۶ گزینه ChatGPT جایگزین برای شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۲۳

تصویر۶.png

در سال گذشته ۱۳۷ میلیون کاربر رسانه های اجتماعی اضافه شدند. این یعنی شما ۱۳۷ میلیون فرصت دارید تا مشتری بعدی‌تان را از رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

برندها و افراد قبلاً شروع به استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای رشد سریع کسب و کار خود کرده‌اند. چرا باید فرصت را از دست دهید؟

با چت جی پی تی،یعنی پلتفرم اوپن ای ای، اکنون ساختن برندی قدرتمند در رسانه های اجتماعی برای شما بسیار آسانتر شده است.

بله! ChatGPT می‌تواند ایده‌های خود را با شما به اشتراک بگذارد، تقویم رسانه‌های اجتماعی را ایجاد کند، پست‌هایی برای هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی بنویسد و به شما در جریان پست‌های محبوب نیز کمک کند. شما می‌توانید از این ترغیب ChatGPT برای رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا از درگیری بیشتری برخوردار شوید.

اگرچه ChatGPT در آنچه که انجام می دهد شگفت انگیز است، اما برای رسانه های اجتماعی به طور خاص ساخته نشده است. به همین دلیل، با برخی محدودیت ها همراه است.

در این مقاله، به محدودیت های ChatGPT می پردازیم و جایگزین های آن در رسانه های اجتماعی را که به طور مساوی قدرتمندانه هستند و محدودیت ها را تحمل نمی کنند، بررسی می کنیم.

چرا باید یک جایگزین چت‌ جی‌پی‌تی برای رسانه‌های اجتماعی انتخاب کرد؟

قبل از غوطه ور شدن در جایگزینی های ChatGPT برای رسانه های اجتماعی، بیایید بررسی کنیم که چرا به جایگزین ChatGPT نیاز داریم.

قابلیت‌های ChatGPT می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما کاملا بی‌نقص نیست. محدودیت‌هایی وجود دارد که ممکن است منجر به پاسخ‌های ناروا و نامربوط شود.

  • داده های آموزشی ChatGPT تنها تا سال 2021 موجود است. اگر شما در شبکه های اجتماعی محتوایی در حوزه هایی مانند هوش مصنوعی، مالی و غیره ایجاد می کنید، که نیاز به آخرین اطلاعات مربوط به رویدادهای جاری دارند، ChatGPT نمی تواند به شما در ایجاد محتوای شبکه های اجتماعی کمک کند.
  • اما ChatGPT نمی تواند تصاویر AI را تولید کند که می تواند یک محدودیت بزرگ برای ایجاد محتوا بر روی پلتفرم هایی مانند اینستاگرام باشد.
  • ChatGPT پشتیبانی از دستورات صوتی یا پاسخ های صوتی را ندارد. با این حال، تایپ کردن تمام متن پرسش، تنها راه برای دریافت پاسخ است.
  • شما باید بین چندین برگه جابه جا شوید تا از ChatGPT برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید، زیرا ChatGPT افزونه Chrome ندارد.
  • برای استفاده از ChatGPT در شبکه های اجتماعی، باید دسکتاپ / لپ تاپ داشته باشید یا از نسخه وب ChatGPT در مرورگر تلفن همراه خود استفاده کنید، زیرا ChatGPT اپلیکیشن موبایلی ارائه نمی کند.
  • ChatGPT API خود را معرفی کرده است، اما همان محدودیت های ChatGPT را دارد.
  • سرور های ChatGPT قادر به مدیریت ترافیک رو به رشد نیستند، که باعث می شود ChatGPT بسیاری از زمان ها در حال خاموشی یا پر شدن ظرفیت باشد.
  • ایتالیا به ChatGPT ممنوعیت عرضه کرد، که بیشتر دلایلی افزایش را برای بررسی جایگزین های آن ارائه می دهد.

چرا به جای ChatGPT از جایگزین های بهتر ChatGPT برای رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید؟

بیایید شروع کنیم!

