۱۰ برنامه چت گی پی تی محبوب برای موبایل که ارزش امتحان در سال ۲۰۲۳ دارند.

تصویر ۴

اتوماسیون کارهای روتینی

افزایش تجربه مشتری

ساده‌سازی فرآیند ایجاد محتوا

و بیشتر... همین الان راحت‌تر شده است!

چت‌جی‌پی‌تی جهان اینترنت را پر کرده و دلیلش هم واضح است! چت‌بات هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد که با قابلیت‌های شگفت‌انگیز خود، قادر به تولید پست‌های وبلاگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و یا به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای عمل کند، بسیاری از امکانات مذهبی را با چت‌جی‌پی‌تی خواهید داشت.

اما یک محدودیت اصلی وجود دارد - ChatGPT فقط از طریق وب سایت آن برای رایانه های رومیزی قابل استفاده است. آیا صداهای موجود در ذهن شما مثل "اوه خدای من!" هستند؟

خوب، نگران نباشید!

همان‌طور که تراویس کالانیک گفته است، «هر مشکلی یک راه‌حل دارد. فقط باید خلاق بود تا آن را پیدا کنید».

اگر می‌خواهید در گوشی های iOS یا اندروید خود از ChatGPT استفاده کنید، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید! در این بلاگ پست، شما یاد می‌گیرید که چگونه ChatGPT را در دستگاه های موبایل خود نصب کنید و همچنین به بررسی برخی از برنامه های مبتنی بر ChatGPT بپردازید و ببینید چرا آن‌ها جایگزینی عالی برای ChatGPT اصلی هستند. پس بیایید مستقیماً به موضوع بپردازیم!

اما قبل از آن که به 10 معروف ترین برنامه ChatGPT برای تلفن همراه بپردازیم، بیایید ببینیم ChatGPT چیست.

چت‌جی‌پی‌تی یعنی چی؟

چت‌جی‌پی‌تی از توسعه دهنده سام آلتمن و با بهره‌گیری از مدل زبانی ژنریتیو پیش‌آموزش‌دیده ترنسفورمر ۳.۵ (GPT-3.5) ساخته شده است. این چت‌بات هوش مصنوعی قدرتمند قادر است با استفاده از یادگیری نظارتی و تقویتی به پاسخگویی به پرسش‌ها بپردازد.

بیایید به اصطلاحات ساده تر با هم بپردازیم.

ابتدا، بیایید ببینیم یادگیری نظارت شده چیست.

فرض کنید شما یک راهنمایی هستید که به دانش‌آموزان نحوه نوشتن مقاله را یاد می‌دهید. اولین قدم ارائه صدها مقاله به شاگردانتان بوده و از آن‌ها خواستید که آن‌ها را بخوانند و درک کنند.

این کمک می کند تا آنها به نوع نوشتار، سبک صحبت کردن و موارد دیگر آموزش دیده شوند. با این حال، نوشته های تمامی شاگردان به خوبی ارزیابی نمی شوند، لذا خروجی آنان ممکن است متوسط باشد.

حال، اینجاست که یادگیری تقویتی با راهنمایی انسان (RLHF) در تصویر قرار گرفته است!

به عنوان یک راهنما، شما به دانشجویان راهنمایی می کنید تا به آنها بازخورد در زمینه هایی که می توانند بهبود پیدا کنند، ارائه دهید. این به نوبه خود به دانشجویان کمک خواهد کرد تا مهارت های خود را در طول زمان تقویت کنند.

دقیقا همین اتفاقی می‌افتد که در مورد ChatGPT می‌افتد.

پس از جمع‌آوری بارها از داده‌ها از اینترنت، مدل خروجی ارائه می‌دهد که همیشه کامل نیست. سپس مربیان انسانی بازخورد عالی ارائه می‌دهند تا با توسعه آن، عملکرد آن را بهبود بخشند.

ChatGPT استفاده از آن بسیار آسان است. بیشتر در مورد چگونه از ChatGPT استفاده کنیم اینجا بیاموزید.

