ساخت محتوا با ChatGPT: چگونه از ChatGPT برای نوشتن وبلاگ استفاده کنیم

تصویر ۲۰

از همان روزهای انتشار ChatGPT، سوال ثروت‌آفرین میلیون دلاری در هر جامعه محتوا پیش‌آمده است.

"آیا می توان چت جی پی تی نویسندگان محتوا را جایگزین کرد؟"

بعضی می‌گویند این بدون دردسر است، در حالی که دیگران تأکید می‌کنند که هنوز هم دنیای ارتباط بین انسانی است. ما می‌گوییم که این یک معامله پیچیده است.

چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند محتوا نویسانی را که فقط صفحه نخست گوگل را به سرعت می‌خوانند و چیز جدیدی به میزان جامعه اضافه نمی‌کنند جایگزین کند. اما این قابلیت را ندارد که توجه خواننده را از محتواهای سودمند و جواب‌دهنده باز کند. در واقع، چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند برای این نویسندگان برتر ابزار مفیدی باشد که در تحقیق و ایجاد ایده‌ها به آن‌ها کمک می‌کند. به اختصار، برترین نویسندگان که به چت‌جی‌پی‌تی برای ایجاد محتوا استفاده می‌کنند، در ۲۰۲۳ برنده‌ها خواهند بود.

برای کسانی که می‌خواهند بدانند چیست Chat GPT،

ChatGPT از طریق OpenAI، نبض حال حاضر است.

این یک مدل زبانی است که با کمک الگوریتم های یادگیری عمیق بر روی پایگاه داده بزرگ آموزش دیده شده است تا متن شبیه به انسان بر اساس ورودی های دریافتی ایجاد کند.

به طور ساده، این مرجعی است برای پاسخ به تمام سوالات.

بهترین مصارف چت جی پی تی را بیاموزید و چگونگی استفاده از چت جی پی تی را بررسی کنید.

متأسفانه نمی توانید کاملا به اطلاعات ارائه شده توسط ChatGPT اعتماد کنید زیرا اطلاعات در زمان واقعی به روز نمی شوند. ChatGPT فقط با داده های سال 2021 آموزش دیده است.

تصویر ۱۵.png

اما کمی صبر کنید، اینجا همه چیز نیست. چت‌جی‌پی‌تی تنها می‌تواند از طریق متن با شما ارتباط برقرار کند و تصاویر را تولید نمی‌کند و نمی‌تواند به دستورات صوتی پاسخ دهد. با ورود میلیون‌ها کاربر، چت‌جی‌پی‌تی به دلیل ترافیک بسیار بالا، غالبا به طور کامل خاموش می‌شود یا خراب می‌شود.

با مقایسه تفصیلی ما بین چت جی پی تی پلاس و چت سونیک ، ببینید که آیا چت جی پی تی پلاس می تواند محدودیت های این خدمات را از بین ببرد:

پس چرا منتظر بمانید تا ChatGPT به صورت صحیح و سرراست شروع به کار کند، وقتی که می‌توانید با ChatSonic جایگزین برتر آن، پست‌های وبلاگ باارزش خود را با سرعت نور بنویسید؟

  • Chatsonic با اطلاعات در حالت واقعی در وصل با دیتای گوگل، به شما در نوشتن مطالب به‌روز کمک می‌کند.
  • با فناوری Stable Diffusion + Dall-E، Chatsonic تصاویر و هنرهای بصری متفاوت AI را ایجاد می‌کند تا محتوای شما را تکمیل کند.
  • دستورالعمل‌های صوتی و پاسخ‌های Chatsonic می‌تواند صرفه‌جویی زمانی بی‌نظیری باشد.
  • شما می‌توانید نیز ایده‌های سریع توییت را برای تبلیغات نوشته وبلاگ خود در توییتر با ربات توییتر Chatsonic @ChatsonicAI ایجاد کنید.
  • ابزارهای محتوای محبوب خود را با Chatsonic با استفاده از کمک Chatsonic API یکپارچه کنید. در واقع، شما می‌توانید با ارجاع به مورد استفاده API ما، ابزارهایی را برای شتاب بخشیدن به تولید محتوای سر... (Translation cut off because it exceeds the maximum character limit of the response. Please divide the translation into multiple responses.)

    برای اطلاعات بیشتر صفحات Chatsonic و ChatGPT را بررسی کنید.