۶ جایگزین چت‌ جی‌پی‌تی برای رسانه‌های اجتماعی

اینترنت پر از ابزارهای هوش مصنوعی است، اما پیدا کردن بهترین جایگزین چت جی پی تی برای رسانه های اجتماعی بر اساس نیازهای شما می تواند خیلی زحمت بکشد.

پس، برای شما کار سنگین را انجام داده‌ایم و در ادامه بهترین ۶ جایگزین چت‌جی‌پی‌تی برای رسانه‌های اجتماعی را که هر برند و خالق محتوایی باید در نظر بگیرد، معرفی می‌کنیم.

  1. چت سونیک
  2. رایت سونیک
  3. پوئه توسط کوئورا
  4. مانچ
  5. اتوماتا
  6. پستلی

همه راهکارهای ChatGPT را به تفکیک و با جزئیات بیشتر مرور کنیم.

چت سونیک

اولین گزینه در لیست جایگزین‌های ChatGPT برای رسانه های اجتماعی، ChatSonic، می‌باشد که شبیه به ChatGPT است، اما دارای قدرت فوق العاده‌ای⚡️ می باشد. از فناوری GPT 3.5 ساخته شده است و از فناوری‌هایی مانند NLP + ML برای اتوماسیون فرآیندهای تولید متن و تصویر استفاده می‌کند.

تصویر۹.png

ChatSonic محتوای متنی مربوط به پست های رسانه های اجتماعی و تصاویر با هوش مصنوعی ایجاد می کند که محتوای متنی را تکمیل می کند. اگر از شروع مسیر رسانه های اجتماعی خود مطمئن نیستید، ChatSonic می تواند شما را از استراتژی محتوا تا ایجاد و توزیع محتوا هدایت کند ⏳

چت‌سونیک با ویژگی‌های فوق‌العاده خود می‌تواند به همچنان چیزهای بسیاری از ساخت محتوا انجام دادن فراتر برود.

1. تولید پاسخ های واقعی ، واقعی و مربوط به زمان واقعی

با ادغام قدرتمندش با گوگل ، چت سونیک فقط اطلاعات واقعی زمان واقعی را در پاسخ های خود جمع آوری می کند. اگر هنوز شک دارید، چت سونیک برای هر پاسخ لینک منبع را شامل می شود ، به شما اجازه می دهد تا واقعیت را بررسی کنید.

2. حالت شخصیت

اگر محتوای رسانه های اجتماعی در مورد یک موضوع خاص مانند تناسب اندام ایجاد می کنید و به یک نظر کارشناسی نیاز دارید، می توانید با آواتارهای شخصی ChatSonic مانند مربی شخصی، معلم ریاضی، مشاور شغلی و غیره صحبت کنید.

3. هنرهای هوش مصنوعی شگفت انگیز

شما می‌توانید از چت‌سونیک استفاده کنید تا به جستجوی تصویر مناسب برای ارسال در رسانه‌های اجتماعی خود بپردازید و در عوض، تصاویر هوش مصنوعی منحصر به فردی را تولید کنید.

۴. دستورات صوتی و پاسخ ها

با استفاده از صدای خود با چت‌سونیک تعامل داشته باشید تا گفتگوهای سریعتر و موثرتری داشته باشید.

5. به گفتگوها یاد می‌‌گیرد

برای پرسش سوال‌های مکرر، دکمه حافظه چت‌سونیک را فعال کنید و برای گفتگوی در مورد موضوع جدید آن را خاموش کنید.

6. ویرایش، به اشتراک گذاری و دانلود گفتگوها

دریافت، ویرایش و به اشتراک گذاری گفتگوهای چت سونیک خود را بدون نیاز به افزونه های اضافی برای استفاده بعدی راحتانه انجام دهید.

7. رابط برنامه نویسی (API)

با استفاده از واسط برنامه‌نویسی ChatGPT شرکت ChatSonic، می‌توانید ChatSonic را به نرم‌افزارهای موجود خود ادغام کرده و ساعت‌ها زمان را صرفه جویی کنید.

