بهبود استراتژی بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی با چت‌جی‌پی‌تی<p/

تصویر۵.پ بی جی

در صحنه تجارت در حال تحول سریع، داشتن یک استراتژی برنده برای موفقیت حیاتی است و هوش مصنوعی در بازاریابی به زودی بخشی کلیدی آن خواهد شد. طبق بررسی McKinsey در سال ۲۰۲۲ درباره وضعیت هوش مصنوعی، تعداد قابلیت‌های هوش مصنوعی که شرکت‌ها استفاده می‌کنند، در چهار سال گذشته دو برابر شده است.

در حال حاضر، با گام های برتری که چت‌ژی‌پی‌تی در هوش مصنوعی نمایش می‌دهد، مشخص است که چرا بیشتر کسب‌وکارها به دنبال راه‌های بهره‌مندی از این فناوری روزافزون هستند. به موقع است که پیشرو باشید، ابزارهایی مانند چت‌ژی‌پی‌تی و چت‌سونیک را یاد بگیرید و از آن‌ها برای تقویت استراتژی بازاریابی‌تان استفاده کنید.

به عنوان یک راهبر بازاریابی یا تصمیم‌گیر، مهم است که با آخرین فناوری‌ها و گرایش‌های صنعت آشنا باشید. با یادگیری روش استفاده از ChatGPT برای بازاریابی و غلبه بر محدودیت‌های آن، شما در مسیر ایجاد یک استراتژی بازاریابی برنده قرار می‌گیرید که موفقیت کسب و کار شما را به دنبال دارد.

چت‌جی‌پی‌تی چیست؟

مگر که زیر سنگی زندگی می‌کنید، قطعاً با چت‌جی‌پی‌تی اشنا هستید. اگر نیستید، به من اجازه دهید آن را معرفی کنم — چت‌جی‌پی‌تی، ابزاری بی‌سابقه در تولید متن است که توسط شرکت اوپن‌ای‌ای ساخته شده است و در حال جذب دنیای بازاریابی است. ChatGPT

با توانایی فهم عمیق از زبان و قابلیت پردازش مقدار زیادی از داده ها، گپ گپت می تواند یک کمپین بازاریابی کامل را بسازد که یک بازی بازیگر کاملا چشمگیر برای انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده ها و نوشتن محتوا است. تقریباً مانند داشتن جاروی به عنوان آیرونمن است.

بهترین موارد استفاده ای از ChatGPT را مشاهده کنید.

تا پایان این مقاله، درک واضحی از قابلیت بی‌نهایت آن بدست خواهید آورد و چگونگی استفاده از چت GPT را برای بازاریابی دیجیتال یاد خواهید گرفت. پس، یک صندلی برای خود بیابید و بند ایمنی خود را ببندید!

چگونه از چت جی پی تی استفاده کنیم؟

خوشبختانه، شروع کار با ChatGPT بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید، فراهم کردن یک پرسش است و این سیستم برای شما یک پاسخ تولید می کند.

اگر واقعا میخواهید تجربه خود با چت‌جی‌پی‌تی را به حداکثر برسانید و یاد بگیرید چطور از چت‌جی‌پی‌تی استفاده کنید، شما باید سوالاتی را با جزئیات دقیق و خاص بیشتری تهیه کنید که باعث می‌شود پاسخ‌های دقیق و مفیدتری به دست آورید.

بجای پرسیدن "ایده های محتوایی را به من بدهید" سعی کنید بپرسید، "ایدئ های محتوایی برای استارت اپ هوش مصنوعی من که بازار 18-24 ساله وبازاریابان جوان آمریکایی که علاقه مند به ادغام یک راه حل هوش مصنوعی با محصولات موجود خود هستند را هدف قرار می دهد به من بدهید"

تصویر سه

با یادگیری چگونگی نوشتن پراهمیت‌های چت‌جیپیتی، کمپین‌های بازاریابی شما مؤثرتر خواهند بود. خلاق باشید؛ اگر گیر کردید، همیشه می‌توانید به این پراهمیت‌های چت‌جیپیتی یا بهترین نمونه‌های چت‌جیپیتی برای انگیزش مراجعه کنید.