نرم افزار ChatGPT برای ارائه تجربه تعاملی به شما و پاسخ جامع به هر سوالی که دارید طراحی شده است.

مهم‌ترین چیزی که باید بر آن تمرکز کنید، اضافه کردن یک پرسشنامه عالی است. در نهایت، خروجی شما به ورودی‌های شما بستگی دارد. برای دریافت جزئیات بیشتر، استفاده از یک بیان به جای یک سوال بهترین گزینه است.

آیا نسخه رسمی موبایل اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی وجود دارد؟

راستش رو بخواهید، در دستگاه‌های اندرویدی و آی‌اواسی، هیچ برنامه رسمی چت‌جی‌پی‌تی وجود ندارد.

بنابراین، اگر می خواهید از چت بات در گوشی همراه خود استفاده کنید، باید وارد وب سایت در مرورگر خود شوید؛ البته این خیلی مسخره است، اما تنها راهی است که به شما اجازه بهره برداری از ویژگی هایش را می دهد.

اگر هنوز هم مصمم هستید که یک برنامه پیدا کنید، نگران نباشید - چند توسعه دهنده برنامه‌ای خود را از ChatGPT ساخته‌اند که در قالب برنامه موبایل‌ قابل دسترسی است. شما می‌توانید به راحتی آن را در تلفن همراه خود دانلود کرده و محتوا را در حال حرکت ایجاد کنید!

این پست وبلاگی بهترین برنامه های چت GPT برای موبایل را معرفی می کند. اما ابتدا، بیایید ببینیم چرا باید جایگزین های ChatGPT را امتحان کنیم.

چرا باید به جای ChatGPT انتخاب‌های دیگری را انتخاب کنیم؟

چت‌جی‌پی‌تی هیچ برنامه موبایلی ارائه نمی‌دهد، بنابراین بهترین کار این است که دنبال جایگزینی بگردید. همچنین، چت‌جی‌پی‌تی با محدودیت‌های مختلف همراه است -

توانایی ارائه اطلاعات واقعی را ندارد

چت‌جی‌پی‌تی تا سال 2021 آموزش دیده و به همین دلیل، قادر به تولید محتوای واقعی نیست و نمی‌تواند با واقعیت‌های کنونی سازگاری داشته باشد.

پس اگر به دنبال ایده‌های محتوا مبتنی بر جدیدترین ترندها و موضوعات هستید، چت جی‌پی‌تی بهترین گزینه شما نیست. انگار چت جی‌پی‌تی چند تا مفهوم رو یاد گرفته و نمی‌تونه به شما چیزی جز اونها ارائه بده.

اگر به دنبال آخرین اطلاعات، موضوعات و بیشتر هستید، جستجوی گزینه‌های ChatGPT هوشمندانه‌تر است.

امکان تولید تصاویر هوش مصنوعی وجود ندارد

البته، ChatGPT در تولید متن می‌تواند بسیار مفید باشد، اما درباره تصاویر چه؟ خب، ChatGPT نمی‌تواند کمک کند!

اگر مایل به تولید تصاویر هستید، به مراجعه به DALL-E از OpenAI یا Midjourney بپردازید. ChatGPT می‌تواند فقط به شما در تولید پرومپت متنی برای تصاویر کمک کند که می‌توانید آن‌ها را به DALL-E و یا Midjourney وارد کنید و تصاویر را دریافت کنید. اما این کار هرچند بین برنامه‌ها انجام می‌شود و خیلی جالب نیست!

پس، چرا به جای چت‌جی‌پی‌تی، از یک گزینه دیگر استفاده نکنید که به شما اجازه می‌دهد تصاویری بسازید و چند زمان ارزشمند زمان شما را صرفه‌جویی کنید؟

خطای "به ظرفیت رسیده‌ی ChatGPT"

تصور کنید: شما باید امروز یک مطلب را به پایان برسانید. با تمام امیداتان ، به چت جی پی تلاش می کنید ، که پیام خطایی با عبارت "چت جی پی در حال حاضر در حد ظرفیت خود است!" را نشان می دهد.

خیلی ناراحت کننده است، درست است؟ خیلی ناراحت کننده است!