در اینجا یک راهنمای جامع در مورد چت‌سونیک موجود است کاربرد‌های API چت‌جی‌پی‌تی.

8. افزونه کروم

افزونه کروم ChatSonic موجود در مرورگر کروم به شما در ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی کمک بسزایی میکند. با استفاده از آن، می‌توانید در ثانیه پست های جذابی را ایجاد کرده و به پست های پرطرفدار پاسخ دهید.

 

9. برنامه موبایل

الهام گرفتن می‌تواند از هر جایی و هر زمانی رخ دهد. پس چرا نه داشتن یک اپلیکیشن موبایل چت‌سونیک برای ایجاد پست‌های شبکه‌های اجتماعی در حال حرکت؟

10. باتسونیک

علاوه بر همه اینها، با معرفی باتسونیک، چت‌سونیک یک قدم جلوتر رفته است تا پشتیبانی مشتری شما را جذاب کند. باتسونیک با پاسخ‌های هوشمند و مختصر، مشتریان را خوش‌حال می‌کند.

نمونه های چت‌صوتی برای رسانه های اجتماعی

حالا نمونه هایی از چت سونیک برای رسانه های اجتماعی ببینید.

1. ایجاد تقویم شبکه‌های اجتماعی

تصویر۵.پی‌ان‌جی

2. تولید تصاویر هوش مصنوعی منحصر به فرد برای اینستاگرام

تصویر-۱۷.png

3. نوشتن توییت های ویروسی با استفاده از افزونه کروم ChatSonic

تصویر4.png

4. ساخت پاسخ‌های فوری برای پیام‌های شما در LinkedIn

تصویر ۷

قیمت گذاری چت سونیک

شما می‌توانید با 10،000 کلمه رایگان زمانی که برای اولین بار ثبت نام می‌کنید، فوریتا از ChatSonic استفاده کنید. اگر بیشتر نیاز داشتید می‌توانید با تخفیف‌های اضافی در طرح سالیانه، به مبلغ تنها ۱۹ دلار در ماه به طرح Pro مشترک شوید. با این حال، ChatGPT Plus با امکانات اضافی، با هزینه ۲۰ دلار در ماه آغاز می‌شود.

وقتی قیمت ChatSonic و ChatGPT Plus را مقایسه می کنیم، ChatSonic با قیمت مناسب برنده است و بهترین جایگزین برای ChatGPT برای رسانه های اجتماعی محسوب می شود.

رایت‌سونیک

رایت‌سونیک مقصدی یک‌جا برای تمام نیازهای محتوایی شماست. این ابزار نوشتاری هوش مصنوعی است که به کسب و کارها و افراد کمک می‌کند تا محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را ایجاد کنند. از الگوریتم‌های NLP پیشرفته برای تولید محتوایی با کیفیت، جذاب و مرتبط در چند ثانیه استفاده می‌کند و این باعث می‌شود که یکی از بهترین جایگزین‌های ChatGPT برای رسانه‌های اجتماعی باشد.

کاربران می‌توانند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کنند، مانند عنوان پست شبکه‌های اجتماعی، پست بلاگ، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، شرح محصول و بیشتر. در اضافه به آن، رایت‌سونیک پیشنهادات کلیدواژه، بهینه‌سازی محتوا و آزمایش A/B را ارائه می‌دهد تا محتوا را بهبود ببخشد و نرخ درگیری را افزایش دهد.

بهترین بخش استفاده از ابزار نوشتن AI مانند Writesonic به عنوان یک جایگزین ChatGPT برای رسانه های اجتماعی این است که شما مجبور نیستید به آن دستور دهید. Writesonic با بیش از 70 قالب که بر اساس دستورالعمل ها آموزش داده شده است ساخته شده است. بنابراین، شما فقط کافیست جزئیات خود را اضافه کنید و تا دا!، مطالب رسانه اجتماعی شما آماده است!

