چگونگی استفاده از چت‌جی‌پی‌تی: آنچه که باید هم‌اکنون بدانید

گپ چت (1)

چت‌جی‌پی‌تی، پرکاربردترین پروژه ربات هوش مصنوعی (AI) اوپن‌ای‌ای تا کنون، از زمان راه‌اندازی آن در پایان سال 2022، انقلابی در حوزه هوش مصنوعی را آغاز کرده است. این چت‌بات آموزش‌دیده پیشروی در عناوین روزنامه‌ها کرده و ذهن کسانی را که توییتر، گوگل، آمازون، مایکروسافت، متا، سایر متخصصان فناوری و در اواخر؛ برچسب نام های موسیقی را اداره می‌کنند، مشغول خود کرده است. این مدل زبان AI به به سرعت رشد کننده عظیمی تبدیل شد و حتی برتری تیک‌تاک را از خود پس داد.

همچنین: بینگ جدید قدرتمند با قابلیت هایی بیشتر هم اکنون برای همه باز شده است

مدل چت‌جی‌پی‌تی بدیهی نیست؛ کاربران ایده‌های خلاقانه‌ای برای پرسش‌ها ارائه می‌دهند، مانند پرسش از جنبه‌ی خنده‌دار، ایجاد محتوا، بهبود مهارت‌های نوشتاری یا مهارت‌های Excel، یافتن و رفع خطا در کد، یا خلاصه‌نویسی کتاب. بعضی‌ها حتی تعجب می‌کنند آیا چت‌بات هوش مصنوعی می‌تواند برنامه‌نویسان، نویسندگان و حتی پزشکان را جایگزین کند و چگونه می‌تواند صنایع مختلفی را انقلابی کند.

همچنین: من از ChatGPT برای نوشتن همان روتین با استفاده از این ده زبان برنامه نویسی پرتکرار استفاده کردم:

در تمام این حوزه ها، یک چیز واضح است: نابغه این ابزار هوش مصنوعی در نوآوری ایده نیست، بلکه در کارایی تولید متن و دسترسی بسیار آسان و قابل استفاده آن است. ChatGPT با استفاده از هوش مصنوعی می تواند تعاملات متنی چتی با کاربران را انجام دهد و این تبادلات می تواند همانند یک مکالمه با یک شخص دیگر طبیعی احساس شود.

استفاده از چت‌جی‌پی‌تی چگونه است؟

1. حساب کاربری OpenAI را ایجاد کنید

به آدرس chat.OpenAi.com بروید و با آدرس ایمیل یا حساب گوگل یا مایکروسافت خود ثبت نام کنید. برای ورود و دسترسی به ChatGPT، باید یک حساب کاربری در وب سایت OpenAI ایجاد کنید. 

اگر تاکنون حسابی ایجاد نکرده‌اید، روی «ثبت نام کنید» کلیک کنید و دستورالعمل‌ها را برای ورود اطلاعات‌تان دنبال کنید. برای ایجاد حساب کاربری در OpenAI، شماره تلفن معتبری برای تأیید الزامی است.

ایجاد حساب کاربری (۱)

اگر هنوز حساب کاربری نساخته‌اید، روی "ثبت نام" کلیک کنید. در غیر این صورت، با مراجعه به "ورود" با اطلاعات ورود به حساب کاربری OpenAI خود، وارد شوید. ۲. با پنجره چت ChatGPT آشنا شوید.

2. با پنجره چت ChatGPT آشنا شوید

پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت ChatGPT، می‌توانید با پنجره ابزار هوش مصنوعی اشنا شوید. در زیر توضیحی از آنچه که می‌بینید با یک تصویر نمونه فراهم شده است:

