چت‌جی‌پی‌تواند به شما کمک کند که از طریق دستیار قدرتمند هوش مصنوعی مرکاری خرید کنید.

تصویر مرکاری

مرکری، یک بازار دیجیتال برای محصولات دست دوم، اعلام کرد که در هفته گذشته نسخه بتای "مرچنت AI"، یک کمک خرید مجازی جدید که توسط "چت‌جی‌پی‌تی"، یک قدرت مصنوعی ایجاد شده، راه‌اندازی کرده است.

ویژگی جدید Merchat AI در حال حاضر آنلاین و برای مشتریان در دسترس است تا به آن‌ها در ناوبری آسان‌تر در سایت و سریع‌تر پیدا کردن آنچه در حال خریداری آن هستند، به عنوان گزینه زمان‌بر جستجوی محصولات به صورت اسکرول شده راهنمایی کند.

همچنین: هوش مصنوعی می‌تواند ۲۵ درصد از کل شغل‌ها را به هوشمندسازی بسپارد. این شغل‌هایی هستند که بیشتر (و کمتر) در معرض خطر هستند

مرکری یک فروشگاه آنلاین است که کاربرانی که می‌خواهند کالاهای دست دوم خود را بفروشند یا خریداری کنند، می‌پذیرد، مانند یک بازار لباس دست دوم مجازی.

همانطور که مدل‌های هوش مصنوعی تولیدی مانند ChatGPT، Bing Chat و Google Bard باعث شده‌اند که افراد بجای موتورهای جستجو، به سمت ربات‌های چت مکالمه‌ای گرایش پیدا کنند، برنامه‌هایی مانند Mercari تصمیم گرفته‌اند گزینه ربات‌های چت هوش مصنوعی را به عنوان گزینه‌ای برای قابلیت جستجو خود به مشتریان ارائه دهند.

همچنین: کمد خود را ستون بندی کنید، نه قبضهای خود: بهترین برنامه های thrift

استفاده از چت‌جی‌پی‌تی برای قدرت‌بخشی به هوش مصنوعی مرچنت، به مرچری قدرت مدل زبان بزرگی را که جهان را به خود پیوند داده است می‌دهد. مدیرعامل مرچری آمریکا، جان لگرلینگ، توضیح داد: «با این تکنولوژی، ما از قدرت تحول‌بخش هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم تا برای آمریکایی‌ها خرید و بررسی بازار مرسری را آسان‌تر کنیم.»

"ما پیش‌بینی می‌کنیم که هوش مصنوعی تولیدی نیز فرصت‌های بیشتری برای بهبود تجربه مشتریان ما را فراهم می‌کند. همچنین، راه‌های دیگری برای جذاب‌تر کردن تجربه خرید و فروش برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند"، او افزود.

همچنین: آیا تمو معتبر است؟ چه چیزهایی را درباره این اپلیکیشن خرید فوق العاده محبوب باید بدانید؟

وقتی شما Merchat AI را با مراجعه به Mercari.com/Merchat انتخاب می کنید، می توانید با ربات چت AI به صورت زمان واقعی گفتگو کنید و برای آنچه که به دنبال آن هستید با جزئیات کم یا زیادی که می خواهید، درخواست کنید.

ربات ممکن است با برخی پرسش‌های روشن‌کننده پاسخ دهد تا به شما در نمایش نتایج مرتبط کمک کند و سپس با مشاهده میلیون‌ها لیستینگ Mercari، بهترین توصیه‌های دقیق بر اساس نیازهای شما را ارائه دهد.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>