۱۵ بهترین افزونه های گوگل کروم ChatGPT که در سال ۲۰۲۳ نمی‌دانستید

تصویر۲۵.پنج‌جی‌ان

چت‌ جی‌پی‌تی با کسب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در دو ماه از راه‌اندازی، سریع‌ترین برنامه رشد داشته در جهان شده است.

اما، چیست چت‌جی‌پی‌تی؟

ChatGPT، ساخته شده توسط Open AI، یک فناوری تولید خودکار متن است که به کاربران امکان تولید محتوای زبان طبیعی با کیفیت بالا را می دهد. با استفاده از یک شبکه عصبی قدرتمند و پیشرفته، با توجه به ورودی کاربر و سایر منابع داده ای، متنی را تولید می کند.

توانایی‌های چت‌جی‌پی‌تی در موارد مختلفی در دنیای واقعی آزمایش شده و نتایج به شدت قابل تحسین هستند.

موارد استفاده از ChatGPT بیشمار هستند. این می‌تواند مالیات را مدیریت کند، کسب و کارها را اداره کند، پول در بیاورد و در جستجوی کار کمک کند.

اگرچه ChatGPT یک مدل زبان صرفاً متنی است، با راهنمایی‌های دقیق خود، در پروژه‌های پیچیده فنی کمک موثری ارائه می‌دهد.

یاد بگیرید چگونه از چت جی پی تی بهتر استفاده کنید.

اما با احتیاط؛ گاهی اوقات با اعتماد به نفس یک پاسخ نادرست می‌دهد.

بله، چت‌جی‌پی‌تی محدودیت‌هایی دارد. این به این معنی است که به اینترنت متصل نیست و فقط بر اساس داده‌های تا سال ۲۰۲۱ آموزش دیده و به گاهی اوقات پاسخ‌های قدیمی و نادرستی را تحویل می‌دهد.

افزونه کروم از OpenAI در آینده نزدیک در دسترس نیست.

اما ابزارهای هوش مصنوعی دیگر فرصتی را برای کار بر محدودیت‌های چت‌جی‌پی‌تی بهره‌مند کرده‌اند، مانند چت‌سونیک توسط رایت‌سونیک.

چت‌سونیک نسخه پیشرفته‌تری از چت‌جی‌پی‌تی است که با قابلیت‌ها و امکاناتی مانند،

  • با اتصال مستقیم به گوگل، این سرویس اطلاعات واقعی و به روز را برای کاربران ارائه می دهد.
  • نرم افزار ChatSonic یک افزونه کروم است که می تواند به شما در کمترین زمان پاسخ دهد و در هر کجا در وب مورد استفاده قرار گیرد.
  • چرا فقط متن؟ ChatSonic با ترکیب فناورانه های Stable Diffusion و Dall-E آثار هنری هوش مصنوعی شگفت انگیز ایجاد می کند.
  • اگر طرفدار وارد کردن متن نیستید، می توانید از نرم افزار ChatSonic با دستورات صوتی استفاده کنید که پاسخ های صوتی تولید خواهد کرد.
  • با استفاده از واسط برنامه نویسی ChatSonic API می توانید با برنامه های مورد علاقه خود در چند دقیقه ارتباط برقرار کنید و نیازی به بازگشت به پنل کاربری ChatSonic برای هر سوال نداشته باشید. بهترین مورد استفاده از API را بررسی کنید.
  • چرا صبر کنید تا به لپ تاپ خود برسید تا از ChatSonic استفاده کنید؟ وقتی می توانید از نرم افزار ChatSonic Mobile استفاده کنید.
  • ChatSonic به تازگی یک قابلیت جذاب برای کسب و کارها راه اندازی کرده است - باتسونیک. شما می توانید چت بات های کسل کننده خود را با باتسونیک جایگزین کنید که با آن می توانید به وسیله آن داده های خود را به ChatGPT آموزش داده و در گفتگوهای مشتری با شخصی سازی عالی عمل کنید.

درباره تفاوت‌های اصلی بین چت سونیک و چت جی‌پی‌تی بیشتر بدانید.

آیا شما به امتحان کردن تمامی ویژگی های جذاب چت سونیک کنجکاوید؟

چرا به دنبال یک پلاگین مانند ChatGPT برای Chrome هستید؟

انتقال به تب های مختلف برای کسب اطلاعات لازم خیلی خسته کننده و گیج کننده است. پلاگین کروم قدرت چت‌پی‌تی-نیرومند می‌تواند به شما در این کار کمک کند، به طوری که محتوای خود را تقریبا از هر مکانی در وب ساخته و ایجاد کنید.