امکانات Writesonic

  • اگر قصد دارید یک ویژگی جدید راه‌اندازی کنید و هیچ ایده‌ای برای تبلیغ آن ندارید، قابلیت برنامه رسانه های اجتماعی WriteSonic فقط کار شما را انجام می‌دهد.
تصویر شماره ۱۳
  • زیرا هر پلتفرم رسانه‌ای با یکدیگر متفاوت است، رابطه‌های کاربری خاص خود را برای توییتر، پست‌های لینکدین، کپشن‌های اینستاگرام و غیره در اختیار شما قرار می‌دهد، نوشته‌های خودکار Writesonic این امکان را فراهم می‌کند.
تصویر ۸.png
  • شما می‌توانید با استفاده از "رایت‌سونیک"، اسکریپت‌ها، هوک‌ها، خطوط مشق و عناوین ویدئوهای یوتیوب خود را به صورت خودکار تولید کنید.

قیمت گذاری وایت سونیک

قیمت گذاری مشابه ChatSonic است. شما می توانید با ۱۰،۰۰۰ کلمه به صورت رایگان شروع کنید. طرح های پرداختی با قیمت فقط ۱۹ دلار در ماه برای ۱۰۰،۰۰۰ کلمه شروع می شوند، با تخفیفات اضافی بر روی طرح های قیمت گذاری سالانه.

پو از طرف کوئورا

Poe، 'پلتفرم برای جستجوی باز'، یک پلتفرم ویژه برای سیستم عامل iOS است که برای دسترسی به سایر پلتفرم‌های هوش مصنوعی گفتگویی طراحی شده است.

کاربران می‌توانند با چت بات‌های بهره‌مند از هوش مصنوعی با موضوعات مختلفی از کمک در نوشتار تا سفره‌های غذایی و بیشتر، در گفتگویی مشارکت کنند. در واقع، پو یک اپلیکیشن پیام‌رسان بر پایه مدل‌های هوش مصنوعی است.

تصویر۱۰.png

با همکاری آنتروپیک و اوپن‌آی‌ای، فناوری هوش مصنوعی generate کننده ربات چتGPT، پوئو، بوجود آوردند. در حالی که اوپن‌آی‌ای سازمان تحقیقاتی متمرکز بر پیشرفت هوش مصنوعی به صورت ایمن و بازده است، آنتروپیک یک استارتاپ است که با تمرکز بر توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی هماهنگ با ارزش‌ها و هدف انسان مشغول به فعالیت است.

بطور کلی، پویو راه جدید و جذابی را برای شناخت توانایی های هوش مصنوعی گفتاری ارائه می دهد و استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی برتر تنها به جذابیت آن افزوده می شود، این امر آن را به عنوان جایگزین ChatGPT برای رسانه های اجتماعی عالی می سازد.

ویژگی های Poe توسط Quora

  • با Poe ، می توانید به صورت همزمان به چندین پلتفرم هوش مصنوعی گفتگوی مانند Sage ، Claude ، ChatGPT و Dragonfly دسترسی پیدا کنید.
تصویر ۱۲
  • کوئورا در حال توسعه یک رابط برنامه نویسی کاربردی (API) است تا بتواند مدل های هوش مصنوعی را با Poe به راحتی متصل کند و در نتیجه استفاده از این پلتفرم برای آنها ساده شود.
  • برنامه Poe را می‌توانید به عنوان یک برنامه iOS از فروشگاه اپل دانلود کنید.

قیمت گذاری Poe توسط Quora

در حال حاضر، نرم افزار Poe برای همه باز است تا امتحان کنند، و هیچ اطلاعات قطعی درباره قیمت این آلترناتیو چت گی پی تی جی برای رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

آیا چت سونیک بهترین جایگزین چت‌جی‌پی‌تی نسبت به پوئه کوئرا است؟ پوئه یک جایگزین خوب برای چت‌جی‌پی‌تی در رسانه‌های اجتماعی است اما بهترین نیست. این تنها محدود به iOS است و برای کاربران اندرویدی قابل دسترسی نیست. علاوه بر این، نسخه دسکتاپی وجود ندارد، بنابراین دسترسی به آن برای کار سخت است. اما چت سونیک با یک افزونه کروم، برنامه موبایل و API بسیار قابل دسترسی است.

