چگونه با استفاده از چت جی پی تخیلی دستیابیم به هنرهای هوش مصنوعی بی نظیری؟

تصاویر ادراکی هنر با ربات‌های هوشمند.png

آیا تا به حال تصور کرده‌اید چه حسی دارد که یک دوستی همیشه در کنار شما باشد، همه سوالات شما را پاسخ دهد، نصیحت کند و به شما در کارهای نوشتاری و برنامه‌نویسی کمک کند؟

حال، این همان چیزی است که سیستم مباحثه هوش مصنوعی نوآورانه OpenAI - ChatGPT در اختیار شما قرار می‌دهد!

این موضوع با گسترش بسیاری که اخیراً در خبرها و رسانه‌های اجتماعی دارد، باعث شده تا افرادی در سراسر جهان سعی کنند آن را امتحان کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

بیایید به موضوع اصلی بپردازیم.

اگر زیر سنگی زندگی نمی‌کنید، ممکن است درباره چت‌جی‌پی‌تی شنیده باشید - یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی که از پردازش زبان طبیعی استفاده می‌کند تا مکالماتی ایجاد کند. چت‌جی‌پی‌تی توسط سام التمن، بنیانگذار اوپن‌ای‌آی ساخته شده است.
تصویر-فریم-بندی-۱۹۴۴-۱۱-۰۳-بعد-از-ظهر.png

قدرت گرفته شده از GPT-3.5 و یادگیری تقویتی با بازخورد انسانی، ChatGPT پاسخ‌هایی تولید می‌کند که تقریباً به نظر می‌رسد که توسط انسان نوشته شده‌اند با توجه به حجم بالای داده‌هایی که AI بر آن آموزش دیده است. بر خلاف چت‌بات‌های سنتی، ChatGPT یک مدل یادگیری ماشین است که به صورت محاوره‌ای و طبیعی‌تری می‌تواند تعامل کند. برای رشد کسب و کار خود، راهکارهای استفاده از ChatGPT و بهترین موارد استفاده از ChatGPT را ببینید.

اگرچه ChatGPT یک سیستم چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی قدرتمند است، اما برخی محدودیت‌هایی دارد. به عنوان مثال، فقط می‌تواند پاسخ‌ها را بر اساس داده‌هایی که آموزش دیده شده است (یعنی تا سال ۲۰۲۱) ارائه دهد، به این معنی که نمی‌تواند به دنبال اطلاعات در اینترنت بگردد. همچنین، نمی‌تواند تصاویر را ایجاد کرده و دستورات صوتی را درک کند. سرانجام، ممکن است نتواند به اطلاعات عمیق دسترسی پیدا کند یا درک مفاهیم و حتی حساسیت‌های گفتگو را داشته باشد.

ضمنا، به دلیل ترافیک بالا، زمانی که شما تلاش می کنید به ChatGPT دسترسی پیدا کنید، ممکن است پیام خطایی چون ChatGPT در ظرفیت خود است را نمایش دهد، که وقتی برای چیزی ضروری از آن استفاده می کنید، خیلی نگران کننده است.

چت جی پی تی دیگر به ظرفیت خود برسید برای اینکه نسخه پلاس را ببینید چه امکاناتی دارد، با چت جی پی تی پلاس مقایسه کنید.

و در اینجا در میان ماست چت سونیک - مانند چت جیپی تی ، ولی با یک نسخه پیشرفته تر از چت جیپی تی با ویژگی های بیشتر.

تصویر-افقی-از-صفحه-نمایش-در-تاریخ-۳-نوامبر-۱۹۴۴-ساعت-۱۱-به-علت-نامعلوم.png

علاوه بر این، اپلیکیشن جدید ChatSonic برای اندروید و iOS موجود است که به شما در تولید محتوای متنی و تصویری از راحتی کاناپه کمک می‌کند. این اپلیکیشن همچنین یک افزونه کروم دارد که فرایند ایجاد محتوا را آسان می‌کند. این اپلیکیشن ChatSonic را یکی از بهترین جایگزینی‌های ChatGPT در بازار می‌کند.