شما می‌توانید با استفاده از ChatGPT در توئیتر، توئیت‌های جذابی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید. برای دیدن این که چگونه افزونه کروم ChatGPT ChatSonic می‌تواند با نوشتن توئیت به صورت فوری به شما کمک کند، با ما همراه باشید.

لطفاً صبر کنید، نه تنها توییت‌ها؛ افزونه کروم ChatGPT می‌تواند -

نه تنها توییت‌ها، افزونه کروم ChatSonic هم می‌تواند به بهینه‌سازی کارایی و افزایش بهره‌وری کمک کند.

  • ایجاد محتوای خودکار: با کمک افزونه های کروم ChatGPT در کمترین زمان پست های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و کپی تبلیغاتی ایجاد کنید.

آموزش استفاده از چت‌جی‌پی‌تی برای Gmail.

  • به سرعت به پرسش‌های مشتریان پاسخ دهید: افزونه کروم ChatGPT به شما کمک می کند تا به سرعت پرسش های مشتریان را درک کنید و با پاسخ های مناسب به سرعت به آن ها پاسخ دهید.
  • حضور آنلاین خود را بهبود بخشید: با استفاده از افزونه کروم ChatGPT، می توانید به راحتی محتوا ایجاد کنید، هشتگ های مناسب را پیدا کنید و با حساب های توئیتر مرتبط برای ارتباط بر قرار کردن، و به سرعت و با بهره برداری از DMs، به آن ها پاسخ دهید.

برای بهبود آن، بهترین افزونه های شات‌جی‌پی‌تی برای هر مورد استفاده را در این وبلاگ جمع آوری کرده‌ایم. حالا شروع به کاوش کنید!

۱۵ بهترین افزونه های کروم چت جی پی تی که شما نمی دانید

آیا شما می‌خواهید محتوا را در هر مکانی در وب بنویسید، ایمیل بنویسید یا جستجوی گوگل خود را تسریع کنید؟ برای هر نیازی، افزونه کروم ChatGPT را دارید.

در این بلاگ، ما در مورد ۱۵ افزونه کروم ChatGPT زیر صحبت کرده‌ایم:

  1. چت سونیک
  2. توئیت جی‌پی‌تی
  3. پرومتئوس
  4. خلاصه یوتیوب با چت جی‌پی‌تی
  5. خلاصه ساز
  6. ریدر جی‌پی‌تی
  7. مرلین
  8. اشتراک گذاری جی‌پی‌تی
  9. جی‌پی‌تی فانتزی
  10. پرامت فعالهای چت جی‌پی‌تی
  11. چت جی‌پی‌تی برای گوگل
  12. نویسنده چت جی‌پی‌تی
  13. وب‌چت جی‌پی‌تی
  14. مشارکت با هوش‌مصنوعی
  15. گفتگو با چت جی‌پی‌تی

حالا بیایید نگاهی نزدیک به هر یک از این افزونه های کروم ChatGPT بیندازیم.

۱. چت‌سونیک

افزونه کروم چتسونیک چت‌جی‌پی‌تی برای هرچیز و هرکاری در وب قابل استفاده است. شما می‌توانید از آن برای نوشتن قطعات متن فوری، تولید متن های شبکه های اجتماعی و ایمیل ها، بازگویی مفاهیم، گسترش مطالب و هرچیزی که مد نظرتان است، استفاده کنید.

برای دانستن بیشتر ، مورد استفاده های افزونه ChatGPT Chrome را بررسی کنید.

برای تجربه راحتی از افزونه کروم چت‌سونیک، باید ابتدا با دنبال کردن چند گام آن را نصب کنید. نصب افزونه کروم چت‌سونیک خیلی ساده است و به شما در صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

  1. به فروشگاه وب افزونه های Chrome بروید و به دنبال ChatSonic بگردید.
  2. نرم افزار 'ChatSonic - ChatGPT با قدرت های فوق العاده' را دانلود کرده و نصب کنید و آن را در نوار URL ثابت کنید تا به راحتی دسترسی پیدا کنید.
  3. با کلیک بر روی نماد ChatSonic در نوار URL، وارد حساب کاربری موجود خود در Writesonic شوید.
  4. از آنجایی که افزونه Chrome ChatSonic در وب کار می کند، شما می توانید با انتخاب زمانی که می خواهید آن را فعال کنید، تنظیمات را مدیریت کنید.