مانچ

بازافت محتوا، قدرتمند است و 94% از بازاریابان محتوای خود را بازافت می‌کنند . اما این کار آسان نیست! شما باید ساعت‌های اضافی را برای انتخاب قطعات متن یا ویدیو مناسب که می‌تواند تأثیرگذار باشد، بگذارید.

تصویر ۱

اگر شما محتوای ویدیوی بلندفرم را زیادی تولید می‌کنید، Munch می‌تواند ساعت‌های اضافه برای شما را صرفه جویی کند.

Munch یک جایگزین برای شبکه های اجتماعی ChatGPT است که از هوش مصنوعی تولیدی پیشرفته و تجزیه و تحلیل بازاریابی استفاده می کند تا کلیپ های پرطرفدار، مبتنی بر روند و با اثر گذاری بالا را از ویدئوهای شما با فرم بلند استخراج کند.

ویژگی‌های Munch

  • این یک پلتفرم تمام در یک برای محتوای ویدئویی است که در ویرایش، اتوکَپشنینگ، انتشار و انتشار آن کمک می‌کند.
  • ویرایش ویدئویی با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌شود؛ شما نیازی به تماشای کل ویدئو برای ساعت‌های طولانی ندارید.
  • برگزیدن قطعات موثر و جذاب از ویدئوها برای بازنشر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی. ویدئوی هوش مصنوعی محتوای را برای هر پلتفرم به صورت قابل قبولی کلیپ و تنظیم می‌کند.
  • شما می‌توانید ویدئوهای بلند و ویدئوهای کوتاه را مستقیماً از Munch منتشر کنید.

قیمت گذاری Munch

شما می‌توانید با ویژگی‌های محدود، Munch را رایگان امتحان کنید. طرح Pro با قیمت 49 دلار در هر ماه برای دسترسی به تمامی ویژگی‌ها می‌باشد. اگر شما یک شرکت بزرگ هستید، قیمت‌گذاری سفارشی برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

آیا ChatSonic در مقایسه با Munch یک جایگزین بهتر ChatGPT است؟ Munch ابزار هوش مصنوعی بازتولید فوق العاده ای است که مشابه ChatGPT است. اما نمی تواند با ChatSonic رقابت کند. در حالی که Munch فقط بر روی بازتولید تمرکز می کند، ChatSonic بر روی ایجاد، ویرایش، بهینه سازی کلمات کلیدی، تولید تصویر هوش مصنوعی و موارد دیگر تمرکز دارد.

اَلاتِ مُتَحَرِّكَه

در حالی که "مانچ" فقط به بازنویسی ویدیوها محدود است، "اتوماتا" که یک جایگزین دیگر برای "چت‌جی‌پی‌تی" در رسانه‌های اجتماعی است، فرایند بازنویسی کامل را از جمله متن و ویدیو ساده‌تر می‌کند.

تصویر۱۴.png

شما می‌توانید پست‌های وبلاگ و کتاب‌های الکترونیکی خود را به پست‌های LinkedIn، رشته‌های توییتر و خبرنامه‌ها تغییر کاربری دهید. به طریق مشابه، شما می‌توانید محتوای ویدئویی را نیز تغییر کاربری دهید.

ویژگی‌های اتوماتا

  • اتوماتا با قالب های بازافزاری محتوا همراه است که می تواند به منظور تبدیل پست های وبلاگ بلند به پست های رسانه های اجتماعی در ثانیه استفاده شود.
  • هر چیزی که در متن یا لینک یوتیوب وجود دارد می تواند با استفاده از اتوماتا به منظور بازافزاری مجدد استفاده شود.

قیمت‌گذاری اتوماتیک

شما می‌توانید بدون نیاز به کارت اعتباری از Automata به صورت رایگان استفاده کنید. نسخه Pro با قیمتی از $39/ ماه برای افراد و $499/ ماه برای کسب‌وکارها شروع می‌شود. همچنین می‌توانید برنامه سفارشی را انتخاب کنید اگر می‌خواهید از خدمات بازنویسی به صورت مستقیم استفاده کنید.