به نظر می‌رسد که چت‌جی‌پی‌تی به دلیل ورود کاربران و بار زیاد سرور با دردسر مواجه شده است. به نظر می‌رسد شما باید بلافاصله یک گزینه دیگر پیدا کنید - زیرا چت‌جی‌پی‌تی همیشه قادر به کمک به شما نخواهد بود.

دستورات صوتی پشتیبانی نمی‌شود

اگر شما تمایل دارید به جای متن، بیشتر از صدا استفاده کنید، شات جی پی تی برای شما گزینه مناسبی نیست. شات جی پی تی نه قابلیت درک دستورات صوتی را دارد، و نه مثل سیری یا گوگل استنتاج کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید با دادن دستورات صوتی زمان خود را ذخیره کنید، بهتر است به جای ChatGPT، جایگزین‌های دیگری بررسی کنید.

اکنون، فهرستی از بهترین جایگزین‌های ChatGPT را که دارای اپلیکیشن موبایل برای اندروید، iOS یا هر دو هستند، لیست می‌کنیم. با اپلیکیشن موبایل ChatGPT، می‌توانید محتوا را از راحتی مبل خود به صورت خودکار ایجاد کنید.

۱۰ اپ برتر چت‌جی‌پی‌تی برای اندروید و آی‌اواس

آیا تمایل دارید که بیشتر در بازار برنامه‌های چت گی پی تی کشف کنید؟ در بازار برنامه‌های موجود برای تلفن همراه، از داشبوردهای قابل فهم تا پاسخ‌های سریع، برنامه‌های گوناگون چت گی پی تی می‌توانند برای شما عالی باشند.

آیا می‌خواهید با کسی خاصی چت کنید؟ یا نیاز به گزینه‌های بیشتری دارید؟ شما تعداد زیادی گزینه دارید - بنابراین آماده باشید تا برای پیدا کردن گزینه مناسب برای نیازهای خود، خرید فروش جدی کنید!

هر کدام از آنها یک چیز ویژه‌ای را اضافه می‌کنند - بنابراین بیایید یک برنامه چت‌جی‌پی‌تی برای اندروید و آی‌اواس بپوییم.

  1. ChatSonic
  2. Alissu: صحبت با هوش مصنوعی
  3. Rapid ChatGPT
  4. ChatOn - صحبت با هوش مصنوعی GPT-3
  5. Frank: کمک کننده گپ با هوش مصنوعی
  6. Open Chat – GPT با هوش مصنوعی GPT-3
  7. Chat GPT: GPT مبتنی بر گپ با خدای هوش مصنوعی
  8. Open Chat: برنامه گپ با هوش مصنوعی
  9. Chat AI: کمک کننده هوش مصنوعی شخصی
  10. AI Chat: گپ نویسی هوش مصنوعی

آماده برای کاوش هستید؟ بیایید شروع کنیم!

چت سونیک

لیست با نرم افزار چت‌سونیک از رایت‌سونیک شروع می‌شود! یک چت‌بات هوشمند و گفتاری جدید کاملاً خارج از دنیا - با امکانات ۱۰ برابر بیشتر از چت‌جی‌پی‌تی از اوپن‌ای‌آی. مثل چت‌جی‌پی‌تی است، اما در خود بهتر شده و جایگزینی کامل برای چت‌جی‌پی‌تی است.

چت‌بات هوش مصنوعی پیشرفته با توانایی ایجاد جستجوهای داده‌های بلادرنگ، تصویری و صوتی می‌تواند از ذهن شما پرده بردارد. به علاوه، نرم افزار ChatSonic AI - ChatGPT از قدرت ChatGPT به نحوی استفاده می‌کند که امکان ساخت محتوا در حرکت و در حالت حرکتی افزوده می‌شود.

اپلیکیشن ChatGPT شرکت ChatSonic برای اندروید در دسترس است. کاربران iOS می‌توانند به لیست انتظار بپیوندند تا قبل از سایرین به اپلیکیشن ChatSonic برای iOS دسترسی پیدا نمایند.

