ورودی تصویر GPT 4: آیا با ChatGPT کار می کند؟

آیا شما به آخرین پیشرفت‌های OpenAI Multi-Model GPT 4 علاقه‌مند هستید؟ در این صورت، ممکن است به یادگیری درباره GPT-4 image input علاقه‌مند باشید، یک ویژگی جدید که اجازه پردازش ورودی تصویر و متن را می‌دهد.

قابلیت چند رسانه‌ای GPT-4، قادر به پردازش انواع و ابعاد مختلف تصاویر از جمله سند‌های حاوی متن و عکس، نمودارهای دست‌کشیده و عکس‌های قابل نمایش است. با این ویژگی، مدل می‌تواند همزمان با دریافت ورودی متنی و تصویری، خروجی‌ای تولید کند که به همان اندازه و قدرت ورودی تنها متنی می‌تواند باشد.

در این مقاله، امکانات ورودی تصویر GPT-4، فناوری پشت آن و چگونگی امکان پذیر شدن آن را بررسی خواهیم کرد.

ورودی تصویر GPT 4 و فناوری آن

پس، GPT-4 چه کار می‌تواند انجام دهد؟ خب، شما می‌توانید یک تصویر منحصر به فرد را در کنار مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها، سوال‌ها یا نظرات روشن، وارد کنید و یک پاسخ ساختار یافته که از هر دو مجموعه داده به عنوان ورودی استفاده می‌کند دریافت کنید. این باز کردن یک گستره وسیع از امکانات را فراهم می‌آورد، از پرسیدن از GPT-4 برای درک زمینه‌ای یک تصویر تا تحلیل داده های ارائه شده در یک نمودار.

در برخی موارد، شما می‌توانید یک تصویر از یک الگوی شکل را وارد کرده و از GPT-4 بپرسید که کدام شکل الگوی را کامل می‌کند. قابلیت GPT-4 برای تفسیر و درک تصاویر، یک پیشرفت قابل توجه در زمینه هوش مصنوعی محسوب می‌شود. در یک جلسه زنده برای توسعه دهندگان که توسط OpenAI برگزار شده است، GPT-4 توانایی توصیف یک تصویر از پنجره Discord را با جزئیات بسیار زیادی نشان داد.

مدل یک دقیقه کامل برای پردازش ورودی و تولید یک پاسخ بسیار دقیق و شرح‌دهنده نیاز داشت. این پاسخ تقریباً تمام عناصر صفحه ورودی را از نام سرور در گوشه بالا و سمت چپ تا کانال‌های صدای مختلف، و حتی نام تمام اعضای دیسکورد آنلاین را در نوار کناری را نام برد.

در یک مثال برای نشان دادن قابلیت‌های ورود و پردازش تصویر GPT-4، مرور فنی GPT-4 شرکت OpenAI نمونه‌ای از میم معروف "نقشه جهان از ناگت‌های مرغی" ارائه داد. GPT-4 تصویر را تفسیر کرده و پاسخی دقیق تولید کرد که طنز و ترکیب غیرمنتظره‌ای از متن و تصویر را تداعی می‌کند.

این برنامه شوخی را که دو چیز نا مرتبط را با هم ترکیب کرده بود را به عنوان یک میم شناسایی کرد و توضیح داد که تصویر در واقع از ناگت مرغ ها تشکیل شده که نقش نقش جهان را دارند. توانایی GPT-4 در پردازش ورودی های متنی و تصویری و تولید خروجی ساختار یافته آن نشان می دهد که دارای پتانسیل بسیار بالایی در برنامه های مختلف از تحلیل رسانه ها تا پایش رسانه های اجتماعی و بیشتر است.

  • شما می‌توانید بیش‌تر درباره آخرین پروژه OpenAI را در اینجا ببینید.

آیا ورودی تصویر GPT 4 با ChatGPT کار می کند؟

ChatGPT Plus با قدرت GPT-4 در حال حاضر به کاربران این امکان را نمی‌دهد تا تصاویر را از طریق رابط کاربری وارد کنند. با ادامه آموزش و توسعه GPT-4، قابلیت پردازش تصویر آن انتظار می‌رود بهبود یابد، اما ممکن است که این ویژگی در آینده اضافه شود، با این حال ما نمی‌توانیم در مورد برنامه‌های OpenAI به خصوص خدمات آن صحبت کنیم. در حال حاضر، برای عموم این مطلب معلوم است که قابلیت ورود تصویر به GPT-4 در دسترس نیست.