  1. دکمه ی چت جدید: در سمت چپ صفحه شما یک دکمه برای چت جدید مشاهده خواهید کرد که با کلیک کردن بر روی آن می توانید هر زمان که بخواهید یک گفتگوی جدید را شروع کنید. این قابل استفاده است زیرا مدل چت ChatGPT یاد می گیرد که در گفتگوی قبلی چه چیزی مطرح شد و با در نظر گرفتن متن گفتگو پاسخ خواهد داد، بنابراین یک چت جدید شروع کردن بحث جدید بدون تعصب را به ارمغان می آورد.
  2. تاریخچه چت: نوار کناری نیز تمام گفتگوهای قبلی شما را قابل دسترسی نگه می دارد، در صورت نیاز می توانید به یکی از آنها بازگردید در عین حال امکان خاموش کردن تاریخچه چت نیز وجود دارد.
  3. ارتقاء به نسخه پلاس: ChatGPT Plus در واقع عضویت پرداختی است که به شما امکان تجربه مدل GPT-4 با قدرت بالاتر و سریع‌تر از OpenAI را می‌دهد. شما می‌توانید انتخاب کنید که به نسخه پلاس ارتقا دهید یا با نسخه رایگان ادامه دهید.
  4. حساب کاربری: با کلیک روی آدرس ایمیل یا نام خود در پایین سمت چپ پنجره، به اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله تنظیمات، گرفتن خروج در صورت نیاز و پشتیبانی و سوالات متداول از OpenAI دسترسی خواهید داشت.
  5. سوالات شما: سوالات و موضوعاتی که به چت‌بات AI برای پاسخ‌گویی ارسال می‌کنید، در این قسمت نمایش داده می‌شود.
  6. پاسخ ChatGPT: هر زمان که ChatGPT به سوالات شما پاسخ داد، لوگو در سمت چپ نمایش داده می‌شود.
  7. کپی، پسندیدم، نپسندیدم: هر بار که ChatGPT به شما پاسخ می‌دهد، می‌توانید متن را به کلیپ‌بورد خود کپی کنید و نظر خود را در باره صحت یا عدم صحت پاسخ بدهید که این باعث بهبود ابزار AI خواهد شد.
  8. بازسازی پاسخ: در صورت مواجهه با مشکل در دریافت پاسخ به سوال‌های خود یا نبود پاسخ قابل قبول، با کلیک کردن روی دکمه بازسازی پاسخ، ChatGPT با استفاده از آخرین پاسخ تلاش خواهد کرد پاسخی مناسب تر به شما بدهد.
  9. محیط متنی: این قسمت برای نوشتن پرسش‌ها و سوالاتتان است و فقط کافی است که کلید اینتر را برای ارسال آنها بفشارید.
  10. نسخه ChatGPT: OpenAI در زیر نوار ورود متن جزئیات معرف نسخه رایگان آزمایشی ChatGPT را قرار داده است که ممکن است این ابزار اطلاعات نادرستی مبنی بر افراد، مکان ها یا واقعیات تولید کند. همچنین نسخه ChatGPT کنونی شما را نیز می توانید در اینجا مشاهده کنید.
شبکه اجتماعی چت گفتوگو

3. شروع به نوشتن پرسش‌ها و درخواست‌هایتان کنید

این است. 

اکنون که شما یادگرفتید چطور ورود به چت‌جی‌پی‌تی داشته باشید، وقتش است که با آن شروع به کار کنید و پرسش‌های برانگیز خود را به مدل زبانی بپرسید تا ببینید چه جواب‌هایی می‌توانید بگیرید. چت‌جی‌پی‌تی به عنوان یک ابزار با تعداد پروژه‌های نامحدودی عمل می‌کند، از توسعه نرم‌افزار تا نوشتن و ترجمه متون.

همچنین: چگونه از ابزار ChatGPT و AI برای سریع شروع کسب و کار Etsy خود استفاده کردم

در این نقطه، شما می‌توانید هر یک از پرسش‌های ChatGPT خود را در نوار متنی در پایین صفحه تایپ کرده و دکمه ارسال را برای ارسال پرسش‌های خود فشار دهید. سپس چتبات هوش مصنوعی به دنبال ارائه پاسخ‌های مفید برای پرسش‌های شما متولد خواهد شد.