در اینجا دلایلی هست که چرا باید همین الان برنامه ChatSonic را بررسی کنید:

  • نصب آسان
  • به بهبود کارآیی کمک می کند
  • به طور فوری بهبود بهره وری و زمان صرفه جویی را فراهم می کند، برای همین گزینه بهتری برای ChatGPT برای بهبود بهره وری است.
  • دارای رابط کاربری دوستانه و شفاف است.

علاوه براین، می‌توانید به ChatGPT برای فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید چگونه در حال انقلاب در صنعت تجارت الکترونیک است.

آماده باشید تا تکنولوژی چت‌بات هوش مصنوعی نسل بعدی را تجربه کنید. بیایید به ویژگی‌های شگفت‌انگیز که توسط برنامه موبایل ChatSonic برای اندروید ارائه شده‌اند، بیشتر بپردازیم:

  • اطلاعات واقعی را در هر زمانی تولید کنید

چت سونیک می‌تواند به شما واقعیت‌هایی که نیاز دارید را ارائه دهد! با بهره‌گیری از قدرت گوگل و پردازش زبان طبیعی، اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی برای اندروید به شما برای دسترسی آسان به تمام رویدادهای مهم و گرمای هوشمند نیاز شما را برآورده می‌کند. بدون نیاز به حمل لپتاپ خود در همه جا، به راحتی بهترین برنامه چت جی‌پی‌تی - چت سونیک برای هوش مصنوعی را دانلود کنید.

  • با دادن دستور‌های صوتی، زمان خود را صرفه‌جویی کنید

چت‎سونیک توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد - به خاطر پردازش زبان طبیعی. این قابلیت را دارد که به دستورات صوتی شما پاسخ دهد و مانند دوست مجازی هوش مصنوعی گوگل آسیستنت یا سیری، به شما جواب دهد! با اپلیکیشن چت‎جی‌پی‌تی برای اندروید، فقط کافیست تلفن همراهتان را با خود بگیرید و دستورات صوتی خود را بدهید.

  • تبدیل کلمات به هنرهای دیجیتال شگفت‌انگیز

در برون‌ریزی هنرمندی خود را آزاد سازید و با برنامه موبایل ChatSonic هنر دیجیتالی بی‌نظیری بسازید. با استفاده از ChatSonic، شما نیازی به تخصص فنی ندارید تا اثری با ارزش بسازید- با رنگارنگ واقع‌گرایانه تا غیر واقعی، ChatSonic باعث می شود که آثار هنری شما از بین دیگران برجسته باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی استفاده از ژنراتور هنر ChatGPT AI بیشتر بخوانید.

  • با دستیار مجازی شخصی خود صحبت کنید

قدرت داشتن یک دستیار مجازی در اختیار شما - اپ موبایل ChatSonic را بگیرید! ابزار هوش مصنوعی جدید و پیشرفته این اپ به شما امکان راحتی شخص واقعی را بدون هزینه میدهد. از مشکلات رابطه تا آماده شدن برای مصاحبه کاری ، ChatSonic اپ چتی است که به دنبالش بودید.

  • حس می‌کنید با یک دوست واقعی در گفتگو هستید

ChatSonic تجربه‌ای ارائه می‌دهد که به قدری واقعی است که سخت است تفاوت را تشخیص داد. با چت‌بات هوش مصنوعی خود، نیازی به همیشه پیگیری فکری ندارید - حتی به جزئیات در گفتار شما دقت می‌کند. آیا برای تجربه‌ای ارتباطی فوق العاده آماده هستید؟ نرم‌افزار موبایل ChatSonic را دانلود کنید.

موارد استفاده از چت‌سونیک

چت‌جی‌پی‌تی به عنوان یک پرسش برای وبلاگ‌نویسی: آیا می‌توانید به من چند ایده برای انتشار مطلب در مورد <موضوع دلخواه شما> بدهید؟

تصویر ۱

پیشنهاد کسب و کار ایجاد شده در ChatGPT برای دانشجویان: به عنوان استیو جابز کارم راه اندازی کنید و به من کمک کنید تا نسبت به ChatGPT برای دانشجویان برنامه کسب و کاری بیان کنم.