با این حال، آن نیز محدودیت‌های خود را دارد. در بخش بعدی، محدودیت‌های گپ چت GPT را بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید تصمیم خود را با آگاهی کامل بگیرید.

محدودیت‌های چت‌جی‌پی‌تی

ChatGPT یک مدل زبان بسیار پیشرفته است، اما مانند هر تکنولوژی دیگری، محدودیت‌های خود را دارد. درک این محدودیت‌ها برای داشتن ایده بهتری از انتظارات خود از ChatGPT و زمان استفاده از آن حائز اهمیت است.

  • داده های قدیمی: یکی از محدودیت های قابل توجه چت‌جی‌پی‌تی این است که تا زمانی که داده های ۲۰۲۱ را آموزش دیده، در دسترس بوده است. اگر به دنبال چیزی هستید که به تازگی اتفاق افتاده باشد، چت‌جی‌پی‌تی ممکن است نتواند به شما اطلاعات دقیقی ارائه دهد.
  • عدم وجود هنر هوشمند مصنوعی: چت‌جی‌پی‌تی یک ابزار مبتنی بر متن است که نمی‌تواند هنر هوشمند مصنوعی ایجاد کند. اگر به دنبال ابزاری برای ایجاد تصاویر یا طرح هستید، شاید باید در جای دیگری به دنبال آن بگردید.
  • عدم وجود دستورات صوتی: چت‌جی‌پی‌تی یک ابزار مبتنی بر متن است که نمی‌تواند دستورات صوتی را قبول کند. برای برخی کاربران که ترجیح می‌دهند دستورات صوتی را به جای تایپ استفاده کنند، این یک محدودیت می‌تواند باشد.
  • عدم وجود برنامه یا افزونه: چت‌جی‌پی‌تی برنامه اختصاصی ندارد، به این معنی که فقط می‌تواند از طریق وب سایت OpenAI استفاده شود. این برای برخی کاربرانی که ترجیح می‌دهند از یک برنامه موبایل استفاده کنند، بسیار دلپذیر نخواهد بود.

اگرچه OpenAI هیچ افزونه کرومی در نظر نگرفته است، اما کافیست تعدادی افزونه کروم chatGPT وجود دارد تا کارها را آسان‌تر کند.

با اینکه ChatGPT ابزار عالی ای برای تولید محتواست، اما محدودیت های آن باعث می شود که افراد علاقه مند دوری کنند.

اگر به دنبال ابزاری قدرتمندتر هستید، ChatSonic را به عنوان جایگزینی برای ChatGPT برای بازاریابان مد نظر قرار دهید. بیایید به آن نگاهی بیاندازیم، خوب است نه؟

ChatGPT جایگزینی برای ایجاد محتوا - ChatSonic

ChatGPT مانند یک هوندای سیویک قابل اعتماد برای جهان بازاریابی است - خوب است، اما کی واقعا آن را می خواهد؟ اما جایگزین هایی از ChatGPT، به خصوص ChatSonic، مانند یک فراری با عملکرد بالا است که خلق محتوای شما را به اوج جدیدی می رساند.

بر پایه‌ی فناوری پیشرفته GPT3 ساخته شده و با داده‌های فعلی، دستورات صوتی و بسیاری دیگر از امکانات، ChatSonic پاسخ‌ها و بینش‌های بسیاری را در زمان واقعی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود ChatGPT پایین‌تر باقی بماند.

