چت جی‌پی‌تی پرو در راه است: اینجا آنچه تاکنون می‌دانیم

تصویر۷.jpg

اگر شما اخیراً با ChatGPT، حساسیت مصنوعی برتر، چت کردید، شاید در یک نقطه پیغام خطا "در ظرفیت" را دریافت کرده باشید. شهرت ناگهانی این چت‌بات، دسترسی به خدمات را کاملاً دشوار می کند. و در حالی که چت کردن با حساسیت مصنوعی یا حتی نوشتن مقالات و آزمون ها را از آن بخواهید، برخی از افراد می خواهند دسترسی تضمینی داشته باشند تا بتوانند از چت‌بات به منظور اهداف حرفه ای استفاده کنند.

همچنین: راهنمای شروع استفاده از ChatGPT

در اوایل این ماه، OpenAI در سرور Discord خود اعلام کرد که ممکن است به زودی نسخه پرداختی چت جی پی تی با گزینه‌ای به نام چت جی پی تی حرفه‌ای (ChatGPT Professional) را ارائه دهد. فهرست انتظارات کاربران حرفه‌ای که در سرور توسط OpenAI منتشر شده بود، جزئیات بیشتری را در این رابطه نمایش می‌داد.

هوش مصنوعی

  1. چگونه از ابزارهای چت جی پی تی (ChatGPT) و هنر مصنوعی، کسب و کار Etsy خود را بسرعت راه‌اندازی کردم
  2. ChatGPT و هوش مصنوعی جدید به روش‌های جالب و خطرناکی در حوزه امنیت سایبری آسیب می‌رسانند
  3. آیا این شاید جنگیده ترین ربات چت AI هایی است که تا الان ساخته شده‌اند؟ من امتحان کردم و عجیب بود
  4. با توسعه دهندگان پس از هوش مصنوعی (post-AI) آشنا شوید: بیشتر خلاق، بیشتر تمرکز بر کسب و کار

پیشنهاد تخصصی OpenAI که به عنوان "تجربی" توصیف شده است، "همیشه در دسترس است (بدون پنجره تاریکی)"، "پاسخ های سریع از ChatGPT ارائه می دهد (یعنی بدون محدودیت)" و "به شما هر تعدادی از پیغام هایی که نیاز دارید (حداقل 2 برابر حداکثر تعداد روزانه رایج) ارائه می دهد".

لیست انتظار همچنین یادآوری می کند که در صورت انتخاب، OpenAI با شما تماس خواهد گرفت تا فرایند پرداخت و پیلوت را تنظیم کند.

اکنون به نظر می‌رسد که OpenAI کاربران دسترسی اولیه خود را انتخاب کرده و آنها در حال به اشتراک گذاشتن برخی بینش‌ها هستند.

همچنین: چت‌جی‌پی‌تی امتحان ام‌بی‌ای خوشه رو داد. اینجاست که چطور عمل کرد

زاهید خوجه، یک کاربر دسترسی زودهنگام، ویدئویی را در توییتر به اشتراک گذاشت که یک پیام آزمایشی را در نسخه حرفه ای اجرا کرد که به زودی تر از نسخه رایگانی که برای بقیه عموم قابل دسترس است، اجرا شد. در این ویدئو، خوجه هزینه اشتراک خود را نشان داد که به 42 دلار در ماه می‌رسد.

چگونگی تعیین OpenAI به $42 در ماه هنوز منتشر نشده است - شاید یک ارجاع دیگر به کتاب خودنویس راهنمای سفر به کهکشان باشد. با این حال، در ماه دسامبر، سام آلتمن، مدیرعامل OpenAI اعلام کرد هزینه متوسط ​​هر پاسخ در "چندین سنت" است ، اما وی ادعا کرد که به دلیل "هزینه های محاسباتی" بالای آن، در نهایت باید از سرویس سود ببرد. توافق اخیر با شرکت مایکروسافت که در سال های آینده میلیاردها دلار سرمایه گذاری در OpenAI را پیش بینی می کند، نیز احتمالاً به آن کمک خواهد کرد.

همچنین: سرشناسی متایا یعنی عالم هوش مصنوعی بیان کرده است که چت‌جی‌پی‌تی بیشتر به ابتکار نمی‌زند و هیچ چیز نوینی نیست.

با وجود محبوبیت شدید چت‌جی‌پی‌تی٬ این ربات چت با هوش مصنوعی تنها گزینه موجود در بازار نیست. هزینه 42 دلار در ماه ممکن است باعث جستجوی کاربران برای گزینه‌های دیگر، که ممکن است هم چنین کارآمد باشند و هزینه‌ی کمتری داشته باشند، شود.

چت‌جی‌پی‌تا هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه نسخه حرفه‌ای به عموم منتشر نكرده است. در دلیل "متاسفانه، دسترسی حرفه‌ای چت‌جی‌پی‌تا برای اشتراک در حال حاضر در دسترس نیست." این امر اعلام شده است.

با این حال، اگر می خواهید بروز باشید، ChatGPT شما را تشویق می کند تا فرم لیست انتظار را پر کنید.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>