شروع گفتگو

نمونه‌های پرامت چت جی‌پی‌تی

چت‌جی‌پی‌تی قادر به تولید پاسخ‌هایی برای الهام گرفتن از موضوعات (امکانی که در نهایت می‌تواند به چالش کشیدن موتورهای جستجو شود) است که کافی است برای تولید محتوا از نوشتن مقالات گرفته تا خلاصه کردن یک کتاب، به شما کمک کند. علاوه بر این، این قابلیت دارد تا کد را بنویسد و تصحیح کند، محاسبات را انجام دهد، به شما در تهیه رزومه کمک کند، اطلاعات را ترجمه کند و غیره. چند مثال از موضوعاتی که می‌توانید با آنها شروع کنید به شرح زیر است:

  • چگونه کامپیوتر اطلاعات را ذخیره و پردازش می کند؟
  • کد زیر را تحلیل کنید و به من بگویید چگونه آن را تعمیر کنم: [کد را الصاق کنید]
  • یک شعر در مورد میگرن به سبک والت ویتمن بنویسید.
  • یک آهنگ کانتری در مورد سگی به نام Speckles که عاشق دویدن است بنویسید.
  • یک پلاگین برای ----- بنویسید که ----- انجام می دهد.
  • تفاوت بین ویروس و باکتری چیست؟
  • یک نامه برای بیماری فرزندم که از مدرسه غایب است بنویسید.

سؤالات متداول

چت‌جی‌پی‌تی چیست؟

چت‌جی‌پی‌تی یک مدل بزرگ زبان است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا در گفتگوهای متنی با کاربران شرکت کند که می‌تواند طبیعی به نظر برسد، دقیقا همانند اینکه شما از شخصی سؤال‌هایی بپرسید. 

همچنین: آیا تشخیص دهنده های هوش مصنوعی می توانند ما را از ChatGPT نجات دهند؟ من ۳ ابزار آنلاین را برای پیدا کردن پاسخ بررسی کردم

پاسخ‌های شبیه به انسان موقعیت‌های خوبی را فراهم می‌کنند که می‌توانید با استفاده از آنها از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنید، دستورالعمل‌هایی برای انجام کاری پیدا کنید و محتویات نوشتاری تولید کنید.

چگونه چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) کار می‌کند؟

ChatGPT از یادگیری تقویتی با بازخورد انسانی (RLHF) استفاده می کند تا محیط خود را با هدف های یادگرفته شده با یادگیری به منظور سازگاری با شرایط مختلف با نمونه های انسانی فرآیند دهد.

همچنین: چگونه یک گفت‌وگوی چت‌جی‌پی‌تی را برای مراجعه بعدی ذخیره کنیم

نسخه پیش‌نمایش ChatGPT پس از آموزش با یک حجم قابل توجهی از داده‌ها صورت گرفت و با استفاده از دانشی که کاربران ارائه می دهند، همچنان درحال یادگیری است، بنابراین می‌تواند به تعداد زیادی موضوع پاسخ دهد.

چطور می‌توانم برای چت‌جی‌پی‌تی ثبت‌نام کنم؟

برای ثبت نام در ChatGPT، تنها کافی است با استفاده از آدرس ایمیل خود، یک حساب کاربری رایگان OpenAI ایجاد کنید.

چگونه می‌توانم به چت‌جی‌پی‌تی دسترسی پیدا کنم؟

شما می‌توانید با رفت به chat.openai.com و ورود به حساب کاربری خود به ChatGPT دسترسی پیدا کنید. اگر شما در وب‌سایت OpenAI هستید، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و سپس به پایین صفحه بروید تا ChatGPT را در گوشه پایین سمت چپ صفحه ببینید و برای شروع چت کردن به آن کلیک کنید.
آیا ChatGPT رایگان است؟

آیا چت‌جی‌پی‌تی رایگان است؟

بله، شما می‌توانید ChatGPT را به صورت رایگان استفاده کنید - حداقل تاکنون. زیرا مدل پردازش زبان طبیعی هنوز در مرحله پیش‌نمایش تحقیقاتی و "یادگیری" قرار دارد، افراد می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند؛ همه چیز که نیاز دارید ثبت نام در یک حساب کاربری رایگان OpenAI است، علاوه بر این، گزینه‌ای برای ارتقا به عضویت پرداختی وجود دارد. 

چت جی پی تی پلاس

OpenAI، برای مشتریانی که می‌خواهند به دسترسی بی‌نهایت در زمان‌های پیک بدون وقفه، پاسخ‌های سریع‌تر و دسترسی اولیه به امکانات جدید دسترسی پیدا کنند، ChatGPT Plus را راه‌اندازی کرده است، با قیمت 20 دلار در ماه. 


همچنین: بهترین ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی: DALL-E 2 و جایگزین های آن

این همچنین بر اساس GPT-4 است که یک مدل زبان پیشرفته تر است نسبت به نسخه رایگان ChatGPT. 

