5 جایگزین چت‌بیس در سال ۲۰۲۳ که با آموزش شخصی چت‌جی‌پی-ترین شده‌اند

عکس1.png

اگر شما به دنبال جایگزینی برای Chatbase هستید، می‌دانید که می‌توانید ChatGPT را با داده‌های خود آموزش دهید و یک چت بات هوش مصنوعی سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

روزهایی که صحبت با یک ربات چت مثل زدن به یک بِرِن بود، رفته رفته دور شدند.

با داشتن قابلیت‌های سفارشی سازی شده ChatGPT در ربات گفتگوی هوش مصنوعی خود، تجربه مشتری را می‌توان به عنوان A+++ تصور کرد.

و البته، داشتن چت‌جی‌پی‌تی در دسترس برای آموزش با داده‌های شما و خدمت به مشتریان شما، آیا می‌تواند تجربه مشتری بهتری ارائه دهد؟

من شک دارم!

اگرچه چت‌بیس در گذشته انتخاب پرطرفداری بوده، اکنون به تدریج در حال فراموشی است! اکنون ممکن است به فکر بوده باشید، "چه جایگزین‌هایی برتر از چت‌بیس وجود دارد تا بازی چت‌بات خود را به سطح بالاتری برسانید؟"

این پست وبلاگ به سوال شما پاسخ می دهد.

بهترین گزینه‌های Chatbase برای سال 2023 که در صنعت چت‌با‌ت محبوب شده‌اند را برای بنگاه‌های منحصربه‌فرد خود کشف کنید. در ادامه، 5 جایگزین Chatbase ارائه شده‌اند که در جهان چت‌با‌ت بهبود قابل توجهی ایجاد کرده‌اند.

از باتسونیک شگفت‌انگیز تا چتفیول پرقدرت، این جایگزین‌های چت‌بیس می‌توانند به شما در سطح جدیدی از موفقیت کسب و کارتان کمک کنند.

اما قبل از همه، بیایید بفهمیم چرا باید به دنبال گزینه‌هایی برای Chatbase بگردید.

چتبیس چیست؟

تصویر ۲

Chatbase، سازنده ربات گفتگوی هوشمند AI، به شما کمک می‌کند تا به راحتی مدل ChatGPT را با استفاده از داده‌های خود آموزش دهید و سپس آن را به یک ربات گفتگوی هوشمند و تعاملی تبدیل کنید که به راحتی می‌تواند در وبسایت شما یکپارچه شود.

اکنون ممکن است درباره چگونگی انجام این کار یا نوع داده های مورد نیاز شما اعتراض داشته باشید، درست است؟ خوب، تنها کافیست یک سند را بارگذاری کنید یا تنها لینک سایت خود را به اشتراک بگذارید، ووالا!

چت بیس می‌تواند به شما در توسعه کردن یک چت بات نوآورانه که طراحی شده برای پاسخ دادن به همه نوع سوالات بازدید کنندگان درباره محتوا کمک کند. به علاوه، این به شما کمک می‌کند تا پیام‌های پایه را ویرایش کنید، نام چت بات خود را برگزینید، ویژگی‌های شخصیتی اضافه کنید و چگونگی پاسخ‌دهی را آموزش ببینید.

Chatbase به دلیل نیاز به برنامه‌نویسی نرم‌افزار، انتخابی محبوب برای کسب‌وکارهایی بوده است که می‌خواهند چت‌بات تکنولوژی AI خود را بدون برنامه‌ نویسی ایجاد کنند. با این حال، همانند هر پلتفرم دیگری، Chatbase محدودیت‌های خاص خود را دارد که شاید شما را مجاب به در نظر گرفتن جایگزینهای مناسب‌تر نماید. بیایید آنها را بررسی کنیم.

چرا به دنبال جایگزینی برای چت‌بِیس باشید؟

با اینکه Chatbase یک انتخاب محبوب برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال بسازندگان چت بات هوش مصنوعی ChatGPT بدون کدنویسی هستند، اما این محدودیت‌ها باعث می‌شود ارزش توجه به جایگزین‌ها را داشته باشد.