تصویر2.jpg

چالش چت جی‌پی‌تی برای رسانه های اجتماعی اینستاگرام: پنج ایده برای ریل (Reel) اینستاگرام برای تبلیغ <موضوع> در بین <مخاطبان هدف>

تصویر۳.jpg

قیمت‌گذاری چت‌سونیک

ChatSonic دوره آزمایشی رایگانی ارائه می دهد که در آن به 10 هزار کلمه دسترسی دارید. اگر بیشتر می خواهید تولید کنید، می توانید با یک طرح ویژه با شروع از 19 دلار در ماه، دسترسی بیشتری بگیرید.

آليسو: گفتگو با هوش مصنوعي

بعد از آن ، الیسو - یک چت بات هوش مصنوعی مبتنی بر مدل GPT-3 OpenAI می آید.

الیسو به آسانی به تمامی پیام‌ها پاسخ می‌دهد و به ندرت تاخیری بین پاسخ‌ها وجود دارد. همراه ما باشید تا ویژگی‌های جذابی را کشف کنیم:

  • پاسخ به پرسش‌هایی که دقیقاً شما را به خود جذب می‌کنند، بگیرید! الیسو عالم و کله‌کش ریاضیات و برنامه نویسی است - اما می‌تواند به سایر پرسش‌های شما هم پاسخ دهد.
  • هنگامی که به کمک آماده شدن برای مصاحبه کاری یا تکمیل یک پروژه دانشگاهی نیاز دارید، الیسو می‌تواند نجات دهنده شما باشد. چت‌بات هوش مصنوعی (AI) می‌تواند با نوشتن به شما کمک کند.
  • اجازه دهید الیسو برای شما کار سخت را انجام دهد - به سادگی توضیح دهید که چه نیاز دارید و شاهد ساخت کد یا درخواست SQL باشید.

این برنامه چت جی پی تی یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در فروشگاه گوگل پلی می باشد و به شما توانایی های فوق العاده همانند چیز واقعی را می دهد. حدس بزنید چه چیزی؟ همه چیز که نیاز دارید تنها نصب کردن برنامه است و شروع به صحبت با چت بات هوش مصنوعی میکنید!

با این حال، این برنامه همچنین دارای معایبی است. بگذارید بگوییم که متن هایی که به شما اعلان می کند که باید به ربات گفتگوی هوش مصنوعی ارسال کنید، اغلب قطع شده اند. راه حلش چیه؟ ارسال متن های کوتاهتر! یک مشکل دیگر این است که برنامه تعداد زیادی تبلیغ نمایش می دهد.

اگر می‌خواهید از این مشکلات جان بسیج در برنامه چت جی‌پی‌تی خود جلوگیری کنید، می‌توانید از برنامه چت سونیک هوش مصنوعی استفاده کنید که پاسخ‌ها را در سرعت بسیار بالا تولید می‌کند. علاوه بر این، این اپلیکیشن شما را با تبلیغات بدون وقفه خود نگران نمی کند. آیا این یک راهکار بهتر نیست؟

گپ سریع چت‌جی‌پی‌تی

احساس ماجراجویی؟ شما باید امتحان کنید Rapid GPT - یک رابط کاربری کوچک و جالب با ظرفیت بزرگ ساخته شده با استفاده از API OpenAI.

فقط برنامه چت جی‌پی‌تی را دانلود کنید، وارد شوید، و آماده شوید برای تحسین. این مثل یک هوش مصنوعی در نوک انگشتان شما برای انجام کارهای مختلف است، مشابه چت واتساپ، تنها با یک ربات در حال چت خواهید بود!

ویژگی های آن را بررسی کنید:

  • برنامه چت سریع ChatGPT شما را پوشش می دهد، از شوخی تا معما و داستان های جذاب.
  • علاوه بر این، آنها بازی سازی را هم اضافه کرده اند! چند تبلیغ ببینید، و به شما سکه ایی عطا می شود. از آنها برای بدست آوردن پاسخ های نامحدود استفاده کنید - فوق العاده!