بعد از نصب، همه چیز برای شروع آماده است!

جستجو در گوگل: با آغاز جستجو با ChatSonic شروع کنید. و در زیر نمونه‌ای از نمایی است که ChatSonic هنگام اجرای جستجو در گوگل نمایان می‌شود. شما به همراه نتایج جستجو پاسخ خلاصه شده برای تمامی جستجوهای گوگل خود دریافت خواهید کرد.

تصویر ۲۷.png

خلاصه‌سازی صفحات وب: صرف ساعت‌ها خواندن مقالات بلند و مستندات تحقیقاتی برای فهمیدن اصل مطلب دیگر لازم نیست. شما اکنون می‌توانید از افزونه ChatSonic برای مرور سریع و تولید خلاصه از بخش‌های مهم استفاده کنید.

یافتن پاسخ در یک صفحه وب: شما می‌خواهید بدانید صفحه ویکی‌پدیایی درباره هوش مصنوعی، جدیدترین پیشرفت‌هایی که در این حوزه اتفاق افتاده است را شامل می‌شود یا خیر. روش پر کاربرد "Cmd+F" را فراموش کنید و دستور ChatSonic را بدهید تا به سوالات شما در یک صفحه وب پاسخ دهد.

این توانایی نه تنها محدود به جستجو نیست، بلکه به YouTube هم گسترش داده شده است. ChatSonic می‌تواند با دقت زمان دقیق ویدیوی YouTube را به نسبت سوال شما مشخص کند.

ایجاد ایمیل‌ها: از برنامه چت‌سونیک استفاده کنید تا برای هر موقعیتی ایمیل بنویسید. علاوه بر این، می‌توانید تناسب صدا و سیمای ایمیل را با موقعیت خود تغییر دهید.

تصویر 11.png

پاسخ به ایمیل‌ها: همراه با نوشتن ایمیل‌ها، افزونه کروم چت‌سونیک با اجازه شما با سه نوع حالت که برایشان تنظیمات انجام داده‌اید، به شما اجازه پاسخ‌های دقیق را می‌دهد.

تصویر 24

خلاصه کردن ایمیل ها: ویژگی خلاصه کردن این افزونه برای درک اجمالی از مطالب مطرح شده در یک ایمیل عالی است. شما می توانید به سرعت خلاصه کوتاه یک پاراگرافی یا جدول زمانی ایمیل کامل را تهیه کنید.

تصویر ۱۷۲

روی آیکون CS قابل مشاهده در بالای پنجره ایمیل خود کلیک کنید.

تصویر۵.png

شما همچنین می توانید آن را بدون باز کردن ایمیل، مستقیماً از صندوق ورودی خود باز کنید.

ایجاد توییت های منحصر به فرد: مستقیماً در توئیتر توییت های جدید بسازید بدون تغییر تب ها یا صرف وقت در جستجوی الهام. روی آیکون CS کلیک کنید که در

پاسخ به توییت‌ها:

به راحتی به توییت‌ها و نخستین دیدگاه‌ها پاسخ دهید با کلیک روی آیکون CS در پایین سمت راست پنجره پاسخ تا با مخاطبین خود در تعامل باشید.

تصویر 13

خلاصه کردن زنجیره‌های توییتر: از افزونه کروم ChatSonic برای خلاصه کردن زنجیره‌های طولانی توییتر به اطلاعات کلیدی نیاز دارید. در زیر توییت اول گزینه "این زنجیره را خلاصه کن" را جستجو کنید.

تصویر۱۹.png

اینجا خلاصه توییتر است. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی "پاسخ به این توییتر" به سرعت به این توییتر پاسخ دهید.

تصویر۱۷.png

ایجاد پست‌های فکری‌زننده در لینکدین: با استفاده از افزونه کروم چت‌سونیک، به‌سرعت پست‌های لینکدین خود را ایجاد و در عرض چند ثانیه، محتوای تازه‌ای ایجاد کنید.

image31.gif

نوشتن پاسخ به پیام‌های LinkedIn: می‌توانید با استفاده از این افزونه، شروع کننده‌های گفتگوی جدید برای شروع چت یا دعوتنامه‌ای سفارشی‌سازی شده را ایجاد کنید.

