معلمان از ChatGPT بیشتر از دانش آموزان استفاده می کنند. به این شکل:

عکس gettyimages-1259924678.jpg

قابلیت های فنی پیشرفته ChatGPT، شامل نوشتن و کدنویسی، نگرانی اصلی برای آینده سیستم آموزشی بوده است. مردم از هوشمندی و دسترسی گسترده ی ربات گفت و گوی هوش مصنوعی، از ترویج کپی کردن بین دانشجویان نگران هستند.

در یک حرکت شگفت‌انگیز، یک نظرسنجی نشان می‌دهد که معلمان در واقع از آن بیشتر از دانش‌آموزان استفاده می‌کنند.

همچنین: چگونه چت جی پی تی کار می کند؟

یک مطالعه توسط بنیاد خانواده والتون نشان داد که در دو ماه از معرفی ، 51٪ از 1000 معلم K-12 از ChatGPT استفاده کردند ، با 40٪ استفاده حداقل یک بار در هفته.

تنها یک سوم دانش آموزان اعلام کردند که از ChatGPT برای مدرسه استفاده کرده‌اند.

حرفه تدریس شامل تفکر خلاق در روزمره است. زمانی که به یک کلاس درس وارد می‌شوید، همه چیز از طرح درس تا رویدادنشینی، برآوردهای معلم را به واقعیت تبدیل می‌کند.

چت‌جی‌پی‌توانسته است به خوبی به پررنگ شدن فکر خلاق کمک کند.

به گزارش این مطالعه، سه نفر از هر 10 معلم از ChatGPT برای وظایفی مانند برنامه ریزی درسی، ارائه ایده های خلاقانه برای کلاس ها و پیشرفت در زمینه های پایه درسی استفاده کرده اند.

با چت‌جی‌پی‌تی، شما می‌توانید برای ایده‌پردازی بهتر، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید و پیشنهادات منتخب بر اساس ورودی‌های خود دریافت کنید. کمک‌های ابداعی ربات چت، به علاوه خلاقیت آن می‌تواند خارج از کلاس درس هم مفید باشد، مانند ایده پردازی های روزمره درباره تمرین های ورزشی، دستورپخت شام ، شب های قرار و غیره.

همچنین: روش‌های افزایش بهره وری ChatGPT: ۵ راه برای استفاده از چت‌بات‌ها برای زندگی راحت‌تر

سه چهارم از معلمان معتقدند که چت‌جی‌پی‌تی به آن‌ها در رشد به عنوان معلم کمک می‌کند. دو سوم آن ها گزارش کردند که ترجیح می‌دهند افراد وقت خود را صرف توسعه راه حل‌هایی که چت‌جی‌پی‌تی را به یادگیری و آموزش اضافه کنند، کنند.

این نتایج کاملاً متفاوت با نظرات پیشین مربیان است. به عنوان مثال، در اوایل امسال وزارت آموزش نیویورک دسترسی هم به کارکنان و هم به دانش‌آموزان به گپت چت‌بات را محدود کرد.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>