1. گزینه‌های شخصی‌سازی محدود

اگرچه Chatbase چارچوب پایه‌ای برای ساختن چت‌بات‌ها ارائه می‌دهد، اما گزینه‌های سفارشی‌سازی که بسیاری از سایر سازندگان چت‌بات هوشمند ارائه می‌دهند، در این پلت فرم وجود ندارد. این می‌تواند برای کسب و کارها که می‌خواهند چت‌باتی منحصربه‌فرد و مناسب با نیازها و شناسه برند خود بسازند، محدودیتی باشد.

۲. فاقد چندین ادغام است

Chatbase با بسیاری از پلتفرم‌های محبوب CRM، بازرگانی الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی به صورت بی دردسر ادغام نمی‌شود که می‌تواند توانایی ربات گپ شما در خدمت به عنوان یک ابزار ارتباطی و درگیری مؤثر را محدود کند.

3. عدم وجود گزینه‌ای برای ایجاد چندین ربات

برای همین شرکت‌های مختلف برای استفاده عمومی، تیم‌های داخلی و مشتریان خود، نیاز به چندین مجموعه از چت بات دارند. علاوه بر این، آنها برای هر چت بات، می‌خواهند سفارشی‌سازی‌هایی انجام دهند که بر اساس افرادی است که با آن تعامل دارند، اما به نظر می‌رسد که چت بیس در حال حاضر این امکان را ارائه نمی‌دهد.

5 جایگزین Chatbase برای سال 2023 که توسط ChatGPT و بدون کدنویسی پشتیبانی می شوند

  1. بوتسونیک
  2. چتفیول
  3. فینی
  4. اینجست آی
  5. یوما آی

1. بوتسونیک

باتسونیک، جایگزین نسخه بدون کد Chatbase، یک ابزار نوآورانه توسط نویسونیک (و چتسونیک) است که به هر کسی امکان ساخت ربات چت AI شخصی‌سازی‌شده با ChatGPT-4 را با عدم نیاز به کد در چند دقیقه بخشید. باتسونیک، سازنده‌ی ربات‌های چت AI ChatGPT، می‌تواند به شما در ایجاد یک تجربه کاربری شخصی‌شده، تعاملی و پایدار برای مشتریان شما کمک کند.

تصویر چهارم

بیایید به ویژگی های کلیدی باتسونیک بپردازیم و آن را بهترین جایگزین چت بیس قرار دهیم.

ویژگی‌های باتسونیک

ادغام آسان

با وداع با ادغامهای پیچیده و تجربه مشتری ناهماهنگ! با یک اسکریپت جاسازی شده یا کلید API Botsonic را می‌توان به راحتی در وب سایت فعلی شما ادغام کرد.

باتسونیک ارائه دهنده یک مجموعه گسترده از ادغام ها از قبیل Notion، Google Drive، صفحات وب، اسناد انفرادی و غیره است. علاوه بر این، سازنده ی این چت بات هوش مصنوعی، ادغام هایی برای WhatsApp، Slack، Discord، تلگرام و غیره را ارائه می دهد(به زودی)

سفارشی سازی بی‌نظیر

با گزینه های برندینگ انعطاف پذیر باتسونیک، شما می توانید چت بات هوش مصنوعی ChatGPT خود را به سبک و برند یکتا کسب و کار خود سفارشی کنید.

این می‌تواند به شما کمک کند تا در سایت و چت‌بات خود یک نمایش انسجامی و هم‌اهنگ خلق کنید، به‌طوری‌که ظاهر حرفه‌ای و هویت برند شما را در تمام نقاط دیجیتالی نمایش دهد.

هیپر شخصی‌سازی

سازنده چت بات Botsonic با استفاده از GPT-4 با توانایی آموزش بر روی داده های شما به شما اجازه می دهد تا به مشتریان خود پاسخ های شخصی و دقیقی ارائه دهید.

این رویکرد سفارشی، مطمئن می‌شود که چت‌بات هوش مصنوعی شما دارای اطلاعات مربوط به نیازهای منحصر به فرد کاربران شما است و تجربه کلی آن‌ها را تقویت می‌کند.

پشتیبانی 24/7

با یک چت بات هوش مصنوعی ChatGPT که توسط Botsonic قدرت گرفته شده است در وب سایت خود، می توانید به مشتریان خود پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه دهید.

این می‌تواند باعث افزایش رضایت مشتریان شما شود و در عین حال باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی تا ۸۰٪ شود، زیرا دیگر نیازی به تیم بزرگی از نمایندگان خدمات مشتری نخواهید داشت.