چه کارهایی می توان از چت‌ جی پی تی استفاده کرد؟

تخیل شما محدودیتی ندارد. از پرامپت های مختلف چت‌جی‌پی‌تی استفاده کرده و سرگرم شوید. به عنوان مثال، دیوید گیویرتز از سایت ZDNET از ربات چت‌بات‌های هوشمند استفاده کرده و از آن برای تعمیر کد‌های خود در وردپرس بهره برده است. همچنین از آن برای نوشتن اسکریپت فیلم از مجموعه "ستاره‌های جنگی" استفاده کرده است.

همچنین: چگونه از چت‌جی‌پی‌تی برای نوشتن کد استفاده کنیم

دیگران از آن برای نوشتن بدافزار استفاده می کنند. یک استاد استفاده از ChatGPT را در کلاس درس خود ترویج می کند و بسیاری از معلمان حتی از دانش آموزانشان بیشتراز آن استفاده می‌کنند. چند ایده دیگری که می توانید امتحان کنید عبارتند از: 

  • یک آهنگ درباره [موضوع مورد نظر را وارد کنید] بنویسید - سعی کنید چند جزئیات را هم اضافه کنید.
  • یک شعر درباره [موضوع مورد نظر را وارد کنید] بنویسید - دوباره، تلاش کنید تا با بیشترین جزئیات ممکن، راه‌ حلی را پیدا کنید.
  • از آن سوالات فلسفی بپرسید.
  • از آن بخواهید که ایده‌ها یا مفاهیم را خلاصه کند.

هر چه اطلاعات دقیق‌تری در پرسش‌های خود بنویسید، پاسخ‌ها نیز دقیق‌تر خواهند بود.

همچنین: چگونه چت‌جی‌پی‌تی کار می‌کند؟

چت‌جی‌پی‌تی در آینده ممکن است موتورهای جستجوی متن را جایگزین کرده و در مورد Bing آن را بهبود بخشید. برخلاف نوار جستجو در چت‌جی‌پی‌تی، مایکروسافت یک موتور جستجویی Bing با قدرت هوش مصنوعی را معرفی کرده است که به اینترنت متصل است و قادر است به سوالاتی که چت‌جی‌پی‌تی نمی‌تواند مدیریت کند، پاسخ دهد.

آیا می توانم از چت‌جی‌پی‌تی بر روی موبایل استفاده کنم؟

اگرچه برای ChatGPT برنامه‌ی موبایلی وجود ندارد، شما می‌توانید از این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق مرورگر موبایل خود روی گوشی هوشمند استفاده کنید. 

همچنین: چگونه از ChatGPT برای نوشتن فرمول‌های اکسل استفاده کنید

مراحل استفاده از چت‌ربات ChatGPT OpenAI روی تلفن همراه شما مانند بالاست: به آدرس chat.openai.com بروید ، وارد شوید، شرایط را بپذیرید و تایپ کردن را آغاز کنید. این فراشناس مصنوعی در هنگام دسترسی از رایانه شما به دقت، با شما همکاری می‌کند .

چیستایجاد شده و چیست شات GPT لگاسی و شات GPT پیشفرض؟

چت‌ جی‌پی‌تی بر روی مدل زبان بزرگ به نام جی‌پی‌تی ۳.۵ اجرا می‌شود، اما دو نسخه از این مدل وجود دارد، لگاسی و پیش‌فرض. مدل لگاسی، نسخه‌ای است که شما وقتی با استفاده از مشخصات حساب اوپن‌ای‌آی خود وارد حساب کاربری رایگان شوید و از چت جی‌پی‌تی استفاده کنید، دسترسی پیدا می‌کنید.

مدل پیش‌فرض بیشتر اوقات بهتر کارایی دارد و جزئیات ریزتری را توضیح میدهد و همچنین بیشتر از مدل Legacy به تلاش توسعه دهندگان برای جلوگیری از تولید محتوای نامناسب پیوستگی نشان میدهد. این مدل همچنین تنها مدلی بود که قبلا برای کاربران پرداخت شده‌ی ChatGPT Plus موجود بود قبل از انتشار GPT-4.

به علاوه: بر اساس پلتفرم یادگیری، چت‌جی‌پی‌تی، پرطرفدارترین مهارت تکنولوژی در نیروی کار است.