آیا ChatSonic یک جایگزین بهتر برای ChatGPT نسبت به Automata است؟ Automata یک هوش مصنوعی عالی مانند ChatGPT برای بازبینی محتوا می باشد، اما زمانی که به ایجاد محتوا، ویرایش، بهینه سازی کلمات کلیدی و تولید تصویر هوشمند می رسد، ChatSonic در عملکرد بهتری دارد. هر چند که Automata کاملاً بر بازبینی تمرکز دارد، ChatSonic دامنه‌ی موارد بیشتری را ارایه می‌دهد.

پستلی

پستلی یک پلتفرم بازاریابی در شبکه های اجتماعی است که می توانید در آن کمپین ها را در مقیاس بزرگ برنامه ریزی، طراحی و اجرا کنید.

شما می‌توانید با آسانی متن را برای وبلاگ‌ها، تبلیغات و پست الکترونیکی بنویسید و تصاویر و ویدیوها را ویرایش کنید. نه تنها خلق محتوا، بلکه بهبود جریان کاری تأیید محتوا و فرآیند انتشار هم انجام دهید.

تصویر سه.png

اگر شما یک شرکت جذب کننده اجتماعی هستید و با چندین مشتری کار می کنید، امکان بارگذاری گسترده شما را نجات می دهد. با تعویض شاتGPT به عنوان نسخه جایگزین اجتماعی - پستلی، شما می توانید باعث افزایش مشارکت، تبدیل و بهبود کارآمدی کمپین های بازاریابی خود شوید.

ویژگی های Postly

  • پستلی با تقریباً همه‌ی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، لینکداین، پینترست و غیره تجهیز شده است؛ لذا با کلیک یکباره می‌توانید محتوا را در چندین پلتفرم شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.
  • می‌توانید برای هر یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی یک برنامه‌ی تقویم محتوایی ایجاد کنید و یا همه را یکجا.
  • با تیم خود همکاری کنید و فرآیند ایجاد محتوا را سریع‌تر کنید.
  • به علاوه، پستلی ابزارهای ویرایش تصاویر و فیلم‌های آسان برای شما فراهم می‌کند، از کوتاه کننده لینک برای اشتراک‌گذاری آسان استفاده کنید و با آنالیز عملکرد شبکه‌های اجتماعی، عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید.

قیمت گذاری پستلی

پستلی پلن رایگانی ارائه نمی‌دهد. پلن‌های پرداختی از ۹ دلار در ماه (برای فردی) شروع شده و تا ۲۹۹ دلار در ماه (برای یک آژانس) رشد می‌کنند.

آیا ChatSonic بهترین جایگزین ChatGPT نسبت به Postly است؟ در حالی که Postly همه مراحل ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی را پشتیبانی می کند، اما در صورتی که می خواهید محتوا را به مقیاس بزرگ ایجاد کنید، بسیار گران قیمت خواهد بود. اما ChatSonic دسترسی به همه ویژگی های خود را با تنها دریافت هزینه بر اساس تعداد کلمات تولید شده، فراهم می کند. بنابراین، ChatSonic بهترین جایگزین ChatGPT است.

گزینه مناسب ChatGPT برای رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید

اکنون روزها ابزارهای شبیه‌سازی هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، در سرتاسر جاهای مختلف اوج گرفته است و تلاش برای فهمیدن این که کدامین یک را باید استفاده کرد گاهی می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد. بهترین راه برای پیدا کردن جایگزینی برای ChatGPT در رسانه‌های اجتماعی، که برای شما کارساز است، درک نیازهای خود و سپس مشاهده گزینه‌های موجود است. همچنین، قبل از تعهد به چیزی، فراموش نکنید هزینه و ویژگی‌های آن را بررسی کرده و مطمئن شوید که ارزش برای پولتان را داراست.

چت‌سونیک ترکیبی از بهترین ویژگی‌ها و قیمت‌های قابل پرداخت است که آن را بهترین جایگزین چت‌جی‌پی‌تی برای رسانه‌های اجتماعی می‌کند.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>