  • سرعت و دقت: چت‌سونیک همچون یک ابرقهرمان بازاریابی عمل می‌کند، با زمان پاسخ‌گویی داغ‌داغ و دقت بی‌نظیر. با اتصالش به جستجوی گوگل، چت‌سونیک آخرین داده‌های به روز را برای شما ارائه می‌دهد که این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا محتوای جذاب و مرتبطی را ایجاد کنید. این به راحتی برای هر کسی، از مالی تا بازاریابی، قابل استفاده است.
  • زنده کردن گفتگو‌های شما: با یک کلیک، می‌توانید با استفاده از چت‌سونیک و ادغام آن با مدل‌های Stable Diffusion و DALL-E، کلمات خود را به اثر هنری هوش مصنوعی شگفت‌انگیزی تبدیل کنید که به مدت طولانی در حافظه باقی می‌ماند.
  • راحتی کنترل صوتی: به جای انجام ورود دستی، با چت‌سونیک به راحتی با کنترل صوتی پرسش‌های خود را مطرح کرده و پاسخ دقیق در زمان واقعی دریافت کنید همانند Google Assistant یا Siri.
  • تسهیل و بهبود ایجاد محتوا: چت‌سونیک با ادغام ابزار‌هایی مانند SEMrush و Copyscape، چندین ابزار ادغام شده را فراهم کرده است تا جریان‌های کاری پیچیده و مدیریت محتوا را برای کسب و کار شما تسهیل کند.
  • انعطاف پذیری: چت‌سونیک انعطاف پذیری و راحتی دسترسی به پلتفرم را از طریق برنامه اختصاصی خود ارائه‌ می‌دهد. برای کسانی که مایل به ادغام چت‌سونیک با جریان کار کنونی خود هستند،API آن نیز فراهم شده است.

اما چطور می توان از ChatSonic برای افزایش تلاش های بازاریابی خود استفاده کرد؟ بخش بعدی به مثال های واقعی از نحوه استفاده از ChatGPT و ChatSonic برای به رسمیت شناختن نتایج و استراتژی بازاریابی خود پرداخته است.

کاربردهای برتر چت جی پی تی برای بازاریابان

به عنوان یک بازاریاب، شما همواره به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای رسیدن به نتایج مطلوب برای کسب و کارتان هستید. چرا نه؟ در جهان سریع الگوی امروز، مشتریان انتظار تجربه شخصی شده و بی درزی دارند که فقط با ابزارهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی قابل دستیابی است.

درباره نحوه استفاده از چت جی پی تی برای کسب و کارها و چت جی پی تی برای فروشگاه آنلاین بیشتر بدانید.

اینجاست که "چت جی پی تی" و "چت سونیک" به شما کمک می کنند که تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهید.

کمپین های بازاریابی - هنر ساخت داستان‌ها با هوش مصنوعی

کمپین های بازاریابی با نقل قول دادن یک داستان به مخاطبین شما مربوط هستند. با کمک هوش مصنوعی، می توانید کمپین های خود را به اوج برسانید و داستان های جذابی ایجاد کنید که انطباق دارد.

  • تحقیق: قدم اول در ایجاد هر کمپین بازاریابی موفق، درک مخاطبان شما است. با ChatGPT، شما می توانید به راحتی مخاطبان هدف خود را تحقیق کنید و تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از داده های بلادرنگ، با ChatSonic اقدام کنید و نقاط ضعف، ترجیحات و رفتارهای آنها را بهتر درک کنید.

بیشتر درباره جایگزین‌های ChatGPT برای تحقیق بیاموزید و چگونه می‌توانند فرایند شما را تسریع کنند.

اینجا یک پیشنهادی است که استفاده کرده‌ام: "من سرپرست بازاریابی در شرکت مالی سایفر هستم، یک شرکت فین‌تک که در حوزه مدیریت پول فعالیت می‌کند. من قصد دارم تبلیغاتی را جهت گسترش مشتریان خود انجام دهم، اما از جمله مشتریان هدف خود مطمئن نیستم. من به فکر رسیدن به جوانان بالغ در دهه بیست خود هستم. پروفایل کامل مشتری (Ideal Customer Profile) و جمعیت شناسی مورد نیاز براساس داده‌های موجود را پیدا کنید."

و اینجا نتیجه است.