شما همچنین می توانید بهترین افزونه های کروم چت جی پی تی را برای استفاده بهینه از چت جی پی تی کشف کنید.

چگونه با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی، نقاشی های خیره کننده هوش مصنوعی دیجیتالی ایجاد کنیم؟

ChatGPT یک ابزار مبتنی بر متن قدرتمند است که می تواند به شما در تولید هر چیزی از عینک کد تا پست ها و مقالات وبلاگی کمک کند. اما در مورد تولید هنر دیجیتال چه؟ آیا ChatGPT قادر به تولید ویژوال است؟

پاسخ به سادگی "خیر" است!

با این حال، شما می‌توانید با استفاده از ChatGPT متن‌های دستوری را ایجاد کرده و سپس از ژنراتور هنری هوش مصنوعی مانند DALL-E، Midjourney، Stable Diffusion، Photosonic و غیره برای ایجاد تصاویر استفاده کنید. اما این به معنی تغییر بین برنامه‌ها است، که می‌تواند بسیار دلسردکننده و وقت‌گیر باشد.

به بیش از 50 پیشنهاد میانی هوش مصنوعی که می توانید در سال ۲۰۲۳ امتحان کنید نگاهی بیندازید.

پس، آیا یک میانبر یا جایگزین بهتری وجود دارد؟

خوب، وجود دارد - چت سونیک!

با یکپارچه‌سازی با DALL-E و Stable Diffusion، ChatSonic می‌تواند به شما کمک کند تا تابلوهای هنری دیجیتالی AI شگفت‌انگیز را فقط در چند ثانیه تولید کنید. پس دیگر نیازی به عوض کردن برنامه‌ها و کسر کردن بهره‌وری خود ندارید.

به خلاقیت خود فرصتی بدهید و با استفاده از چت‌سونیک، کلمات خود را به آثاری با ارزش تبدیل کنید که هرگز فراموش نخواهند شد. این چت‌باتی پیشرفته GPT-3، برای تولید همه چیز از طرح‌های انتزاعی تا گرافیک واقعی، به دانش فنی نیاز ندارد و به راحتی قابل استفاده است.

اکنون می‌توانید با برنامه موبایل ChatSonic AI برای اندروید به این ابزار هوش مصنوعی شگفت‌انگیز دسترسی پیدا کنید. قدرت ChatSonic را به کار برده و در ثانیه‌هایی آثار هنری دیجیتالی با جزئیات بیشتر و خیره‌کننده‌ای را ایجاد کنید.

چگونه با چت سونیک، جایگزین چت جی پی تی، هنرهای هوش مصنوعی بسازیم؟

مرحله ۱: انتخاب چت‌سونیک از کتابخانه رایت‌سونیک

آیا آماده ورود به دنیای مولد هنری هوش مصنوعی و شروع به ایجاد تصاویر منحصر به فرد و شگفت انگیز با چت سونیک هستید؟

شما می‌توانید به راحتی وارد حساب کاربری رایت‌سونیک خود شوید و "چت‌سونیک" را از کتابخانه انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید اپلیکیشن چت سونیک - چت جی پی تی هوش مصنوعی را برای اندروید از فروشگاه گوگل پلی دریافت کرده و امروز به سفر خودتان شروع کنید!

و ایولا! شما آماده شروع کردن هستید!

عکس ۱۹۴۴-۱۱-۰۳ ساعت ۱۰:۴۸:۳۹ شب.png

مرحله ۲: کشف امکانات بی‌نهایت چت‌سونیک

زمانی است که با چت‌سونیک، به یک دنیای جدید از تولید محتواها باز می‌شوید!

