اپن‌ای‌آی پلاگین‌های ChatGPT را معرفی می‌کند، اما اینجا یک مشکل وجود دارد.

تصویر gettyimages-1252189891.jpg

افرادی که می‌خواهند از ChatGPT برای بازی تریویا، برنامه‌ریزی سفر، دریافت نمودارهای بورسی یا پیدا کردن مکان مناسبی برای صرف غذا استفاده کنند، اکنون می‌توانند همه این کارها و بسیاری دیگر را انجام دهند. شرکت OpenAI، مغز و رگهای پشت ChatGPT، هم‌اکنون به‌صورت پلگین‌های شخص‌ثالث چندین امکان جدید به این خدمات گسترش یافته‌ست.

در یک توییتی که در روز جمعه گذشته منتشر شد، OpenAI نوشت: "ما قصد داریم در طی هفته آینده مرورگر و پلاگین ها را به تمام کاربران ChatGPT Plus ارائه دهیم. با حرکت از نسخه آلفایی به بتایی این امکان را برای ChatGPT فراهم می کنند تا به اینترنت دسترسی داشته باشد و از بیش از 70 پلاگین شخص ثالث استفاده کند."

همچنین: چگونگی اغفال من از چت‌جی‌پی‌تی برای گفتن دروغ‌ها

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، یک الزام اصلی وجود دارد. شما باید مشترک پرداخت شده چت‌جی‌پی‌تی پلاس (ChatGPT Plus subscriber) باشید؛ که دریافت قابلیت‌های زودهنگام را فراهم می‌کند و هزینه‌اش 20 دلار در ماه است. اگر شما مشترک هستید، پلاگین‌ها چندین مزیت را ارائه می‌دهند، از قبیل دسترسی به اطلاعات زمان‌واقعی، مانند خبرها و قیمت‌های بورسی، بازیابی اطلاعات پایگاه دانش مانند اسناد شرکت و یادداشت‌های شخصی، و امکان فعال کردن اقدامات خاص از جمله رزرو بلیط یا سفارش غذا.

پلاگین‌های موجود برای جذب کاربران در تمام زمینه‌ها طراحی شده‌اند، شامل تجارت، آموزش، امور مالی، سرمایه‌گذاری و علاقه‌های شخصی است. با استفاده از پلاگین‌های ارائه شده توسط ارائه‌دهندگان شخص ثالث مانند Expedia، Zillow، Kayak، Instacart و OpenTable، شما می‌توانید برای یافتن کار، پیدا کردن لیست املاک، دریافت پیشنهادات محصول، خرید کالا، بازی کردن و گرفتن دستور پخت غذا از آنها استفاده کنید.

با شرکت‌های مایکروسافت، گوگل و سایرینی که سعی در پول درآوردن از هیجان هوش مصنوعی دارند، OpenAI با خدمات خود یک قدم جلوتر از آن‌هاست. ترویج اشتراک ChatGPT Plus خود راهی است برای تولید درآمد. و برای آن، شرکت باید اطمینان حاصل کند که طرح پولی ارائه شده از نفایس کافی برخوردار باشد تا افرادی را که در غیر این صورت با گزینه رایگان شرکت می‌کنند، جذب کند.

همچنین: من از چت جی پی تی، بینگ و بارد سوال کردم که چه چیزهایی آنها را نگران می کند. هوش مصنوعی گوگل در پاسخ به من ، مانند ترمیناتور عمل کرد.

برای امتحان کردن پلاگین‌های جدید به عنوان یک کاربر چت‌جی‌پی‌تی پلاس، به صفحه چت اصلی بروید، بر روی نماد سه‌نقطه در پایین پنجره چپ کنار نام شما کلیک کنید و سپس گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید. در پنجره‌ی تنظیمات، بر روی گزینه‌ی ویژگی‌های بتا کلیک کنید و سپس کلید پلاگین‌ها را روشن کنید.

پس از بستن پنجره تنظیمات، ماوس خود را بر روی مدل GPT-4 در بالای صفحه بگذارید و گزینه Plugins Beta را بررسی کنید. سپس، روی پیکان کشویی گزینه No plugins enabled کلیک کرده و گزینه Plugin store را انتخاب کنید. پنجره About plugins را مطالعه کرده و OK را فشرده تا بسته شود.

تصویر-بالا-اوپن‌ای-معرفی-افزونه-های-چت-GPT-را-اما-تنها-برای-مشترکین-پلاس

سربرگ های بالای پنجره فروشگاه به شما امکان می دهد در بین پلاگین های جدید، محبوبترین ها و همه پلاگین ها جستجو کنید. اگر پلاگینی را پیدا کردید که شما به آن علاقه مند هستید، روی دکمه نصب آن کلیک کنید تا آن را نصب کنید. تعداد پلاگین های نصب شده محدودیت ندارد، اما شما می توانید فقط سه پلاگین را در یک زمان فعال کنید. برای کنترل آن، به صفحه چت بازگردید، بر روی تکه ای به شکل پایین آورده شده در بخش پلاگین ها کلیک کرده و سه پلاگینی که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید.

همچنین: بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی

در صفحه چت، یک پیام وارد کنید که با یکی از پلاگین هایی که نصب کرده اید مرتبط است. به عنوان یک مثال، من یک درخواست برای نمایش لیست های املاک و مستغلات برای آپارتمان های دو خوابه در کد پستی ۱۰۰۱۷ وارد کردم. در پاسخ، چت جی پی تی اطلاع داد که برای پاسخ به پرسش من از سایت زیلو استفاده می کند و چندین لیست مطابق با معیارهای من را توضیح داد. پاسخ شامل یک لینک برای راهنمایی در تعیین انتخاب های بیشتر بود.

تصویر-۱-اوپن‌آی-تعدادی-از-افزونه‌های-گپ-گفتاری-gpt-را-معرفی-می‌کند-اما-فقط-برای-اعضای-پلاس

به عنوان یک مثال دیگر، این یک نمونه از چیزی بیشتر تعاملی است، من از ChatGPT خواستم یک بازی دانستنی در مورد فیلم‌های هالیوودی قدیمی برگزار کند. با بهره‌گیری از افزونه Open Trivia، هوش مصنوعی یک سوال با چند گزینه برایم تولید کرد که باید پاسخ آن را حدس بزنم.

تصویر-۲-اوپن-ای-ای-راه‌اندازی-پلاگین-چت-GPT-اما-فقط-برای-مشترکین-پلاس

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>