تصویر۷.png

شما نه تنها می‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید، بلکه به راحتی می‌توانید بدون استفاده از ابزارهای مختلف تلاش‌های خود را برای جذب نظر سنجی کنید. اکنون افزونه کروم ChatSonic دارای قابلیت‌هایی مانند Kula می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا آدرس‌های پست الکترونیکی مشتریان خود را پیدا کنید و می‌توانید به صورت فوری پیام LinkedIn ارسال کنید.

تولید نظرات در پست‌های LinkedIn: این افزونه می‌تواند با تولید خودکار نظرات مرتبط در جعبه نظرات به شما در برقراری ارتباط با مخاطبان کمک کند.

تصویر۹.png

بهینه‌سازی پروفایل لینکدین شما: آیا می‌دانید چت‌سونیک حالا قادر است پروفایل لینکدین شما را نیز بهینه‌سازی کند؟ بله، افزونه کروم چت‌سونیک شما را در بهینه‌سازی پروفایل لینکدین از بیوگرافی تا اضافه کردن دستاوردهای شما در سطح ذره‌بینی کمک خواهد کرد.

ایجاد محتوای منحصر به فرد در هر جای وب: توسعه‌ی ChatSonic در سراسر مرورگر کروم شما کار می‌کند و از شما صرف نمودن وقت برای تعویض بین تب‌ها جلوگیری می‌کند. با استفاده از CMD (آیکون) + M به پنجره‌ی فراخوانی هوش مصنوعی دسترسی پیدا کرده و می‌توانید بیوگرافی یا مقالات منحصر به فرد خود را از هرجایی بنویسید.

تصویر۲۹.png

همراه با Gmail، LinkedIn و Twitter، اکنون افزونه ChatSonic Chrome اینتگریشن های محلی با تبلیغات Google (نوشتن متن آگهی)، Facebook و Instagram (زیرنویس، نظرات و پیام‌های مستقیم)، تلگرام و WhatsappWeb دارد.

اکنون قابلیت‌های شگفت‌انگیز افزونه‌ی کروم چت‌سونیک را در مرورگرهای معروفی مانند ادج، اپرا و فایرفاکس تجربه کنید.

برای کاوش در چت‌سونیک در واحد ماه، ۱۰۰ نسل رایگان دریافت خواهید کرد. پس از آن، شما می توانید یکی از طرح های اشتراکی انعطاف پذیر کم هزینه و با ارزش بالا ما را انتخاب کنید تا از چت‌سونیک به لطف این اشتراک بی نهایت لذت ببرید.

تصویر ۱۶

2. توییت‌جی‌پی‌تی

توییت‌جی‌پی‌تی یک افزونه کروم قدرت چت‌جی‌پی‌تی برای تولید توییت و پاسخ توییت است.

برای استفاده از آن، شما نیاز به حساب توییتر، مرورگر کروم و حساب Open AI دارید.

شما می‌توانید آن را از فروشگاه وب افزونه کروم نصب کرده و نسخه نصب شده را به‌راحتی در دسترس داشته باشید.

بعد از نصب، شما یک نماد TweetGPT مثل این خواهید دید!

تصویر21.png

هنگام کلیک بر روی آن، می توانید تن آهنگ توییت را انتخاب کرده و TweetGPT یک توییت تصادفی ایجاد کند. برای پاسخ به یک توییت، توییت را انتخاب کرده و بر روی نماد TweetGPT کلیک کنید تا پاسخ هایی ایجاد شود.

تصویر۱.png

این افزونه کروم ChatGPT - TweetGPT، گزینه‌ی ورودی موضوعی که می‌خواهید درباره آن توییت کنید را ندارد. آن پست های تصادفی تولید میکند که شاید با استراتژی محتوایی شما همخوانی نداشته باشد. ChatGPT بازیافت پیام‌ها و پاسخ‌ها را پایه گذاری می کند تا بتواند به پاسخ‌های نامربوط و قدیمی منتج شود.

با استفاده از نرم افزار چت‌جی‌پی‌تی، راه‌های تولید محتوا را برای خود یاد بگیرید.