    حتی با توانایی های شگفت انگیز برای پاسخ به هر سوالی، تولید ارسال های وبلاگ با ابزارهایی مانند ChatGPT هنوز هم چالش برانگیز است. ببینید چرا؟

    آیا ابزارهایی مانند ChatGPT می‌توانند پست‌های بلاگ کاملی بنویسند؟ آیا ChatGPT در ایجاد محتوا کمک می‌کند؟

    میانگین تعداد کلمات یک پست وبلاگ می‌تواند بین ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. اگر نگاهی به پاسخ‌های عمومی ابزارهایی مانند ChatGPT و ChatSonic بیندازید، آنها به ۳۰۰ تا ۶۰۰ کلمه پاسخ می‌دهند.

    ما از شات سونیک خواستیم که یک پست وبلاگی 1500 کلمه‌ای با عنوان «چگونه در سه ماه 10 کیلوگرم وزن کم کنیم؟» بنویسد.

    تصویر ۲

    این پست وبلاگ با تنها 605 کلمه، از جمله عنوان، تولید شده است.

    در ادامه، ما به ChatGPT پرسیدیم که آیا می تواند یک پست وبلاگ 1500 کلمه ای بنویسد. و ما از راستگویی آن شگفت زده شدیم.

    تصویر 23

    اگرچه ابزارهایی مانند ChatGPT و ChatSonic نمی‌توانند نوشته‌های وبلاگی مقرون به صرفه بلند ارائه دهند، اما در زمینه تحقیقات محتوا، تهیه خلاصه و ایجاد محتوای کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی عالی عمل می کنند.

    این بار ما از چت‌سونیک خواستیم که خطوط موضوعی ایمیل‌های راه‌اندازی دنباله‌ای را برای ورودی به نوشتنی‌سونیک ایجاد کند.

    آیا هنوز هم یک راه حل برای نوشتن پست‌های بلاگ به طول کامل با استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد؟

    بدون شک، بله! ژنراتور مقاله هوش مصنوعی Writesonic، یک دستیار نوشتاری انقلابی است که می‌تواند در زمان کمتر از یک دقیقه، محتوایی با کیفیت بسیار بالا به طول حداکثر ۲۰۰۰ کلمه تولید کند. این محتوا بهینه شده برای رتبه‌بندی در گوگل، بنابراین شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که تاثیرگذار و به مخاطبان مناسبی برسد.

    چند لحظه صبر کنید، بیشتر در مورد نویسنده مقاله صحبت خواهیم کرد.

    نوشتن یک پست وبلاگ علاوه بر نوشتن، مراحل زیادی را شامل می شود. بیایید ببینیم چطور ابزارهایی مانند ChatSonic و Writesonic کمک می کنند تا در ایجاد محتوا به شما کمک کنند.

    علاوه بر این، در ادامه بهترین جایگزین های ChatGPT برای نوشتن که حتما باید امتحان کنید آمده است.

    نحوه نوشتن یک وبلاگ (ایجاد محتوا) با استفاده از چت گیپیتی شبیه سازی شده اما پیشرفته - چت سونیک + رایت سونیک.

    ما بهترین ترکیبی را همراه با هم آورده ایم، چت سونیک + رایت سونیک، تا بتوانید به راحتی پست های بلاگ کاملی بنویسید. در حالی که چت سونیک، مانند چت جی پی تی، می‌تواند ایده های فوق العاده و مختصری برای محتوا به شما بدهد، رایت سونیک می تواند بقیه کارهای سنگین مانند نوشتن یک پست بلاگ یا بازنویسی و خلاصه کردن متن با کلمات کلیدی را به راحتی انجام دهد. فهرست کار های انجام شده بی پایان است.

    این پست وبلاگ شامل هر مرحله از نوشتن یک پست بلند با استفاده از بهترین جایگزین ChatGPT برای ایجاد محتوا - ChatSonic و Writesonic می‌باشد.

    مرحله 1 - تحقیق کلمات کلیدی (چت سونیک)

    اگر می‌خواهید وبلاگ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید، راهکارهای پژوهش کلمات کلیدی یکی از گام‌های مهم اولیه است. نوشتن مطالب تصادفی بدون استراتژی کلمات کلیدی ممکن است به جایی نبردتاند.

    شناسایی کلمات کلیدی مناسب برای رتبه بندی می‌تواند کار سختی باشد. وبلاگ نویسان و کسب‌وکارها از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs، SEMrush و Moz استفاده می‌کنند که هزینه آنها بالاست و بیشتر از وقت شما برای یافتن کلمات مناسب صرف می‌شود.