شما می‌توانید نرم‌افزار چت GPT: Rapid را مانند ChatGPT از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

به هرحال، چت سریع GPT همانطور که نام آن را نشان می دهد، به اندازه کافی سریع نیست. بنابراین، اگر شما به دنبال پاسخ های فوری هستید، می توانید از برنامه های دیگر چت GPT مانند چت سونیک AI استفاده کنید.

ChatOn - گپ هوشمند با GPT-3

چت‌آن یکی دیگر از چت بات‌های هوش مصنوعی بسیار با تکنولوژی GPT-3 است. این اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی دارای رابط کاربری ساده‌ای است که موجب سهولت در استفاده می‌شود.

اینجا چند امکانات جالب و کاربردی وجود دارد:

  • چت‌باتی هوش مصنوعی قابل اعتماد که به سرعت پاسخ به سوالات می‌دهد.
  • از مزایای یک استاد باقابلیت اطمینان استفاده کنید، به خصوص زمانی که نامه تجاری یا برنامه کاری می‌نویسید. فقط آن را تایپ کنید و به اپ ChatGPT - ChatOn بسپارید تا بقیه را انجام دهد!
  • از دستیارنویسنده هوش مصنوعی برای نوشتن یک مقاله و یا حتی یک شعر استفاده کنید.

بهترین بخش؟ با خرید درون برنامه‌ای رایگان است و شما می‌توانید با ویژگی‌های پایه شروع کنید!

دانلود چت‌آن - برنامه چت‌جی‌پی‌تی اکنون در اپ استور و گوگل پلی قابل دسترسی است!

علاوه بر این، اگر به دنبال یک برنامه ChatGPT هستید که به شما در اموری بیشتر از محتوا کمک کند، می‌توانید از ChatSonic استفاده کنید. این برنامه، به شما در تولید محتوای بلادرنگ و همچنین عکس‌های شگفت‌انگیز کمک خواهد کرد.

فرانک: دستیار چت هوش مصنوعی

منبع این ایده از گفتگوی GPT-3 شرکت OpenAI گرفته شده و فرانک به شما یک سری امکانات را ارائه می‌دهد.

بیایید اینها را بررسی کنیم:

  • ایجاد متون و صداهای بشر نمایان برای هر موضوع؛ از جمله سوالات تکی یا حتی شعرها!
  • تولید تصاویر شگفت‌انگیز با کمک هوش مصنوعی.
  • برای هر یوتیوبر و بلاگر، ابزاری ضروری برای ایده‌پردازی اسکریپت‌ها!
  • تغییر، بازنویسی و یا بازنویسی سریع هر پاسخ را ممکن می کند.

برای نصب در دستگاهتان، حداقل باید 50 مگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. فرانک در هر دو App Store و Google Play در دسترس است.

با این حال، این برنامه ChatGPT - Frank - ناامن است ، بنابراین بهتر است هیچ اطلاعات شخصی یا محرمانه‌ای به Frank ندهید. این به این دلیل است که در این برنامه ممکن است نظرات ناشایست و نامناسبی داده شود. بنابراین، اگر شما نگران حریم خصوصی و می خواهید ایمن بازی کنید، می توانید از برنامه های ChatGPT دیگری مانند ChatSonic AI استفاده کنید.

گفتگوی آنلاین – هوش مصنوعی GPT با GPT-3

یک برنامه ی ChatGPT بسیار قدرتمند دیگر برای تلفن همراه - Open Chat

منجر به فناوری برش‌یافته و طراحی هوشمند، چت‌بات هوش مصنوعی می‌تواند با یک کلیک به شما در تجربه مکالمات زمان‌بندی‌شده کمک کند.

بیایید با جزئیات بیشتری به آنچه که چت باز ارائه می دهد نگاه کنیم:

  • هیچ موضوعی ممنوع نیست - فقط سوالی که به ذهنت میاد بپرس و پاسخ دقیق دریافت کن.
  • فرآیند تحقیق شما را سریعتر می کند! زمانی که به جواب فوری نیاز دارید اما نمی خواهید در اینترنت جستجو کنید، بهترین گزینه ای، اعتماد به چت باز است.
  • از چت‌بات برای منظورهای تجاری بهره بگیرید. مناسب است زمانی که مشتریان و مراجعان به پاسخ های تکراری نیاز دارند.