۳. پرومتئوس

آیا دستانتان به دلیل تایپ کردن تمام روز در محل کار درد می‌کند؟ خوب است که یک استراحت کوتاه بگیرید و با شات‌جی‌پی‌تی به صورت آنلاین صحبت خوبی داشته باشید.

بله، با استفاده از نرم افزار مرورگر گوگل کروم پرومتئوس می‌توانید با چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) صحبت کنید به جای تایپ کردن.

برخلاف دستورات صوتی ChatSonic ، ChatGPT فقط پاسخ های متنی ارائه می دهد.

فایل را دانلود و نصب کنید. برای استفاده از آن، وارد حساب کاربری ChatGPT خود شوید و کلید فضای خالی را نگه دارید تا صحبت کنید. ChatGPT صدای شما را به متن تبدیل کرده و به سوال شما پاسخ خواهد داد.

لطفا دسترسی به میکروفون را فعال کنید.

تصویر۶.png

4. خلاصه یوتیوب با چت جی.پی.تی

اگر شما یک حرفه‌ای شلوغ هستید که وقت دیدن ویدیوهای طولانی یوتیوب را ندارید اما قطعاً می‌خواهید متن و کانتکست آن را بدانید، بنابراین «خلاصه یوتیوب با ChatGPT» می‌تواند افزونه کروم کاملی برای شما باشد.

این ابزار نشان دهنده وب اجتماعی، Glasp، توسعه یافته است. این افزونه چت جی پی تی برای کروم، هر ویدیوی یوتیوبی را در ثانیه‌ها خلاصه کرده و اسکریپت ویدیو را به شما نمایش می‌دهد.

بله، شما درست شنیدید! این یک خلاصه نیست بلکه یک اسکریپت کامل است که با تمپ‌استامپ های مجزا و جدا شده است 🤯.

برای شروع استفاده از خلاصه یوتیوب با ChatGPT، افزونه Chrome را نصب کنید.

هنگام پخش هر ویدئوی YT، گزینه "متن گفتار و خلاصه" را خواهید دید. پس از کلیک بر روی آن، این افزونه ترانسکریپت کامل و گزینه خلاصه با Open AI را تولید خواهد کرد.

به طور خلاصه، شما باید ترانسکریپت را کپی و پیست کنید و از چت‌جی‌پی‌تی بخواهید که خلاصه‌ای مختصر و مفید برای شما ارائه دهد.

آیا به نظر شما مانند کارهای زیادی است؟ بهترین راه برای دریافت خلاصه‌ای از ویدیوهای YouTube ، پست‌های وبلاگ یا مقالات تحقیقاتی، وارد کردن URL و درخواست خلاصه را از ChatSonic می‌باشد.

۵. خلاصه کنید

برخلاف YouTube Summary with ChatGPT، افزونه Summarize برای هر صفحه با یک کلیک کار می کند.

سامانه Summarize تمام در حالت کاور کردن شما باقی می‌ماند، اگر شما در حال خواندن اخبار، مقالات، بلاگ‌ها یا گزارش‌های تحقیق هستید.

فناوری خلاصه‌سازی توسط چت‌جی‌پی‌تی پشتیبانی می‌شود و آموزش دیده تا خلاصه‌های جامع و با کیفیتی را ارائه دهد. علاوه بر این، به صورت مداوم با خلاصه‌های نوشته شده توسط انسان آموزش داده می‌شود تا مورد اعتماد و به‌روز باشد.

توسعه ChatGPT برای کروم به شما کمک می‌کند تا به راحتی از برگه‌های باز خود عبور کنید و به شما این اجازه را می‌دهد تا بیشتر وقت خود را به چیزی که واقعا مهم است، اختصاص دهید. با آسانی همه‌ی چیزهایی را که می‌خواهید بخوانید پیگیری کنید و از نادیده گرفتن مشاهدات حیاتی خود جلوگیری کنید.

تصویر 23

افزونه کروم ChatGPT - خلاصه‌گر گاهی اوقات با خطای "Failed to load response" مواجه می‌شود که باعث مشکل در استفاده از افزونه می‌شود.

6. ریدر جی پی تی

ریدر جی پی تی مشابه سایر افزونه‌های چت جی پی تی خلاصه‌کننده برای کروم است.