در استفاده روزانه، هر دوی لگاسی و پیش‌فرض مشابه هستند، اما پیش‌فرض برتری دارد. GPT-4 سریع‌تر، دقیق‌تر و بزرگتر از هر دو مدل GPT-3.5 می‌باشد. 

به گفته اعلامیه 3 مه ChatGPT، تمام پیام های جدید از مدل پیشفرض استفاده می کنند، زیرا OpenAI در حال آماده سازی قطع کردن مدل قدیمی می باشد که این عمل در تاریخ ۱۰ مه انجام می شود.

آیا چت‌جی‌پی‌تی بهترین هوش مصنوعی است؟

اگر شما سعی می کنید بیابید که کدام یک از بهترین چت بات های هوش مصنوعی است، ممکن است تعجب کنید که چگونه ChatGPT از OpenAI با دیگران مانند Google Bard و بینگ مبتنی بر AI مایکروسافت مقایسه می شود. افزایش محبوبیت ChatGPT بیشتر به ترکیب حرفه ای دسترسی وسیع، دانش و شفافیت در مکالمات برمی گردد. 

همچنین: گپچت پی‌تی در مقابل چت بینگ: کدام چت‌بات هوش مصنوعی باید انتخاب کنید؟

چت بارد و چت بینگ در نسخه محدودتری در دسترس هستند. در مقایسه با چت جی‌پی‌تی، چت بینگ بیشتر از ماهیت موتور جستجوی خود استفاده می‌کند، زیرا GPT-4 را با هم ترکیب کرده و اطلاعات را از اینترنت جمع آوری می‌کند، حتی منابع صفحات وبی که پاسخ خود را از آن جا گرفته است را نیز نقل قول می‌کند. 

آیا چت‌جی‌پی‌تی حق امتناع از پاسخ دادن به دستور العمل‌های من را دارد؟

سامانه های هوش مصنوعی مانند ChatGPT همه چیز را نمی توانند؛ آنها می توانند درخواست های نامناسب را رد کنند و از تولید محتوای نامناسب جلوگیری کنند. علاوه بر داشتن دانش محدود، دستیار هوش مصنوعی قادر به تشخیص درخواست های نامناسب است. درخواست های نامناسب

همچنین: ۶ کاری که ChatGPT نمی‌تواند انجام دهد (و ۲۰ کار دیگر را که انجام آنها را معرفی نمی‌کند)

این شامل سوالاتی است که حقوق کسی را نقض می کنند، توهین آمیز هستند، تبعیض آمیز هستند، یا فعالیت های غیرقانونی دارند. مدل چت جی پی توانایی چالش پذیری پیش فرض های نادرست را نیز دارد، به پرسش های پیگیری پاسخ می دهد و حتی در صورت اشتباهی اعتراف به آنها خواهد کرد وقتی شما به آنها اشاره می کنید.

آیا چت‌جی‌پی‌تی برای همه پاسخ یکسانی ارائه می‌دهد؟

استفاده-از-چت-جی.پی.تی

بیشترین قسمت از زمان، زمانی که افراد مختلف یه سوال رو از چت جی پی تقاضا میکنن، جواب‌های یکسان خواهند داشت. شاید تفاوت‌هایی در کلمات باشه ولی تقریبا مشابه خواهند بود.  

همچنین: من امتحان کردم گپ چتینگ روبات هوش مصنوعی بینگ و مشکلات بزرگم اون رو حل کرد.

اگر کسی می‌خواهد بفهمد یک مقاله توسط ChatGPT نوشته شده است یا اگر یک استاد می‌خواهد ببیند آیا مدل زبان برای یک سند تحصیلی توسط دانش‌آموز استفاده شده است، پرسیدن همان سوالی که مقاله یا سند تحصیلی براساس آن نوشته شده است، می‌تواند به تشخیص کمک کند. همچنین ChatGPT معمولاً متون مودبانه‌تری را نسبت به نویسندگان انسانی تولید می‌کند.

آیا ChatGPT پاسخ‌های نادرستی ارائه می‌دهد؟

ChatGPT، مانند تمام مدل‌های زبان، بدون محدودیت نیست و ممکن است پاسخ‌های بی‌معنی و اطلاعات نادرستی را ارائه دهد، بنابراین مهم است که داده‌هایی که ارائه می‌دهد را دوبار بررسی کنید. این مدل در حال یادگیری از داده‌های متنی ارائه شده توسط کاربران و نتایجی که در اینترنت پیدا می‌کند است، که ممکن است باعث انتشار اطلاعات نادرست شود.