این ابزار قدرتمند با قابلیت‌های شگفت‌انگیزش، به تولید محتوای واقعی با متن یا صدا کمک می‌کند، هنر دیداری شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان، مورد کاربرد جامعی را توسعه می‌دهد.

قدرت ChatSonic به عنوان یک جایگزین ChatGPT را فراتر ببرید و ببینید چه می‌توانید ایجاد کنید!

تصویر فریم از 3 نوامبر 1944، ساعت 10:49 شب

مرحله 3: شروع تولید هنر دیجیتال خلاقانه

از واقع‌گرایانه تا انتزاعی، ChatSonic قادر به تولید انواع هنر دیجیتالی است.

اما مطمئن شوید که در مورد آنچه می خواهید تولید کنید، تا حد امکان جزئیات بیشتری را ارائه دهید - هر چه اطلاعات بیشتری ارائه دهید، نتیجه بهتر خواهد بود.

برای صرفه جویی در زمان بیشتر، دستورات صوتی را امتحان کنید! و ببینید چطور ChatSonic نقاشی دیجیتال را به سرعت تولید می کند.

تصویر فریم ۱۹۴۴-۱۱-۰۳ ساعت ۱۰.۵۰.۱۹ شب.png

مرحله ۴: دکمه تولید را بزنید

پس از اینکه با دستور یا دستورالعمل راضی شدید و آماده رفتن هستید، گزینه "تولید کن" را بزنید و ببینید چگونه چت سونیک جادو می‌کند.

اینجا دارید - یک هنر دیجیتال شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد که توسط ChatSonic در هیچ وقت ایجاد نشده است. آن را برای خودتان امتحان کنید و ببینید چقدر شگفت‌انگیز است.

در تلاش برای تولید هنرهای هوش مصنوعی فوق العاده، یاد بگیرید تا پرسش‌های کاملی بنویسید.

تصویر از نمایشگر 1944-11-03 ساعت 10.51.37 شب.png

موارد کاربرد هنر هوش مصنوعی

همانطور که هوش مصنوعی (AI) ادامه می‌یابد، در زندگی روزمره ما بیشتر و بیشتر به کار گرفته می‌شود. از طریق استفاده از هوش مصنوعی، به انجام کارهای مختلفی مانند مرتب سازی ایمیل تا خودرو‌های خودران، رسیده‌ایم و حالا حتی برای خلق هنر نیز استفاده می‌شود.

ابزارهای هوش مصنوعی در حال انقلابی کردن روشی که ما هنر را تولید و تجربه می‌کنیم هستند. این ابزارها امکانات خلاقیتی را فراهم کرده‌اند که پیش از این امکان نداشتیم و به سرعت به ابزاری ارزشمند برای هنرمندان و طراحان تبدیل شده‌اند.

اگر به بررسی تصاویر ChatGPT AI خود علاقه‌مندید، حال بهترین زمان برای شروع است و ببینید چگونه ChatSonic - یک AI مانند ChatGPT - می‌تواند تصاویر را تولید کند.

از ایجاد تصاویر برای کمپین های بازاریابی و تبلیغات تا تولید تصاویر برای کتاب های داستانی، ChatSonic می تواند به شما کمک کند تا تصاویر منحصر به فردی را از ابتدا ایجاد کنید یا قطعات هنری کاملاً جدیدی بسازید. بیایید عمیقاً در مورد کاربردهای ChatSonic - یک هوش مصنوعی مانند ChatGPT Art، بشناسیم:

چت‌سونیک برای کمپین‌های دیجیتال

هنر هوش مصنوعی باعث برانگیختگی در جهان کمپین های دیجیتال شده است. با استفاده از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی، بازاریابان می توانند با استفاده از نکات داده ای نظیر جمعیت شناسی، علایق و موارد دیگر، ارزش هایی را تولید کنند که به مخاطبان خود اختصاص داده شده اند.