    شما می‌توانید با داشتن لیستی از کلمات کلیدی، برای نوشتن وبلاگ خود از ابزارهایی مانند چت‌جی‌پی‌تی، مانند چت‌سونیک، استفاده کنید.

    فهم استفاده از چت جی پی تی برای وبلاگ نویسی می‌تواند به شما کمک کند که با چت جی پی تی پول دربیاورید.

    ما از ChatSonic خواستیم کلمات کلیدی مرتبط با نوشتار هوش مصنوعی را که برای یک وبلاگ جدید آسان در رتبه بندی هستند، ارائه دهند.

    ما از لیست فوق، 'نرم افزار نوشتاری هوش مصنوعی' را انتخاب کردیم و از چت‌سونیک خواستیم با ما ایده‌های پست وبلاگ لیستی و راهنمایی های چگونه‌ای برای نوشتن بلاگ ارائه دهد.

    بعد از انتخاب '7 نکته برای بهینه سازی محتوا با نرم افزار نوشتاری هوش مصنوعی'، ChatSonic به ما در هدفگذاری کلمات کلیدی مرتبط بیشتر کمک کرد.

    تا-دا!

    اکنون ما یک ایده پست وبلاگ با کلمات کلیدی اصلی و ثانویه داریم که در بلاگ باید آنها را درج کنیم.

    به نوشتن پرسش‌های چت‌بات‌پی آموزش ببینید و از پرسش‌های سئو چت‌بات‌پی برای کاوش بیشتر استفاده کنید.

    مرحله ۲ – تحلیل کرانه رقیب (چت‌سونیک)

    امکان دارد شما نخستین شخصی نباشید که یک موضوع را مورد بحث قرار داده است. در مثال ما در مورد "نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی"، قبلاً مقالات زیادی در مورد بهینه سازی محتوا با استفاده از نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی منتشر شده است.

    فهم کلیدواژه‌ها، کیفیت محتوا و پیوندهای ورودی رقبا در اینجا برای رتبه بندی صفحه اول مقاله شما بسیار حائل است.

    برای انجام این کار، شما باید هر وبلاگ رتبه برتر را به صورت دستی بخوانید (کار خسته کننده به نظر می‌رسد، درست است؟). همچنین از ابزارهای تحقیقاتی کلیدواژه مانند Ahrefs برای درک کلیدواژه ها و بکلینک هایی که رقبا برای آن‌ها رتبه برتری دارند، استفاده خواهید کرد.

    پس ما از یک چت بات هوش مصنوعی مشابه با چت جی پی تی تحت عنوان چت سونیک استفاده کردیم تا این پروسه را برای شما آسان و جذاب کنیم.

    ChatSonic می‌تواند به شما در تحلیل رقبا کمک کند. ما با درخواست تهیه‌کننده، تحلیل منافع و معایب رقبا را آسان کردیم و لیستی از کلیدواژه‌ها و زیرموضوعاتی که وبلاگ‌های با رتبه برتر آنها پوشش می‌دهند، برای شما تهیه می‌کنیم.

    وووش! با پرسیدن چند سوال از چت سونیک، در کمتر از یک دقیقه، تجزیه و تحلیل فاصله رقبای خود را خواهید داشت. تصور کنید زمانی که برای جستجوی اینترنت صرف می‌کردید ذخیره شده است 😰

    مرحله ۳ - تحقیقات محتوا (چت‌سونیک)

    پژوهش محتوا در نوشتن یک وبلاگ بسیار حائز اهمیت است چرا که به شما کمک می کند موضوعاتی که مخاطبان شما علاقه دارند ، چه سؤالاتی دارند و چه نوع اطلاعاتی را به دنبال آن هستند ، را درک کنید. این اطلاعات سپس می تواند برای ایجاد محتوای مربوط ، جذاب و ارزشمند برای خوانندگان شما به کار گرفته شود.

    ولی این می‌تواند یک فرایند طولانی باشد، بستگی به موضوع وبلاگ دارد. شما باید به دنبال منابعی مانند گزارش‌ها، کاغذهای سفید اختیاری، وبلاگ‌های معتبر و هر چیزی که به دستتان می‌آید باشید.