بحث های شما را جذاب تر می کند

توانایی‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) پیشرفته Botsonic، به گفتگوی شما با چت‌بات، برای درک و تفسیر زبان انسان به‌طور موثر کمک می‌کند.

این موجب صحبت‌هایی با تجربه و پرطرفدار با مشتریان شما می‌شود و باعث می‌شود تعاملات آن‌ها بیشتر طبیعی و مانند گفتگوی انسانی باشند.

پشتیبانی چند زبانه

باتسونیک با ایجاد چت بات هایی که چند زبانه را پشتیبانی می کنند، به شما کمک می کند تا به مخاطبین متنوع خود خدماتی ارائه دهید.

علاوه بر این، با Botsonic شما می‌توانید به راحتی موانع زبان را بشکنید و به گستره‌ای گسترده‌تری از مشتریان دست پیدا کنید، تضمین کنند که ارتباط بی درز در سراسر جغرافیای مختلف برقرار شود.

۲. چتفیل

بهترین جایگزین Chatbase بعدی، Chatfuel است. این سازنده چت بات AI بدون کد یک گزینه نوآورانه برای ساخت بات های چت AI است که به افزایش فروش، بهبود پشتیبانی مشتری و رسیدن به ارتباط بیشتر کمک می کند.

این از GPT-4 توسط Open AI استفاده می‌کند تا چت بات‌های هوشمند قوی بسازد که به صورت گفتگویی و شبیه به انسان، پاسخ‌هایی ارائه می‌دهند که به کسب و کار شما مربوط می‌شوند، محصولات/خدمات را پیشنهاد می‌دهند و مواردی دیگر.

تصویر۵.png

و بهترین قسمت اینجاست - کاری که باید انجام دهید، افزودن اطلاعات پایه مربوط به کسب و کار خود و اتصال به پیام‌رسان‌هایی است که بخواهید، و تنها با چند دقیقه فقط، چتفیولد هوشمند می‌تواند بقیه مراحل را برای شما راه‌اندازی کند.

رابط کاربری ساده و کاربر پسند Chatfuel به همراه ویژگی های پیشرفته، کسب و کارها را برای ایجاد چت بات های جذاب، هوشمند و شخصی سازی شده که به نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود پاسخ می دهند، توانمند می کند.

تجربه کنید قدرت چت فیول را و امروز تعاملات مشتری خود را تغییر دهید!

قیمت چت‌فیل

چت‌فیول دو نوع طرح قیمت‌گذاری دارد: رشد و شرکتی

در گرو، شما یک آزمایش رایگان 14 روزه دریافت می‌کنید و سپس هزینه‌ی آن ماهانه 79 دلار است.

برای «Enterprise»، باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

باتسونیک در برابر چتفیوِل
چتفیوِل یک ابزار بسیار خوب است. با این حال، اگر می‌خواهید ربات‌های چت یادگیری‌شده در فناوری‌های پیشرفته ساخته کنید، چتفیوِل برای شما مناسب نیست - زیرا استفاده از تکنولوژی پردازش زبان طبیعی در آن به خوبی پیاده نشده است. علاوه بر این، گاهی اوقات نمی‌تواند ورودی را درک کند و پاسخ مناسبی به آن نمی‌دهد. بیشترین اهمیت، در زمینه قیمت‌گذاری، باتسونیک ارزان‌تر از چتفیوِل است.

3. پایان

فینی یک سازنده چت‌بات با هوش مصنوعی بدون کد می‌باشد که طراحی شده است تا با استفاده از تکنولوژی ChatGPT، پشتیبانی مشتریان استثنایی ارائه دهد.

تصویر۶.png

این یک جایگزین شگفت‌انگیز برای Chatbase است که به شما کمک می‌کند دانش‌نامه خود را به یک چت‌بات هوشمند و تعاملی تبدیل کنید.

و اینکه چگونه - به سادگی از پیوندی که شما ارائه میدهید به پایگاه دانش خود، استفاده میکند تا یک چت بات هوش مصنوعی 24/7 خودخدمت و تعاملی – برای ارائه پاسخ های سریع و یک تجربه دلچسب که مشتریان را برای بازگشت به شما ترغیب میکند – ایجاد شود.