با یک کلیک می‌توانید خلاصه‌ای از هر صفحه وب را دریافت کنید. دیگر نیازی به خواندن مطالب طولانی یا صفحات نیست! این ابزار قابلیت‌های جذابی مانند تولید پوینترهایی برای مقالات و یا تغییر ChatGPT به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر بخواهیم خلاصه ای تند و تمام از یک مقاله داشته باشیم، میتوانیم با استفاده از افزونه کروم ChatGPT آن را با سه مورد خلاصه کنیم یا حتی 50 کلمه. همچنین، اگر مایل به ترجمه متن به اسپانیایی یا ساده سازی آن برای یک کودک پنج ساله هستید، افزونه ReaderGPT می تواند به شما کمک کند.

تصویر هشتم

۷. مرلین

مرلین نسخه کوچک چت جی پی تی می باشد.

این افزونه گوگل کروم چت جی پی تی برای هر سایتی بر روی مرورگر کروم جهت کمک در نوشتن، ویرایش، قالب بندی و جستجو در وب کار می‌کند. پس از نصب آن بر روی مرورگر کروم، با استفاده از میانبر "Ctrl / Cmd + M" می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

این یک افزونه کروم پریمیوم ChatGPT است که می توانید روزانه 11 نسل را به صورت رایگان استفاده کنید، پس از این تعداد باید به نسخه پریمیوم - Merlin Pro - اشتراک بگیرید. قیمت ها از 19 دلار برای هر ماه و 1000 پرس و جو شروع می شود.

تصویر26.png

 

این چند محدودیت دارد، مانند اینکه بر روی

  • بینگ و اج
  • صفحه جدید یا خالی

همیشه به یاد داشته باشید صفحه را برای استفاده از مرلین بازنویسی کنید.

مرلین فقط یک افزونه کروم چت جی پی تی است که هیچ ویژگی اضافی ندارد، حتی اگر برای نسخه حرفه ای آن پرداخت کنید. اما چت سونیک برای همان قیمت، شما را با یک رابط برنامه نویسی (API)، افزونه کروم، برنامه موبایل و چندین ویژگی دیگر نوشتاری هوش مصنوعی خوب پشتیبانی می کند.

8. شیرجی پی تی

چت‌جی‌پی‌تکنولوژی بسیار عالی‌ای برای ایجاد صحبت‌های هوشمند و جذاب می‌باشد، امّا بخش ناراحت کننده‌ای که دارد این است که نمی‌توانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ShareGPT یک افزونه Chrome یک کلیکه ChatGPT است که به شما امکان می دهد به راحتی در مورد بحث های جالبی که در ChatGPT داشته اید، اشتراک گذاری کنید.

بعد از نصب ShareGPT از Chrome Web Store، صفحه ChatGPT را بازبینی کنید. در انتهای تمامی گفتگوهای خود، یک دکمه به اسم Share مشاهده خواهید کرد.

تصویر۳۰.پی-ان-جی

درود بر خداحافظی از سختی‌های به اشتراک گذاری گفتگوهای ChatGPT - با این افزونه فوق‌العاده ChatGPT به راحتی لینک دائمی را به دوستان ارسال کنید.

بوتسونیک - جایگزین گپ چت - دارای قابلیت ذخیره، ویرایش و دانلود مکالمات است.

۹. GPT شیک

اين شبيه به ShareGPT است، اما همانطور که از نامش پيداست، خيلي شيک است. شما مي توانيد با استفاده از اين افزونه كروم ChatGPT، مكالمه ها را از طريق لينک ها و به صورت تصويري، PDF، و فايل هاي متني به اشتراك بگذاريد.

فنسی جی‌پی‌تی به نخستین نگاه موضوعات چت‌جی‌پی‌تی شما را زیبا می‌کند و به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را با تصاویر جذاب، فایل‌های جستجوپذیر پی‌دی‌اف و فایل‌های متنی برای استفاده‌های آینده یا به اشتراک گذاری با همکاران خود ذخیره کنید.

تصویر ۲۰

شما می‌توانید یکی از استایل‌های ردیابی را از ردیابی‌های موجود در بالای صفحه انتخاب کنید و سپس شیوه‌ی ذخیره صحبت‌ها را (به صورت تصویر، پی‌دی‌اف یا فایل متنی) تعیین کنید.

اگر مشکلی دارید، ایده‌ای دارید یا درخواستی دارید، پیامی به FancyGPT در توییتر @fancyGPT بفرستید.