    استفاده از چتسونیک، به شما امکان می دهد هر منبعی را بکشید تا اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. و شما نیازی ندارید وقت خود را برای خواندن کل وبلاگ یا گزارش صرف کنید تا آن را درک کنید. چتسونیک اطلاعات مورد نیاز شما را خلاصه و ارائه می دهد. همچنین در صورت تمایل به مطالعه همه منابع، پیوندهای مرجع را به پاسخ های خود اضافه می کند.

    چت‌سونیک فقط به متن محدود نیست و تصاویر هوش مصنوعی تولید می‌کند که محتوای شما را تکمیل می‌کنند.

    مرحله ۴ - ایده‌های موضوع (چت‌سونیک)

    شما با آرامش نشسته‌اید و با لپ تاپ خود به بررسی تمامی ایده‌های موضوعی می‌پردازید، اما متاسفانه هیچکدام از آن‌ها برای شما جذاب نیستند و یا درک نمی‌کنید.

    شما همچنین برای پیدا کردن موضوع مناسب برای وبلاگتان چندین سایت تولید کننده موضوع دست به کار شدید. اما همه چیزی که پیدا می کنید، ایده های جدولی و نامربوط به موضوع شماست. این موضوع نگران کننده نیست، زیرا این سایت های تولید کننده موضوع به شما کمک نمی کنند تا موضوعی را که با برنامه نویسی خودتان سازگار است، بیابید.

    برخی از وبلاگ نویس‌ها هر ایده‌ای که در وسط روز به ذهنشان می‌رسد را یادداشت می‌کنند. به نظر می‌رسد که این یک ایده خوب است، اما برای شما کار بسیاری به دنبال خواهد داشت. اگر فراموش کنید ایده مورد نظر خود را یادداشت کنید، برای همیشه از بین خواهد رفت.

    چرا ایجاد ایده‌های موضوعی آنقدر سخت است؟

    چون در عین حال که انسان امکان خواندن، دانستن و یادآوری را دارد، توانایی او محدود است. اگرچه دستگاه‌ها می‌توانند به او کمک کنند، اما موضوعات تولید کننده ها بسیار هوشمند نیستند.

    واقعا، گزینه چت‌گیپیتی غیرفعال بله چت‌های روان و پربرخوردی در چند ثانیه ایجاد می کند.

    این موضوعاتی هستند که توسط چت‌سونیک ایجاد شده‌اند و بدون دردسر و ارزش نوشتن دارند.

    مرحله ۵ - خلاصه بلاگ (چت سونیک)

    در وبلاگ چه مطالبی را باید مطرح کنم؟ طول آن چقدر باید باشد؟ چند زیرعنوان باید استفاده کنم؟ چگونه می‌توانم جریان محتوا را تا انتها حفظ کنم؟

    این سوالات جدیدی هستند که بعد از پایان دادن به یک موضوع پست وبلاگی در ذهن هر نویسنده مطرح می‌شوند. اما شما می‌توانید به راحتی یک خلاصه‌نویسی برای وبلاگ خود ایجاد کنید که حاوی کلمات کلیدی تولید شده در فرآیند پژوهش کلمات کلیدی باشد.

    ما از مثال اولیه خود با عنوان " 7 روش برای بهینه سازی محتوا با نرم افزار نوشتاری هوش مصنوعی " با استفاده از کلمات کلیدی، استفاده خواهیم کرد.

    شما همچنین می‌توانید با اضافه کردن کلمات کلیدی بیشتر به طرح مجموعه مطالب وبلاگ خود را ارتقا دهید تا مطلب وبلاگ شما در جستجوی گوگل بالاتر بیاید.

    مرحله ۶ - مقاله یا پست وبلاگ به شکل طولانی - (نرم افزار تولید مقالات Writesonic)

    اینجا به قسمتی دشوارترین موضوع می‌رسیم که بیشتر نویسندگان وقت خود را با تماشای یک صفحه خالی صرف می‌کنند که به صورت معمول به عنوان قفل نویسنده یا سندروم صفحه خالی معروف است.

    نویسندگان با تجربه مانند استفان کینگ می‌گویند: «بیشتر خواندن تنها راهی است برای بهتر نوشتن و پیشرفت در حل مشکل بلوک نویسندگی»

    ما یک گزینه بهتر داریم. از نویسنده مقالات هوش مصنوعی ورایت‌سونیک استفاده کنید که به مدت کمتر از یک دقیقه محتوای طولانی را ایجاد می‌کند. با اضافه کردن یک ایده موضوع، می توانید یک وبلاگ بهینه شده 2000 کلمه ای را تولید کنید. به سادگی!