در حال حاضر، Open AI به عنوان یکی از خدمات خود GPT 4 ورودی تصویری را ارائه نمی‌کند، با این حال، این یکی از پرسش‌های رایج است. قبلا علاقه بسیاری به ورودی تصویری وجود داشته است، بنابراین ما می‌توانیم به راحتی در آینده نزدیک شاهد ظهور یک ویژگی جدید برای پشتیبانی از این نیاز باشیم.

پس، گزینه های ما چی هستند و چطور می توان یک تصویر را در ChatGPT وارد کرد؟ یکی از راه های تلاش برای ورود تصویر به ChatGPT از طریق Prompts است.

چگونه از ورود تصویر GPT 4 استفاده کنیم

در زمان نوشتن این متن، امکان ورود تصویر به GPT-4 برای عموم مردم وجود ندارد. با این‌که ChatGPT Plus بر اساس چارچوب GPT-4 ساخته شده است، تا کنون قادر به پردازش پیشنیازهای تصویری نیست. شاید این نشان دهنده نیت OpenAI برای ارائه این ویژگی در آینده باشد اما این قطعی نمی باشد.

درحال حاضر، تنها شیوه دسترسی به قابلیت های پردازش تصویر GPT 4 از طریق API GPT-4 است که تنها برای توسعه دهندگان در دسترس است. امیدواریم که در آینده امکان ورود تصویر برای همه فراهم شود!

آیا ChatGPT تصاویری ایجاد می‌کند؟

خیر، آن چیزی که چت‌جی‌پی‌تی یا ChatGPT است، نیست. این یک ابزار ساده تولید متن است. همانطور که ذکر شد، چت‌جی‌پی‌تی توانایی پیشنهاد یک پراکنده کامل برای همانچیزی که وقتی از ابزار میان‌مسیر یا دالی استفاده می‌کنید، دارد. منطقی است که فرض شود در آینده، یک ابزار جامع وجود خواهد داشت که به گونه‌ای این‌ورد؛ چندین نوع ورودی را پشتیبانی کرده و برونداده‌های متنوعی برمی‌گرداند، ولی هنوز از چیزی شبیه به این در هیچ جایی یاد نشده است.

آیا چت‌جی‌پی‌تی قادر به هنرآفرینی است؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، اگر در مورد هنر تصویری صحبت می کنیم ، متاسفانه ChatGPT برای آن مناسب نیست. ChatGPT در حال حاضر یک چت بات متنی کاملاً است که به این معنی است که نه می توانید تصاویر را وارد کنید و نه انتظار دارید نرم افزار آنها را برای شما ایجاد کند. با این حال ، می توانید ChatGPT را به همراه نرم افزار تصویر AI استفاده کنید ، با استفاده از ChatGPT برای ایجاد استنادها ، سپس وارد کردن آنها در برنامه دیگر. ChatGPT همچنین یک منبع عالی برای کمک به شما در جزئی سازی ایده های خود برای آثار هنری است. اگر دچار کمبود الهام هستید ، می توانید از ChatGPT برای دادن برخی از ایده های خود استفاده کنید و ادامه دهید تا از نرم افزار برای جزئی سازی یکی از این ایده ها استفاده کنید.

اگر در معنای گسترده هنر صحبت کنیم، برخی ممکن است بگویند ChatGPT قادر به ایجاد هنر هست. بسیاری از افراد از ChatGPT برای ساخت شعر استفاده کرده اند و همچنین ChatGPT را برای کمک به نوشتن موسیقی نیز به کار برده اند. اگر تحریک شما کافی و دقیق باشد، شاید در نوشتن بیت ها با ChatGPT تعجب کنید.

تا به حال GPT-4 با چه چیزهایی استفاده شده است؟

  • چت‌جی‌پی‌تی پلاس
  • دولینگو
  • میدهایند ای‌اچ‌اف
  • خان اکادمی
  • به من چشم بنداز
  • کوپی‌لات گیت‌هاب
  • بینگ مایکروسافت
  • کوپی‌لات مایکروسافت ۳۶۵

شما می‌توانید در مورد برنامه‌های فوق و چگونگی پیاده‌سازی GPT ۴ اینجا بیشتر بخوانید.

چگونه به GPT 4 دسترسی داشته باشید؟

ابزار توسعه دهنده GPT 4 فقط برای افرادی که برای چت‌جی‌پی‌تی پلاس عضویت داشته‌اند، قابل دسترسی است. شما باید در لیست انتظار عضو شوید که OpenAI این امکان را برای شما فراهم می کند.

آیا GPT 4 رایگان برای استفاده است؟

جی.پی.تی۴ برای دسترسی به آن نیاز به اشتراک ماهانه در چت‌جی.پی.تی پلاس دارد، با این حال در حال حاضر نیازی به هزینه بیشتری برای استفاده از آن ندارد.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>