ایمیلی که شما وارد کردید توسط ChatGPT پشتیبانی نمی شود. لطفاً تصحیح کنید.

کاربران در هنگام استفاده از خدمات، با پیغام خطای "خطای عدم پشتیبانی از ایمیل چت جی پی تی" مواجه شده اند. در صورتی که برای ایجاد حساب استفاده از چت جی پی تی را دارید و پیغام "اوه، ایمیلی که وارد کرده‌اید پشتیبانی نمی‌شود، لطفا با مرکز کمک تماس بگیرید" نمایش داده شود، در صورت ادامه این مشکل نگران نباشید.

مردم زیادی گزارش داده‌اند که با همان مشکل مواجه شده‌اند و چندین قدم وجود دارد که میتوانید برای برطرف کردن آن‌ها انجام دهید. در این مقاله، به شما راهنمایی لازم برای شروع استفاده از ChatGPT بدون هیچ مشکلی را خواهیم داد. بنابراین، آیا برای ارتباط شخصی یا کاری از ChatGPT استفاده می‌کنید، برای یادگیری اینکه چگونه خطای “پشتیبانی از ایمیل نیست” را در ChatGPT برطرف کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

چگونه مشکل "ایمیلی که شما داده اید پشتیبانی نمی شود" در چت جی پی ترمیم شود؟

برای برطرف کردن خطای "ایمیلی که شما ارائه داده اید پشتیبانی نمی شود" در ChatGPT این اقدامات را انجام دهید:

1. پنجره ناشناس را باز کنید و سعی کنید حساب کاربری ایجاد کنید

افزودن-حساب-در-حالت-نهان-تلاش

اولین و آسان‌ترین راه‌حل برای پیغام خطای "آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید، پشتیبانی نمی‌شود"، تلاش برای ایجاد یک حساب کاربری در پنجره خصوصی مرورگر است.

این می‌تواند به پاک کردن هر داده یا کوکی‌ای که ممکن است باعث خطایی شده باشد کمک کند.
بعد از باز کردن پنجره ناشناس، به وب‌سایت چت‌جی‌پی‌تی مراجعه کرده و با استفاده از یک ارائه دهنده ایمیل پشتیبانی شده، دوباره تلاش کنید تا یک حساب کاربری بسازید. اگر این رفع خرابی کار می‌کند، بدون هیچ مشکلی، می‌توانید یک حساب کاربری بسازید. اگر خیر، می‌توانید به رفع خرابی بعدی بروید.

2. بررسی فرمت آدرس ایمیل

بررسی فرمت آدرس ایمیل (2).png

اگر آدرس ایمیلی که ارائه داده اید درست است، مطمئن شوید که به فرمت مناسبی است. برای این کار، نوشتار را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که تمامی حروف و نشانه‌ها به درستی نوشته شده اند. همچنین، از صحت این مطمئن شوید که آدرس ایمیل شما به یک سرویس دهنده ایمیل پشتیبانی شده مرتبط شده است. چت‌جی‌پیتی فقط برخی از سرویس دهنده‌های ایمیل را پشتیبانی می‌کند، بنابراین، اگر از سرویس دهنده‌ی ایمیل دیگری استفاده می‌کنید، باید به یک سرویس دهنده پشتیبانی شده مهاجرت کنید.

وارد کردن این نکته می‌باشد که اگر از یک آدرس ایمیل شرکتی استفاده می‌کنید، تنظیمات امنیتی ایمیل سازمان شما ممکن است بلاک کننده‌ی دسترسی ChatGPT به حساب ایمیل شما باشد. در چنین مواردی، شما ممکن است نیاز به تماس با دپارتمان فناوری اطلاعات سازمان خود یا استفاده از یک آدرس ایمیل شخصی داشته باشید.

3. استفاده از مرورگر وب متفاوتی

تصویر-استفاده-از-مرورگر-وب-متفاوت-644x (1).png

گاهی اوقات، مشکل ممکن است با مرورگر وبی که در حال استفاده از آن هستید مربوط باشد. امتحان کنید از یک مرورگر وب دیگر استفاده کنید و ببینید آیا خطا همچنان ادامه دارد یا نه. اگر از Google Chrome استفاده می کنید، سعی کنید به جای آن از Mozilla Firefox یا Microsoft Edge استفاده کنید.

4. تنظیمات ارائه دهنده ایمیل خود را بررسی کنید

بررسی تنظیمات ارائه دهنده ایمیل خود

بعضی از ارائه دهندگان ایمیل ممکن است تنظیمات خاص خود را نیاز داشته باشند تا از ChatGPT استفاده کنند. به عنوان مثال ، یاهو ممکن است بخواهید دسترسی برنامه شخص ثالث را در تنظیمات حساب کاربری خود فعال کنید. برای هر تنظیم خاصی که باید تنظیم شود ، اسناد ارائه دهنده ایمیل خود را بررسی کنید.

۵. غیرفعال‌سازی توسیع‌های مرورگر

توقف-افزونه-های-مرورگر-(2).png

گاهی افزونه‌های مرورگر ممکن است با عملکرد وب سایت‌ها، از جمله چت‌جی‌پی‌تی، تداخل داشته باشند. برای حل این مشکل، توصیه می‌شود که تمامی افزونه‌های مرورگر را غیرفعال کرده و سپس ببینید آیا خطا رفع شده‌است. در مرورگر گوگل کروم، شما می‌توانید با کلیک کردن روی سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست، انتخاب "ابزار‌های بیشتر"، و سپس "افزونه‌ها"، تمامی افزونه‌های مرورگر را غیرفعال کنید.

اگر هنوز هم با اشکال "ایمیلی که وارد کردید پشتیبانی نمی‌شود" در مرحله فعلی در پلتفرم ChatGPT مواجه هستید، باید به صورت مستقیم با OpenAI برای ارائه پشتیبانی مشتری تماس بگیرید. آن‌ها ممکن است مراحل اضافی رفع عیب یا بررسی خطا در پایان خود را به شما ارائه دهند. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ChatGPT یا ایمیل با پشتیبانی تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>