    اگر هنوز وارد حساب کاربری Writesonic خود نشده‌اید، ابتدا وارد حساب خود شوید و از کتابخانه Writesonic، نویسنده مقاله ۴٫۰ را انتخاب کنید.

    گام اول: برای موضوعی که می‌خواهید درباره آن بنویسید، کلمات کلیدی را بشناسید. موضوع پست وبلاگ را وارد کنید. می‌توانید هم از اینجا برای کلمات کلیدی جستجو کنید یا کلمات کلیدی را که از چت‌سونیک ایجاد کردید، وارد کنید.

    مرحله دوم: حال که لیست کلمات کلیدی ایده شما را دارید، نوشتن مقاله بوسیله Writesonic همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با چند پیشنهاد موضوع، همراه با نوع نگارش، نظر و CTA دقیقاً به دنبال چیزی که به دنبال آن هستید، برسید.

    مرحله سوم: انتخاب عنوان

    Writesonic براساس ورودی های شما یک خلاصه ایجاد می کند. می توانید مجددا از یکی از خلاصه های تولید شده توسط نویسنده مقاله استفاده کنید یا آن را بر اساس خلاصه ایجاد شده توسط ChatSonic ویرایش کنید.

    مرحله چهارم: حالا با انتخاب خط مشی، شما در کمتر از یک دقیقه مقاله کاملی با بنر وبلاگ خود خواهید داشت. (ما یک ویدیوی رجوعی برای شما پیوست کرده ایم که نشان می دهد چگونه به نظر می رسد)

    شما می توانید مقاله تولید شده را با استفاده از ویرایشگر Google Docs مانند نرم افزار ویرایشگر Sonic Writesonic ویرایش کنید.

    با این حال! یک پست وبلاگ با طول کامل و بهینه سازی شده SEO دارید. اما برای اطمینان از رتبه بندی پست وبلاگ در صفحه اول، آن را از طریق Surfer بررسی کنید.

    بله! نرم افزار ورود متن Writesonic با Surfer ارتباط دارد.

    مولّدات محتوای Writesonic AI با دو از بهترین ابزار SEO، سِرفِر و سِمراش به خوبی هماهنگ عمل می‌کنند. با پیشنهادهای کلیدواژه ارائه شده، به راحتی می‌توانید کلیدواژه‌های جدیدی را که با نیش شما همخوانی دارند کشف کنید. همچنین، می‌توانید ببینید که کدام کلیدواژه‌ها بیشترین ترافیک را دریافت می‌کنند و احساسی از چگونگی میزان چگالی کلیدواژه‌ها موردنیاز برای رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی پیدا کنید.

    اگر چه ورایت سونیک می‌تواند با جستجوی اطلاعات و ایده پردازی برای شما تلاش کند، اما نمی‌تواند نویسندگان را جایگزین کند. تنها می‌تواند با افزایش بهره‌وری و به نویسندگان در نوشتن پروژه خود کمک کند.

    از جایگزین‌های ChatGPT می‌توانید برای افزایش بهره‌وری استفاده کنید.

    مرحله ۷ - بهینه‌سازی سئو در صفحه (رایت‌سونیک)

    شامل کردن کلمات کلیدی مناسب در یک پست وبلاگ تنها نصف داستان بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است. در حالی که اضافه کردن کلمات کلیدی مناسب مهم است، برای بهینه سازی یک پست وبلاگ نیاز به بسیار بیشتر از قرار دادن کلمات کلیدی دارید، مانند اضافه کردن فریمورک متا مناسب.

    تگ های متا: این تگ های HTML هستند که اطلاعاتی درباره یک صفحه وب به موتورهای جستجو و کاربران ارائه می دهند. تعدادی از تگ های متا، تگ های عنوانی و توضیحاتی هستند.

    ژنراتور تگ‌های متا Writesonic می‌تواند در عرض چند ثانیه، تگ‌های متا مناسب بهینه سازی موتور جستجو برای پست وبلاگی را ایجاد کند.

    تنها کافیست عنوان، توضیحات و کلمه کلیدی را در مولفه تولید کننده متا برای سئو برای پست بلاگ وارد کنید.