  • برنامه: پس از به دست آوردن درک قوی از مخاطب هدف خود، اوقات خدماتی به برنامه‌ریزی کمپین شروع کنید. از Chat GPT برای ایجاد یک راهبرد بازاریابی، یک تقویم جامع برای برنامه اجرایی کمپین ایجاد کنید تا مطمئن شوید کمپین شما ساختار خوبی دارد و اجرای آن آسان است.
  • زمان‌بندی: با داده‌های منبع گفتگوی ChatSonic، می‌توانید به راحتی کمپین‌های خود را برنامه ریزی و زمانبندی کنید. از ایجاد تقویم محتوا تا زمانبندی ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی، ChatSonic همه چیز را برای شما راحت می‌کند.
  • هنر هوش مصنوعی: و بگذارید در پایان کمپین با هنر هوش مصنوعی چت سونیک، داستان خود را به زندگی بیاورید و کمپین بازاریابی خود را برجسته کنید. بیشتر درباره چگونگی استفاده از چت سونیک AI art ژنراتور بیاموزید.

این به نظر یک هم‌راه کامل و متفاوت است در ساخت استراتژی بازاریابی، با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی، که برند شما را از دیگران متمایز و مخاطبانتان را جذب می‌کند و نتایج را به همراه خواهد داشت. از چت‌جی‌پی‌تی در بازاریابی استفاده کرده و به کمک پیشنهادات آن، بازی بازاریابیتان را ببرید.

معیارهای بازاریابی - اندازه گیری موفقیت با اعداد مهم

در مورد بازاریابی صحبت کردن با ارقام، معمولا دروغ نمی‌گوید، اما با توجه به تعداد زیادی از شاخص‌ها، ممکن است برای فهمیدن آنهایی که مهم‌ترند، آدم را به شدت به شکست بکشاند. اینجاست که هوش مصنوعی (AI) به کمک ما می‌آید.

ان افزایش تلاش های بازاریابی شما را می‌توان با تحلیل داده‌ها و ارایه برداشت هایی که به شما کمک خواهد کرد تا بیشترین بازدهی را از هزینه های خود به دست آورید، انجام داد.

  • ROI (بازگشت سرمایه): تحلیل داده‌های بازارینگ شما و ارائه تصویر واضحی از آنچه کار می‌کند و آنچه کار نمی‌کند به شما کمک می کند تا ChatSonic بتواند به شما کمک کند بازگشت سرمایه را پیگیری کنید.
  • CAC (هزینه برای جلب مشتری): تحلیل داده‌های بازارینگ شما و نشان دادن واضح آنکه شما چقدر برای جلب مشتری جدید هزینه کرده‌اید، و کمک به بهینه‌سازی تلاش‌های بازارینگ شما، کمک می کند ChatSonic به شما کمک کند تا CAC را پیگیری کنید.
  • CLV (ارزش زندگی مشتری): تحلیل داده‌های بازارینگ شما و نشان دادن واضح آنکه چهارچوب مشتری وجود دارد و ارائه تصویر واضحی از ارتباطات مشتریان، با تمرکز بر مشتریان باارزش، ChatSonic به شما کمک می کند تا CLV را پیگیری کنید.

کسی گفت ریاضیات برای چت جی پی تعلق ندارد، بنابراین من آن را امتحان کردم. با پرس و جوی "فرض کنید من ۱۰،۰۰۰ دلار بر روی تبلیغات اینستاگرام خود خرج کردم. در پایان ۳۰ روز، کل بازدیدهای تولید شده ۵،۰۰۰ بود و نرخ کلیک (CTR) ۵٪ بود. نرخ تبدیل (Conversion Rate) ۱٪ بود و من فروشی بالغ بر ۱۵،۰۰۰ دلار داشتم. تصویر روشنی از بازده سرمایه (ROI)، هزینه هر مشتری جدید (CAC) و ارزش زندگی مشتری (CLV) به من بدهید."

تصویر ۱

سپس من از چت‌سونیک خواستم آن را با داده‌های صنعت ۲۰۲۳ مقایسه کند و پاسخ‌هایی که گرفتم بیش از انتظارم بودند.

