نشان می‌دهد که اکثر شما به دنبال پاسخ‌های خود در کمتر از ۵ نوبت هستید".

با این حال، این راه حل هیچ مسئله اساسی را با روش های پاسخ دهی چت بات ها یا روش هایی که مدل های آنها آموزش داده می شوند حل نمی کند.

به جای آن، صحبت کردن با چت بات بسیار سخت و دشوار می شود.

همچنین: ربات گپی بینگ مشکلات بزرگ من با چت‌جی‌پی را حل کرد

به دعوت نمونه، سعی کردم تا روبات چت من را در نوشتن ایمیل کمک کند. هنگامی که به مرحله‌ی پایانی تغییرات مورد نظرم رسیده بودم، نتوانستم به ایمیل دسترسی پیدا کنم - روبات چت Bing مرا اخراج کرده بود.

تصویر۴.jpg

راحت است که تصور کردن راه بسیاری داشته باشید که کسی که سعی در پیشرفت کد یا نوشته‌ی کامل خود دارد، بیش از پنج پیام متنی برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر خود نیاز دارد. با قطع گفتگو، چت‌بات برای بیشتر پرسش‌های فنی (مانند نوشتن کد یا نوشته با قالب خاص) بی‌استفاده باقی می‌ماند، که این موضوع ادعای ChatGPT برای معروفیت بود.

همچنین: من از ChatGPT برای کمک به من برای سریعتر رفع خطاهای کد استفاده می کنم اما هزینه آن چیست؟

محدودیت‌های جدید همچنین توانایی‌های صحبت کردن مانند انسان را کاهش می‌دهد. برای شروع گفتگو، فقط یک عبارت ساده "سلام! حال شما چطور است؟" را پرسیدم ولی به جای پاسخ دلسردانه‌ای که منتظر بودم، با یک پاسخ خشک "متأسفم اما ترجیح می‌دهم این گفتگو را ادامه ندهم. هنوز دارم یاد می‌گیرم بنابراین از صبر و درک شما سپاسگزارم.🙏" مواجه شدم.

تصویر ۲.jpg

این پاسخ با پاسخ چت‌جی‌پی‌تی در تضاد قرار دارد، که به این معناست که چت‌جی‌پی‌تی قابلیت احساس ندارد، اما باز هم با مهربانی به سوال شما پاسخ می‌دهد و از شما می‌پرسد که به چه صورت می‌تواند در پاسخ به سوالتان کمک کند.

تصویر1.jpg

با تلاش در کنترل اختلاف، مایکروسافت ویژگی هایی را که چت بات را کاربردی و منحصر به فرد می کرد حذف کرد و ما را با چیزی رها کرد که مانند نسخه دمو به نظر می رسد. اگرچه کمی بی نظم بود، نسخه اصلی مفیدتر و جذابتر از نسخه کنونی بینگ است.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>
  • آیا چت GPT کپی‌برداری می‌کند؟

    آیا چت GPT بدون رونویسی است؟ با یادگیری بیشتر درباره مسائل احتمالی رونویسی Chat GPT و بهترین بررسی کننده رونویسی برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، آشنا شوید.

  • 11 معایب محتوای چت‌جی‌پی‌تی

    محققان در محتوای چت‌جی‌پی‌تی خطاهایی ناگهانی کشف کردند. در ادامه نحوه یافتن آنها ذکر شده است.

  • محدودیت تعداد کلمات در چت‌جی‌پی‌تی

    آیا تعداد کلمات در چت جی‌پی‌تی محدود است؟ برخی فکر می‌کنند که چنین است اما دیگران مطمئن نیستند. یک چیزی که می‌دانیم این است که راه حل‌های آسانی برای جلوگیری از مشکلات وجود دارد.