    پیوندهای بدون دنبال شدن: زمانیکه شما پیوندهای خارجی را به پست وبلاگ خود اضافه می کنید، گوگل اعتبار سایت شما را با سایت خارجی به اشتراک می گذارد. برای جلوگیری از این اتفاق، شما می توانید برچسب no-follow را به پیوند خارجی اضافه کنید تا از گذراندن اعتبار پیوند جلوگیری کنید. برای تولید این برچسب، می توانید از ChatSonic درخواست کنید -

    کد اسکیما: همچنین به عنوان نشانه گذاری اسکیما شناخته می شود، نوعی از میکرو داده ها است که می توان آن را به HTML یک صفحه وب اضافه کرد تا اطلاعات اضافی در مورد محتوای وبلاگ به موتورهای جستجو ارائه دهد. کد اسکیما شامل جزئیاتی مانند نوع محتوا، عنوان، آدرس تصویر، نام و توضیحات نویسنده، تاریخ انتشار و غیره می باشد. شما می توانید با ChatSonic در عرض چند ثانیه کد اسکیما را تولید کنید.

    مرحله ۸ - سوالات متداول برای بلاگ

    سوالات متداول، مخفف Frequently Asked Questions، یکی از اجزای مهم بهینه سازی یک پست وبلاگ برای موتورهای جستجو و انسان‌ها است.

    • پاسخ دادن به سوالات متداول در چند جمله، تجربه کاربر خواننده را بهبود می‌بخشد.
    • همچنین می‌توان با پاسخ به سوالات متداول، به کلمات کلیدی اضافی هدف بگیریم و شانس رتبه بالاتر بلاگ را افزایش دهیم.
    • درج لیست سوالات متداول در یک پست بلاگ، می‌تواند خوانندگان را به درگیری با محتوا ترغیب کند و زمان بیشتری را صرف صفحه بکنند.
    • می‌توانید با این سوالات متداول، دانش و تخصص خود را نشان دهید و خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در عرصه معرفی کنید.

    شما می توانید سؤالات متداول (FAQ) را در بخش «آدم ها همچنین می پرسند» و «جستجوهای مرتبط» بررسی و یا از ChatSonic برای تهیه فهرست FAQ در یک چشم به هم زدن استفاده کنید.

    مرحله ۹- برنامه توزیع محتوا (چت‌سونیک)

    توزیع محتوا، قرار دادن محتوای شما در دسترس مخاطبان گسترده ای از طریق کانال ها و پلتفرم های مختلف است. بالا بردن دید پذیری و دسترسی شما، می تواند باعث افزایش تردد به وب سایت شما، بهبود رتبه ی سایت در موتورهای جستجو و در نهایت، کمک در بهبود اهداف بازاریابی شما شود.

    یکی از راحت‌ترین روش‌ها، پیوند دادن به پست‌های وبلاگ است که به خوانندگان فعلی شما کمک می‌کند تا پست‌های جدید وبلاگ شما را کشف کنند. کانال‌های رایج توزیع محتوا شامل رسانه‌های اجتماعی، مشارکت در پست‌های موضوعی، بازاریابی ایمیلی، به اشتراک گذاری اجتماعی و برچسب‌گذاری و غیره می‌باشد.

    چت‌سونیک می‌تواند به شما در ایجاد استراتژی‌های مختلف توزیع محتوا کمک کند.

    مرحله ۱۰ - استراتژی لینک برگشتی (چت‌سونیک)

    استراتژی بک لینک شامل گرفتن لینک هایی از سایر وب سایت ها که به سایت شما اشاره می کنند است. این لینک ها به دلیل اینکه به سایت شما لینک می شوند "بک لینک" نامیده می شوند.

    لینک‌های برگشتی بهبود رتبه وب‌سایت شما در موتورهای جستجو را تسهیل می‌کنند. موتورهای جستجو مانند گوگل از لینک‌های برگشتی به‌عنوان یک روش برای اندازه‌گیری اعتبار و اعتماد وب‌سایت استفاده می‌کنند. اگر شما دارای بسیاری از لینک‌های برگشتی با کیفیت بالا به وب‌سایت خود نشان دهید، موتورهای جستجو وب‌سایت شما را به عنوان مقرون به صرفه‌ترین و قابل اعتمادترین می‌بینند، که نتیجه آن افزایش رتبه سایت شما و بالا رفتن دیدارپذیری به معنی افزایش دیدارپذیری شما خواهد بود.