۱۰. چت‌ جی‌پی‌تی پرامپت جِنیُس

یک پرسشنامه خوب منجر به پاسخ‌های خوب و مرتبط خواهد شد، مانند آماده‌سازی خوب به نمرات خوب منجر می‌شود. همه افراد نمی‌توانند در ابتدا پرسشنامه‌های خوبی بنویسند، اما این نباید شما را از کاوش ابزارهای شگفت‌انگیزی مانند چت‌جی‌پی‌تی، چت‌سونیک و چت‌جی‌پی ترفیع یابید.

تصویر۱۸.png

تشویق کننده ژرنوس یک افزونه باز منبع باز کروم است که دارای مخزن بهترین تشویق ها در یک subreddit است.

همچنین یک رابط کاربری وجود دارد که می‌توانید بهترین ایده‌ها و موضوعاتی را برای چت‌جی‌پی‌تان پیدا کرده، به اشتراک بگذارید و استفاده کنید. همچنین می‌توانید تاریخچه چت خود را به صورت محلی ذخیره کرده و در هر زمان که می‌خواهید، مکالمات گذشته خود را مرور کنید.

تصویر۴

شما باید از صدها پیشنهاد بگردید تا یکی مناسب پیدا کنید. برای راحتی، گزینه ای برای دسته بندی و انتخاب پیشنهادات از صفحه ردیت وجود دارد.

با مرور این لیست بی نظیر از 160 موضوع گفتگوی ChatGPT و با استفاده از نرم افزارهای آنلاین Chat GPT و ChatSonic، فرایند ایجاد محتوا را سریعتر انجام دهید.

۱۱. چت جی پی تی برای گوگل

ChatGPT برای گوگل یک افزونه کروم ChatGPT بازمبدلی است که با تمامی موتور‌های جستجوی محبوب - گوگل، بینگ، داک‌داک‌گو، و غیره - کار می‌کند.

این سرویس پاسخ‌هایی را که از چت‌جی‌پی‌تی در اینترنت برای پاسخ به سوالات کابران آماده می‌شوند، به نتایج عادی جستجو درونتان ادغام می‌کند تا به سوالات شما با پاسخ مختصر از چت‌جی‌پی‌تی پاسخ دهد.

این افزونه کروم با قابلیت های ChatGPT پشتیبانی می کند و از API رسمی OpenAI پشتیبانی می کند ، به این معنا که می توانید به قدرت ChatGPT از پنجره بازشونده دسترسی پیدا کنید. این افزونه از قابلیت تبدیل Markdown ، برجسته کردن کد و حالت تاریک برای تجربه شخصی استفاده می کند.

عکس۱۰.png

نسل‌های از «ChatGPT برای گوگل» سریع نبوده و ممکن است کمی زمان برای پاسخ دادن به شما نیاز داشته باشند که می‌تواند مناسب نباشد و موجب ناکارآمدی در صرفه‌جویی در زمان باشد.

بعد از تولید، می‌توانید پاسخ را کپی کرده و براساس نیاز خود استفاده کنید.

۱۲. نویسنده چت‌جی‌پی‌تی

شما می توانید از افزونه کروم چت جی پی تی - ChatGPT Writer استفاده کرده و ایمیل ها و پیام های خود را به طور کامل و کاملا با استفاده از آن بنویسید. این افزونه بر روی تمام سایت ها کار می کند و پشتیبانی بهبودیافته برای Gmail در دسترس است.

نویسنده ChatGPT امکاناتی را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تولید پاسخ‌های باکیفیت بالاتر نسبت به سایر افزونه‌های چت GPT.
  • در تمام مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم مانند کروم، بریو، و اج مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تمام زبان‌ها پشتیبانی می‌شوند.
  • 100٪ رایگان و با حفظ حریم خصوصی.

برای شروع استفاده از این افزونه ChatGPT، بر روی سنجاقک افزونه نویسنده ChatGPT در کروم کلیک کنید.

تصویر۲.png

شما می‌توانید پرسش خود را در اینجا وارد کرده و روی 'ایجاد پاسخ' کلیک کنید. استفاده از این افزونه کروم ChatGPT در Gmail نیز بسیار ساده است. تنها کافیست ایده‌ای کامل درباره ایمیلی که می‌خواهید بنویسید بدهید، و ChatGPT Writer بهترین محتوای ایمیل را برای شما ایجاد می‌کند.