اپن‌ای‌آی به کاربران پیشنهاد می‌دهد با استفاده از دکمه‌های پسند و نپسند، بازخورد خود را درباره اطلاعاتی که ChatGPT به آنها می‌دهد، به اشتراک بگذارند تا بتواند مدل را بهبود بخشند. حتی بهتر این است که شما بخشی از برنامه Bug Bounty شرکت شوید و با گزارش مشکلات و مسائل امنیتی، تا 20,000 دلار پاداش دریافت کنید.

همچنین: OpenAI به شما پول می‌دهد تا اشکالات ChatGPT را شناسایی کنید

چت‌بات هوش مصنوعی به اینترنت وصل نیست و نمی‌تواند تاریخ فعلی را تعیین کند، لذا پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی که چند روز تا عید پاک باقی مانده، عدد دقیقی را نخواهد داد -- این یکی از راه‌هایی است که چت‌جی‌پی‌تی از موتورهای جستجو متفاوت است.

آیا گفتگوهای من با چت‌جی‌پی‌تی برای آموزش استفاده خواهد شد؟

هنگامی که با چگپیت آشنا می شوید، ممکن است بپرسید آیا گفتگوهای خاص شما برای آموزش استفاده خواهند شد و در صورت استفاده، کیان می تواند گفتگوهای شما را مشاهده کند؟ گفتگوهای شما می تواند توسط OpenAI مشاهده شده و به عنوان داده آموزشی برای بهبود سیستم های آن استفاده شود، بنابراین من نیازی به وارد کردن هیچ اطلاعات شخصی یا خصوصی نمی بینم. 

همچنین: معلمان از چت جی پی تی بیشتر از دانش آموزان استفاده می کنند. این راه حل استفاده از آن ها است

وقتی از چت جی پی تی استفاده می کنید، پرسش هایی که وارد می کنید برای همیشه در حساب شما ذخیره می شوند و شما نمی توانید پرسش خاصی را حذف کنید مگر اینکه حساب کاربری خود را به طور کلی حذف کنید. اگر می خواهید حساب کاربری خود را حذف کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به حساب کاربری اوپن‌آی خود وارد شوید.
  2. به قسمت کمک رفته و Help را انتخاب کنید.
  3. در پایین پنجره بازشده گزینه پیام‌ها را انتخاب کنید.
  4. روی دکمه ارسال پیام کلیک کنید.
  5. گزینه حذف حساب کاربری را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.
  6. دستورالعمل‌های مربوط به حذف حساب کاربری و داده‌های شما را دنبال کنید.

چرا ChatGPT به من می گوید که دسترسی من مسدود شده است؟

در زمان‌های پرشدت، ممکن است نتوانید به چت‌جی‌پی‌تی دسترسی پیدا کنید. اگر پیامی را دریافت کرده‌اید که ظرفیت آن تکمیل شده، می‌توانید صفحه را تازه کنید یا ایمیل خود را ثبت کنید تا وقتی مجددا در دسترس باشد، به شما اطلاع داده شود.

همچنین: 5 روش برای استفاده از چت‌بات‌ها به منظور سهولت بخشیدن به زندگی شما

علاوه بر رسیدن به ظرفیت مشخص شده، دسترسی به ChatGPT ممکن است به دلایل مختلفی متوقف شود -- به عنوان مثال در حالی که از یک شبکه خصوصی مجازی استفاده می کنم، دسترسی من ممکن است مسدود شود. اگر هنگام استفاده از ChatGPT پیغامی را که می گوید دسترسی شما رد شده است، دریافت کرده اید، احتمالا یکی از مسائل زیر وجود دارد:

  • نقض شرایط خدمات رابط برنامه نویسی (API).
  • کاربر در تلاش برای دسترسی به یک نسخه غیرقابل دسترس GPT است.
  • کلید API معتبر نیست.
  • کاربر محدودیت های استفاده را بیش از حد نادیده گرفته است.
  • نقض شرایط خدمات رابط برنامه نویسی (API) OpenAI.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>