بدون نیاز به ادغام، Fini پاسخ‌های فوری به سوالات مشتریان شما ارائه می‌کند، تجربه‌ای لذت بخش را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود مشتریان برای بیشتر بازگردند.

اینجا چیزی که Fini را از سایر سازندگان چت‌بات متمایز می‌کند آمده است:

  • توانایی ایجاد تجربه شبیه به انسان
  • امکان پیکربندی تن (20+ تن را می‌توان انتخاب کرد)
  • کمک به‌صورت مسیریابی شبه آدمی (human routing)
  • پشتیبانی از ادغام Out-of-the-box (Slack، Discord و ...)
  • یاد می‌گیرد، تکامل می‌کند و با کسب و کار شما مرتبط است.

قدرت هوش مصنوعی را بپذیرید و با فینی استراتژی پشتیبانی مشتری خود را تغییر دهید.

قیمت‌گذاری فینی

فینی ۳ طرح قیمت‌گذاری ارائه می‌دهد:

  • شروع کننده - رایگان - تا ۵۰ سوال در ماه رایگان ارائه می‌دهد
  • پیشرفته - ۰٫۰۹۶ دلار/سوال - تا ۱۰ هزار سوال در ماه را ارائه می‌دهد
  • شرکت - تعداد نامحدود سوال + تخفیف حجمی

باتسونیک در برابر فینی
بدون شک، فینی یک جایگزین فوق العاده برای چت بیس است، اما در مقایسه با باتسونیک، استفاده از آن دشوار است و گزینه های سفارشی سازی متنوعی ندارد. علاوه بر این، زمان پاسخگویی آن کند است که باعث تجربه نامطلوبی می شود. به علاوه، فینی زبان های محدودی را پشتیبانی می کند و گاهی اوقات نمی تواند پرسش های پیچیده را درست پاسخ دهد، در مقابل باتسونیک.

4. فرا گیری هوش مصنوعی

اینجست‌ای یک گزینه دیگر برای چت‌بیس است که می‌تواند با استفاده از چت‌بات هوشمند، که بدون نیاز به تجربه فنی ساخته می‌شود، به شما کمک کند کارآیی کسب‌وکار شما را بهبود بخشد.

تصویر ۳

انجست‌آی به شما امکان می‌دهد تا چت‌بات‌های هوش مصنوعی سفارشی ایجاد کنید که به کارمندان شما در اطلاع از اخبار، تصمیم‌گیری بهتر و صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کنند. با بهره‌مندی از محتوای توانمندی‌های زبانی پیشرفته، دستیار هوش مصنوعی شما می‌تواند درک و پاسخگویی به سوالات کاربر را فراهم کند و تضمین می‌کند که تیم شما بتواند به اطلاعات مهم در لحظه دسترسی داشته باشد. با IngestAI می‌توانید:

  • تقویت تصمیم‌گیری: با معاونتی که با پشتیبانی هوش‌مصنوعی در دسترس کارکنان شماست ، کارکنانتان می‌توانند به سرعت به داده‌های مهم دسترسی پیدا کنند و تصمیمات خود را با صلاحدید و بدون ضایع کردن وقت در جستجوهای دستی انجام دهند.
  • صرفه‌جویی در زمان: چت‌بات‌های IngestAI وظایف تکراری را خودکار کرده و زمان ارزشمندی را برای تیم شما آزاد می‌کنند تا بتوانند بر پروژه‌های استراتژیک و تأثیرگذارتر تمرکز کنند.
  • بهبود رضایت مشتریان: با فراهم کردن اطلاعات فوری و دقیق به مشتریان، معاون هوشمند خود کمک به بهبود تجربه کلی مشتری می‌کند.

IngestAI یک برنامه ساز چت بات AI ChatGPT بدون کد است که برای هر کسی آسان می کند تا یک چت بات AI ChatGPT اختصاصی را بسازد که تصمیم گیری ها را ارتقا داده و عملیات را ساده تر می کند.

قیمت گذاری IngestAI

اینجست‌اي یک آزمایش رایگان ارائه می‌دهد که شامل 100 درخواست در مجموعه داده وب‌چت 100 هزار کاراکتر (~ 50 صفحه استاندارد A4) می‌باشد. همچنین ، اینجست‌اي 3 طرح قیمت‌گذاری دارد:

شروع کننده - ۳۹ دلار در ماه

پرو - ۸۹ دلار در ماه

کسب و کار - ۴۸۰ دلار در ماه

Botsonic در مقابل IngestAI: IngestAI امکان استفاده از چندین ربات را ممنوع می کند، در حالی که Botsonic این امکان را به کاربران خود می دهد. همچنین، Botsonic گزینه های ادغام بیشتری نسبت به IngestAI ارائه می دهد.