    اگر شما لینک‌های واگذاری شده نسازید، رتبه وب‌سایت شما در موتور جستجوها ممکن است کاهش یابد، زیرا گوگل ممکن است وب‌سایت شما را باور سازنده نداند. این می‌تواند میزان ترافیک و سرنخ‌هایی که وب‌سایت شما تولید می‌کند را محدود کند.

    چتسونیک می‌تواند به براساس کلمات کلیدی، بهترین سایت‌هایی را برای کسب بک‌لینک ارائه دهد. همچنین، با ارائه راهکارها و پیشنهادات، به ساختاردهی ارتباط با وب‌سایت‌های دیگر و همکاری در زمینه کسب بک‌لینک از طریق پیام‌رسانی، همکاری، و راهکارهای دیگر کمک می‌کند.

    مرحله ۱۱ - ارسال اطلاعات از طریق رسانه های اجتماعی (ChatSonic + Writesonic)

    شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان راهبرد اصلی جلب توجه و جذب مخاطبان شناخته شده‌اند. اما در چند سال اخیر، محیط رقابتی شدیدی شده‌اند. تنها راه برداشتن بازی شبکه‌های اجتماعی، ایجاد محتوای باکیفیت به صورت مقیاس است.

    پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام، لینکدین و توییتر هستند. ریل های مبتنی بر ارزش و ممز جالب برای اینستاگرام خوب کار می کنند، در حالی که لینکدین عاشق داستان هاست. ارتباط با محتوای مطالعات موردی مبتنی بر داستان می تواند فعالیت را افزایش داده و مانند «چگونه در این ربع رشد ده برابری داشتیم؟» افزایش یابد.

    اگرچه توییتر خانه‌‏ای است برای تردهای مبتنی بر ارزش و توئیت‌های کوتاه و پرانتقاد.

    با اینکه چت سونیک می‌تواند به شما در توسعه ایده‌های محتوا و ساخت تقویم محتوایی کمک کند، اما رایت‌سونیک این ایده‌ها را به پست‌های اجتماعی و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

    Writesonic دارای ویژگی‌های خاص برای ایجاد محتوا در پلتفرم‌های اجتماعی مانند سازنده عنوان Instagram، سازنده پست LinkedIn، و سازنده توییت است. مانند آن‌ها، ما برای Tiktok و سایر پلتفرم‌های اجتماعی محبوب دیگری نیز دارای این امکانات هستیم.

    اینجا مثالی از نحوه تولید موضوعات توییتری با دادن موضوع " چگونگی بهبود بازاریابی رسانه های اجتماعی با هوش مصنوعی " به تولید کننده موضوعات توییتر ورایت سونیک آمده است.

    چتسونیک با اتوماسیون هر مرحله از تحقیق تا توزیع و تبلیغات محتوا، ایجاد پست وبلاگ را نسبت به گذشته ساده تر کرده است. برای بهبود این فرآیند، چتسونیک می تواند نیز به شما در استراتژی بازاریابی کمک کند.

    آیا به دنبال کشف توانایی‌های چت‌سونیک هستید؟ آن می‌تواند به شما در پیدا کردن شغل با درآمد بالا، مدیریت مالیات و بسیاری از امور کمک کند.

    با امتحان کردن بیش از 110 سوال و موضوع چت‌جی‌پی‌تی از قدرت چت‌سونیک استفاده کنید.

    بنابراین، چت‌سونیک، چت‌جی‌پی‌تی برای ایجاد محتواست

    نوشتن یک بلاگ می‌تواند یک کار بی‌پایان باشد، برای انتشار آن باید بسیاری از موارد را در نظر گرفت. باید تحقیق کنید، با یک ایده اصلی برتر آماده شوید، همه چیز را بنویسید و سپس بفهمید چگونه مردم باید آن را بخوانند. این کار بسیار پیچیده است!

    اما ترکیب شگفت‌انگیز ما، چت‌سونیک + رایت‌سونیک، نه تنها به شما در نوشتن وبلاگ کمک می‌کنند، بلکه به شما در طرح توزیع، استراتژی بازاریابی و بسیاری موارد دیگر برای جلب توجه بالاتر در وبلاگ یا محتوای شما، کمک می‌کنند.

    اگر می‌خواهید فرآیند ایجاد محتوای خود را ساده‌تر کنید و به بلاگ خود بهترین فرصت موفقیت را بدهید، امتحان ChatSonic و Writesonic را بکنید.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>