۱۳. وب‌چت‌جی‌پی‌تی

چت جی پی تی با تولید پاسخ‌های اشتباه، نامربوط و قدیمی شهرت دارد. در حالیکه در حال تحقیق هستید، اعتماد به چت جی پی تی چالش برانگیز است.

وب‌چت جی‌پی‌تی نتایج مرتبط وب را به پرسش‌های شما در چت جی‌پی‌تی اضافه می‌کند، تا گفتگوهای شما دقیق‌تر و با به‌روزترین اطلاعات انجام شود.

تصویر22.png

شما همچنین می‌توانید با فیلتر کردن زمان و منطقه، پاسخ‌های مرتبط‌تری را تولید کنید.

۱۴. با هوش مصنوعی همکاری کنید

آیا قصد دارید به وسیله نظر دادن در پست های شخصی که با آن ها در لینکدین متصل شده اید، با افراد جدیدی در ارتباط باشید؟

از افزونه Engage AI ChatGPT برای نوشتن نظرات بینظیر در ثانیه ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید با افراد جدیدی که ممکن است به مشتریان و لیدهای کسب و کار شما تبدیل شوند در تماس باشید.

اگر شما مدیر رسانه های اجتماعی هستید، این افزونه کروم با قابلیت ChatGPT می‌تواند به شما بسیاری از زمان خود را صرفه جویی کند و به بهبود بهره وری شما کمک کند.

از دیدگاه های کسل کننده مانند "پست عالی"، "متشکرم بابت به اشتراک گذاری" و " 👍" خسته شده و به جای آنها به نظرات فهمیدنی و قابل ارتباط متمرکز شوید.

استفاده از Engage AI، افزونه ChatGPT راحت و 20 زبان را پشتیبانی می‌کند.

  • روی آیکون EngageAI در بخش نظرات هاور کنید و تنظیمات صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • نظر را ویرایش کرده و با توجه به نیاز شخصی سازی کنید.
  • نظر خود را ارسال کنید.
تصویر۲۸.png

15. گفتگو با چت جی‌پی‌تی

تاک-تو-چت جی‌پی‌تی شبیه به پرومتئوس است اما با اضافه کردن قابلیت پاسخ صوتی.

شما می‌توانید از طریق دستورات صوتی با ChatGPT آنلاین تعامل داشته و پاسخ‌های صوتی تولید شده توسط فناوری‌های تشخیص گفتار و تبدیل متن به گفتار از Google Chrome را دریافت کنید.

این افزونه کروم چت‌جی‌پی‌تی تمامی زبان های مهم را پشتیبانی می کند و گزینه هایی برای کنترل تشخیص صدا، زبان متن به گفتار و پاسخ های ربات ارائه می دهد.

تصویر ۱۲

افزونه ChatGPT برای کروم یک جعبه کوچک به بالا و راست صفحه شما اضافه می کند، که شما با آن می توانید تشخیص صدا، کنترل صدای ربات، رد پیام ها و دسترسی به تنظیمات را فعال و غیرفعال کنید.

نتیجه‌گیری

افزونه‌های کروم ChatGPT برای راحت‌تر شدن استفاده از ChatGPT آنلاین طراحی شده‌اند. ما ۱۵ بهترین افزونه کروم ChatGPT را برای بهبود تجربه ChatGPT شما لیست کرده‌ایم. این افزونه‌های کوچک می‌توانند از ایجاد محتوا در رسانه های اجتماعی تا دستورات صوتی و به اشتراک گذاری گفتگوهای ChatGPT شما را به سطح بعدی برسانند.

ولی منتظر بمانید!

قبل از دانلود میلیون‌ها افزونه مختلف، اینجا چت‌سونیک هست که یک بسته‌ی همه‌کاره کروم، برنامه‌ی موبایل، پاسخ صوتی، اشتراک‌گذاری چت‌ها و ... را شامل می‌شود. نیازی به پر کردن کروم خود با ابزارهای مختلف نیست زمانیکه می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید در یک مکان داشته باشید.

با توجه به اینکه گاهاً چت ChatGPT پر شده و توانایی خدمات دهی ندارد، حالا زمان مناسب است تا یک گزینه ChatGPT جایگزین را امتحان کنید - ChatSonic.

بنابراین، اگر آماده‌اید تا بازی چت خود را به سطح بعدی ببرید، ChatSonic را امتحان کنید.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>