5. یوما هوش مصنوعی

Yuma AI یک جایگزین قطعی برای Chatbase است که با نرم افزار میز پشتیبانی شما به خوبی تعامل پیدا می کند و پاسخ دهی به مشتریان شما را به صورت خودکار انجام می دهد. این جایگزین Chatbase بهترین گزینه برای فروشندگان Shopify است که از Gorgias استفاده می کنند و به اهداف نوآوری آنها در برخورد با پرسش های مشتریان کمک می کند.

تصویر 7

Yuma Ticket Assistant به این منظور طراحی شده است که فرآیند پشتیبانی مشتری شما را بهبود بخشد. این ویژگی‌های اصلی آن به شرح زیر است:

  • پیشنهاد خودکار AI در نوشتن پاسخ
  • راهنمایی و تولید پاسخ‌ها
  • ساخت پایگاه دانش سفارشی
  • احترام به تن، متناسب با نوع بحث
  • خلاصه سازی گفتگوی کامل
  • پشتیبانی از 15 زبان
  • بهبود بهره وری کاربران را حمایت می کند
  • پشتیبانی از ترکیبات مختلف

از دانش Yuma AI در زمینه پشتیبانی مشتریان بهره بگیرید و فرآیند پشتیبانی خود را ثوران کنید.

قیمت‌های یوما

یوما یک آزمایش رایگان ۷ روزه ارئه می‌دهد. اینجاطرح‌هایی که یوما ارائه می‌دهد ذکر شده است:

  • شروع کننده - ۳۹ دلار در ماه
  • شروع کننده + - ۹۵ دلار در ماه
  • حرفه‌ای - ۱۹۵ دلار در ماه
  • شرکتی - سفارشی

باتسونیک در مقایسه با یوما آی، پشتیبانی از زبان‌ها و گزینه‌های ادغام بیشتری دارد. علاوه بر این، باتسونیک بیشترین امتیاز را در قیمت و ویژگی‌های ارائه شده دارد.

با جایگزینی چت‌بیس، کسب و کار خود را با باتسونیک تبدیل کنید

در نتیجه، در حالی که Chatbase گزینه‌ی محبوبی برای کسب و کارهایی است که به دنبال ساخت ربات‌های چت قدرتمند بدون نیاز به برنامه‌نویسی هستند، زمان آن رسیده تا گزینه‌های دیگری را که می‌توانند امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار داده و تجربه‌ی کاربری بهتری را فراهم کنند، بررسی کنید.

جایگزین‌های Chatbase که در این پست وبلاگ ذکر شده‌اند، از جمله Botsonic، Chatfuel، Fini، Ingest AI و Yuma AI، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی را برای ارضای نیازهای منحصر به فرد کسب‌وکار شما ارائه می‌دهند.

بین این گزینه ها، باتسونیک به عنوان جایگزین نهایی چت‌بیس برجسته است

  • ایجاد ارتباط آسان
  • سفارشی سازی بی نظیر
  • فردی سازی فوق العاده
  • پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
  • گفتگوی جذاب
  • پشتیبانی چند زبانه

با انتخاب سازنده ربات گفتگوی هوش مصنوعی باتسونیک برای کسب و کار خود، شما می توانید تجربه کاربری شخصی، تعاملی و آینده پذیری برای مشتریان خود ایجاد کنید.

علاوه بر این، می‌توانید این 6 سازنده چت ربات هوش مصنوعی را بررسی کنید تا بازی چت ربات خود را به سطح بالاتری برسانید.

بیشتر گزینه ها را نیاز دارید؟ به برترین 10 موسسات سازنده چت بات های هوش مصنوعی بدون کدنویسی مراجعه کنید.

پس چه منتظری؟ با باتسونیک بازی چت بات خود را به سطح بالاتری برسانید و کسب و کار خود را امروزه به شکلی تبدیل کنید!

استفاده از بوتسونیک به منظور ساخت چت بات هوشمند AI با آموزش ChatGPT سفارشی شما

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>