با بهره گیری از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر شگفت‌انگیز، برندها قادرند به صرفه‌جویی در وقت و هزینه، محتوا را با سرعتی بیشتر ایجاد کنند. ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی می‌توانند به راحتی کمپین‌ها را به زندگی بیاندازند به شیوه‌ای که قبلاً غیرممکن بود.

آنها همچنین می توانند برای شخصی سازی تصاویر برای هر کاربر استفاده شوند تا ساخت محتوا که با مخاطبان هماهنگ بشود، آسان تر شود. ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی یک راه عالی برای جذاب تر کردن و افزایش کارایی کمپین های دیجیتال هستند.

آیا آماده هستید تا تصاویری را ایجاد کنید که در فضای دیجیتال شلوغ ممتلی به چشم بپردازند؟

مثال: تصویری از کمپین برند تولید کنید که در آن یک شامپوی بطری را نشان می‌دهد.

تصویر صفحه نمایش-1944-11-04-at-9.55.52-AM.png

چت‌سونیک برای بنرهای وبلاگ

آیا آماده ساخت بنرهای وبلاگ و جذب مخاطبین خود هستید؟ چت‌سونیک می‌تواند به شما کمک کند!

ابزار هوش مصنوعی فوق العاده می‌تواند به شما کمک کند تا بنرهای وبلاگ را به راحتی و سریعی ایجاد کنید و فرایند ایجاد بنرهای جذاب و بصری را آسان کند.

با تولید کنندگان هنر هوش مصنوعی، می‌توانید با کمترین زحمت و در کسری از زمان، یک مجموعه طراحی جذاب تولید کنید که در مقایسه با چیزی که پیچیدگی بیشتری دارد، این فرآیند زمان‌بر است. این ابزارها روش عالی‌ای برای اضافه کردن لمسی منحصر به فرد و مدرن به بنرهای وبلاگ شما هستند و با صرفه‌جویی در زمان، آنها را از جمع برجسته می‌کنند.

زمانی است که با یک کلیک بنرهای جذاب ویژه وبلاگ خود را تولید می کنید.

مثال: تصویری از شخصی که در روی مبل نشسته و در حال کار با لپتاپ است بازسازی شود.

تصویر نمایش داده شده در ساعت ۱۰:۱۱:۴۹ صبح روز چهارم نوامبر سال ۱۹۴۴

ChatSonic برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی

ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی یک راه عالی برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد و جذاب برای ارسال در رسانه های اجتماعی هستند.

با ابزارهای تولید هنری هوش مصنوعی می‌توانید به سرعت و به راحتی تصاویری را تولید کنید که از جمع برجسته شده و توجه پروفایل شما را جلب می‌کنند. این بهترین روش برای جذب مخاطبان و نمایش برند شماست.

از طرح‌های انتزاعی شیک تا هنرهای سنتی، ابزارهای تولیدی هوش مصنوعی می‌توانند به شما در ایجاد تصاویری که با تن و ظاهر برند شما سازگار هستند، کمک کنند. با ابزارهای تولیدی هنری هوش مصنوعی، می‌توانید اطمینان داشته باشید که پست‌های شبکه‌های اجتماعی شما حرفه‌ای و چشم‌نواز باشند.

تصاویر هوش مصنوعی را برای برند شما به طور واقعی منحصر به فرد تولید کنید.

مثال: ایجاد تصویری زیبا و جذاب از غروب آفتاب

تصویر از ۱۰.۴۰.۳۵ شب در تاریخ ۳ نوامبر ۱۹۴۴

ChatSonic برای خبرنامه‌ها

با اضافه کردن یک لمس خلاقیت به خبرنامه خود ، با چت سونیک ایجاد تصاویر منحصر به فرد خود را سریعتر از همیشه انجام دهید.

دیگر نیازی به نگرانی برای یافتن تصاویر و تصویرسازی مناسب برای پشتیبانی از پیام خود نیست. به جای آن، شما می توانید به الگوریتم های هوش مصنوعی اجازه دهید تا تصاویر زیبا را برای جذب توجه مخاطبین خود و نگه داشتن آنها درگیر کنید.

ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی نیز به شما اجازه می دهند تا با دقت و سرعت تصاویر را به دلخواه خود سفارشی کنید، بنابراین می توانید یک خبرنامه منحصر به فرد و متمایز از بقیه ایجاد کنید.

آماده شوید تا زمان را صرفه جویی کنید و برای خبرنامه های خود نوآورانه بنویسید.

مثال: ایجاد تصویر فضای زندگی با مبلمان به خوبی تراز شده.

تصویر از صفحه نمایش در تاریخ ۴ نوامبر ۱۹۴۴ ساعت ۱۰:۰۶:۲۸ صبح

آیا شغل ساختن هنر دیجیتال برای شما جالب نیست؟ شاید هست! Chatsonic می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین شغل‌های صنعت هنر را برای شما پیدا کنید.

ChatSonic برای کتاب‌های داستانی

هنر بخشی جدایی‌ناپذیر از روایت است و ابزارهای تولید هنر مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانند به زنده کردن داستان‌ها به یک شیوه جذاب و تعاملی کمک کنند.

با استفاده از این ابزارها، نویسندگان می‌توانند به راحتی موجودات و چشم‌اندازهای پر جنب و جوشی را ایجاد کرده و به خواننده احساس عمیق‌تری از داستان بخشید. ابزار هنر هوش مصنوعی همچنین برای ایجاد شخصیت‌ها، وسایل و محل‌هایی منحصربه‌فرد و جالب برای افزودن لمسه‌ای از خلاقیت و اصالت به روایت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این، ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی می‌توانند برای ایجاد تصاویر جذاب بصری استفاده شوند تا به طوری که کلمات تنها نمی‌توانند از داستان جان بخشند. با ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی، نویسندگان قادر هستند داستان‌ها را در یک روش پذیرنده‌تر به زندگی بخشند و آنها را برای خوانندگان جذاب و پرشورتر کنند.

زمان ساختن داستان‌های منحصر به فرد و چشم نواز فرا رسیده است.

مثال: ایجاد یک پرنسس دو قلو زیبا و متحرک دیزنی که در حال راه رفتن است.

تصویر از نمایشگر ۱۹۴۴-۱۱-۰۳ ساعت ۱۱.۰۲.۱۳ شب.png

آیا خوب نیست که هنر دیجیتالی ساخته شده با استفاده از چت‌سونیک - هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی، پول در بیاورد؟ روش‌هایی بیش از ۲۰ حالت برای کسب درآمد با جایگزین چت‌جی‌پی‌تی - چت‌سونیک یاد بگیرید!

برای آشنایی بیشتر باچگونه افراد از چت سونیک - یکی از هوش مصنوعی مانند چت GPT برای رشد کسب و کارشان استفاده می کنند، می توانید به 110 بهترین مثال چت GPT در سال 2023 مراجعه کنید.

به طور خلاصه...

ابزارهای تولید هنر AI روشی باورنکردنی برای بیان خلاقیت هر کسی هستند. با کمک AI می‌توانید اثرات هنری تک رویاپردازانه‌ای را ایجاد کنید که در غیر این صورت ایجاد کردن آن‌ها غیر ممکن خواهد بود.

با ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی، هنرمندان برای خلق چیزی جدید نیازی به شروع از ابتدا ندارند - می توانند از این ابزارها برای تولید ایده ها و تصاویر استفاده کرده و سپس آنها را به عنوان نقطه شروعی برای فرایند خلاق خود استفاده کنند.

آماده کاوش امکانات جدید هنر آی‌اِی و ایجاد شاهکارهایی که قطعاً مورد توجه و الهام قرار می‌گیرند هستید؟ ثبت‌نام کنید و شروع به خلق آثاری خارج از قوانین کنید!

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>