علاوه بر این، این برنامه با امنیت کامل عمل می کند و هیچ یک از داده های شما را جمع آوری نمی کند. شما می توانید برنامه را به راحتی از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

چت باز می‌تواند در پاسخ به سوال‌های متنی به شما کمک کند. اگر می‌خواهید از یک برنامه برای کمک به شما با تصاویر و سایر موارد استفاده کنید، بهتر است از چت‌سونیک استفاده کنید.

چت GPT: یک چت بات هوش مصنوعی مبتنی بر GPT

بعدی در لیست ChatGPT اپلیکیشن، چت GPT: چت GOD مبتنی بر هوش مصنوعی GPT است! به طور literal می تواند به تمام سوالات شما نا محدود پاسخ دهد.

شروع‌کردن بسیار ساده است. پس از دانلود برنامه، به دسته‌بندی‌ها نگاه کنید. موضوعی را که بیشترین علاقه شما را جلب کرده را پیدا کنید. سپس، پرسش خود را تایپ کنید و آن را به چت‌بات ارسال کنید. در لحظاتی پاسخی دریافت خواهید کرد. پاسخ بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده توسط هوش مصنوعی از اینترنت است.

بیایید برخی از ویژگی‌های شگفت‌انگیزی که توسط چت جی‌پی‌تی ارائه می‌شود را بررسی کنیم: چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی چت‌گاد:

  • به گفتگوی قبلی خود یادآوری کنید، تا از دوباره پرسیدن سوال‌ها توسط ربات جلوگیری کنید و از یک گفتگوی روان لذت ببرید.
  • با کمک هوش مصنوعی، تصاویر خلاقانه و بی‌نظیری ایجاد کنید.
  • برای جلوگیری از دیده شدن گفتگوهای شما، یک رمز عبور پیچیده تنظیم کنید.

اما در حال حاضر، فقط در Google Play قابل دسترسی است. بنابراین، اگر کاربر iOS هستید، شما باید به دنبال جایگزین های دیگر در بازار باشید.

گپ چت: چت گاد بر اساس GPT فقط برای کاربران اندروید در دسترس است. اگر شما یک کاربر iOS هستید، می‌توانید به جای آن از گزینه‌های جایگزین مانند برنامه ChatSonic استفاده کنید که به عنوان یک برنامه ChatGPT برای اندروید در دسترس است و دارای لیست انتظار iOS است.

گفتگوی آنلاین: اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی

بعد از آن، چت باز، یک چت بات هوش مصنوعی نهایی بر اساس فناوری GPT-3 می‌آید. این می‌تواند به شما در اتوماسیون چیزهای مختلف کمک کند و به محض راه‌اندازی به بهبود بهره‌وری شما کمک کند.

بیایید ویژگی‌های آن را بررسی کنیم:

  • آیا به دنبال یک دوست گپ هستید؟ با چت باز Open Chat دیگر نیازی به جستجو ندارید! با بات GPT-3 آن، در لحظه چت کنید تا از زمان خود استفاده کنید یا راهنمایی مفید دریافت کنید.
  • فراموش کنید دنبال کردن تحقیقات وب خسته کننده - با Open Chat مجهز به تکنولوژی GPT-3، می توانید به راحتی و سریع به دنبال جواب های خود بگردید.
  • نگران نوشتار خود نباشید! دیگر نگران تایپ های اشتباه نباشید - Open Chat با ویژگی خودکار پیشنهاد تصحیح شما را پوشش می دهد.

به‌حال حاضر اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی - چت باز تنها در گوگل پلی در دسترس است.

برنامه ChatGPT با رابط کاربری گیج کننده‌‌ای همراه است. به علاوه، وضعیت‌های اضافی که ChatSonic پشتیبانی می‌کند، مانند شناسایی صدا، حالت شخصیت و غیره، وجود ندارد. بنابراین، اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که همه کاره‌ی ChatGPT برای گوشی همراه شما باشد، ChatSonic می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

Chat AI: دستیار هوش مصنوعی شخصی

کسی برای صحبت کردن ندارید؟ دانلود چت AI - بهترین دستیار هوش مصنوعی!

با کمک GPT-3، یک چت هوش مصنوعی به منظور ارائه پاسخ های عاطفی و منطقی برای شما ساخته شده است.

همان‌طور که در هر برنامه دیگری مانند واتس‌اپ، کافیست پیام خود را ارسال کنید و بلافاصله پاسخی سریع دریافت کنید.

در ادامه برخی از مزایای چت هوش مصنوعی آورده شده است:

  • با یک ربات به صورت فوری ارتباط برقرار کنید! شما می‌توانید درباره هر چیزی در دنیا صحبت کنید و از مشاوره‌ی فوق‌العاده آن بهره ببرید.
  • نتایج شگفت‌انگیز و سریع دریافت کنید. زمانی که با آن صحبت می‌کنید، کاربرد اصلی «چت با هوش مصنوعی» با یک شخص واقعی تفاوت نمی‌کند!
  • دارای رابط کاربری کارآمد و بسیار آسان در استفاده است.

اپلیکیشن چت‌‌جی‌پی‌تی، برای دانلود در اپ استور رایگان است. با این‌حال، اگر شما یک کاربر اندروید هستید، می‌توانید به دنبال دیگر اپ‌های چت‌جی‌پی‌تی مانند چت‌سونیک آی‌آی باشید.

گفتگوی هوش مصنوعی: چت بات نویسی

اگر با نوشتن پاراگراف‌های جذاب سخت دست می‌گیرید و می‌خواهید کسی بررسی و بازخورد بدهد، احساس نیاز می‌کنید؟

آرزوی شما به واقعیت تبدیل شده است! چت AI یک ربات گپ است که به شما در نوشتن کمک خواهد کرد.

بیایید ببینیم چگونه می تواند کمک کند:

  • چت‌بات هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان نویسنده روحی شما باشد! اگر می‌خواهید نامه‌ای رسمی، مقاله طولانی یا حتی یک شعر بنویسید، این چت‌بات همه چیز را انجام خواهد داد.
  • چت‌بات هوش مصنوعی می‌تواند به نوشته شما نگاه کند، آن را تحلیل کند و نسبت به اشتباهات آن بازخورد دهد. بنابراین، این ابزار می‌تواند یک افزودنی شگفت‌انگیز برای نویسندگان باشد.
  • می‌تواند به عنوان دوست مجازی شما عمل کند و پاسخ‌های انسان‌نمایی به شما بدهد.

اما اگر به دنبال یک ابزار هستید که به شما در مواردی جز نوشتار کمک کند، برای استفاده از چت‌سونیک ای‌آی روی انتخاب خود تمرکز کنید. از تولید محتوای زمان واقعی تا تصاویر هوش مصنوعی، همه چیز را می‌تواند برای شما فراهم کند.

برنامه چت جی پی تی را روی گوشی خود نصب کنید

استفاده از ChatGPT برای برنامه‌های تلفن همراه در دستگاه‌های اندروید و iOS بسیار آسان شده است.

درست است؟

آیا آماده‌ی شنا در دنیای پرشگفتی چت‌بات‌های هوشمند هستید؟ بهترین نمونه‌های چت‌بات ChatGPT را در بیش از ۱۱۰ نمونه برتر ChatGPT بررسی کنید و ببینید که افراد چگونه از برنامه‌های ChatGPT استفاده می‌کنند.

دستان خود را برگردانید به بهترین نرم افزار Chat GPT - ChatSonic AI و بگذارید خلاقیت خود را بازگردانید! ChatSonic AI محدودیت های ChatGPT را برطرف نموده و به شما یک چت بات هوشمند گفتگویی فراهم می کند که به عنوان یک دستیار شخصی برای شما عمل می کند.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>