با قدرتمندترین ابزار هوش مصنوعی به دست شما، شما قادر خواهید بود با اطمینان به سنجش موفقیت بازاریابی خود و تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده که به نتایج می‌انجامد رسیدند. در اینجا پرسه‌های چت‌جیپیتی برای معیارهای بازاریابی که می‌توانید برای پیگیری موفقیت استفاده کنید.

کمپین‌های تبلیغاتی - افزودنی مهم برای بهبود نتایج

کمپین های تبلیغاتی ممکن است عامل تعیین کننده موفقیت یک استراتژی بازاریابی باشند، اما با هوش مصنوعی شما می توانید به مرحله بعدی آنها بروید. بیایید عناصر اساسی یک کمپین تبلیغاتی موفق را بررسی کنیم و نحوه کمک به شما توسط ChatSonic برای دستیابی به اهداف خود را بررسی کنیم.

  • کپی: کپی تبلیغات شما غذایی است، اما پیام‌ها و تن فردی آن موادی هستند که با مخاطبین شما رزونت می‌شوند. ChatSonic کپی انسان‌نمایی ایجاد می‌کند که به نیازمندی‌های مخاطبین شما پاسخ دهد.
  • استراتژی: ChatSonic مقدار بسیار زیادی از داده‌ها را پردازش می‌کند و نتایجی که نیاز دارید برای برنده شدن در میان رقبای خود را به شما ارائه می‌کند و استراتژی‌های برنده را پیاده‌سازی می‌کند.
  • تحقیقات: موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی با تحقیقات دقیق آغاز می‌شود و ChatSonic با تحقیق برای مخاطبین شما، رقبا و روند صنعت، زمان و زحمت شما را صرفه جویی می‌کند.
  • رقبا: با تحقیق در کمپین‌های تبلیغاتی رقبای خود و استراتژی‌هایشان در ChatSonic می‌توانید با رقبا رقابت کنید و بهتر از آن‌ها عمل کنید.
  • هنر هوش‌مصنوعی (AI): ارتباط بصری با مخاطبین شما بسیار مهم است، توانایی‌های هنر هوش‌مصنوعی ChatSonic به شما امکان خلق بصریات شگفت‌انگیز و همخوان با پیام و برندینگ شما را می‌دهد.

با چت‌سونیک، شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی با جذابیت بصری و اثربخشی بیشتر طراحی کنید. از متنی که به مخاطب متصل شود گرفته تا رقابتی ماندن در مقابل رقبایتان، چت‌سونیک راز موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی است.

در مورد غذا صحبت کنیم، بیایید یک مورد جذاب امتحان کنیم. من از چت‌جی‌پی‌تی پرسیدم: " تصور کنید که من یک شرکت پیتزا در آمریکا راه‌اندازی می‌کنم. از داده‌های بازار برای یافتن رقبای نزدیکم استفاده کنید و یک استراتژی بازاریابی برای شکست آن‌ها به من بدهید".

این مطمئنا باعث می‌شود که برای پول شتابان باشید.

تصویر1.png

و این موجب می شود رقبای شما برای پولدهی به حالشان بگیرند.

بازاریابی محتوا - کلید باز کردن دل و ذهن مخاطبان شما

به عنوان بازاریاب، شما اهمیت محتوای عالی را می فهمید. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با رقابت های روزافزون برجستگی داشته باشد؟ اینجاست که ابزارهای هوش مصنوعی نظیر چت‌ جی‌پی‌تی برای اتوماسیون بازاریابی و چت سونیک برای برجسته کردن آن وارد عمل می شوند.

اینجا نگاهی نزدیک‌تر به قابلیت‌های آن است.

  • پژوهش محتوا: با شروع از درک نیازها، نقاط درد و علاقه‌های مخاطب خود، شروع به ساخت محتوا که با آن‌ها سازگار باشد. ChatSonic را برای انجام پژوهش جامع به کار بگیرید تا به شما در این کار کمک کند.
  • سئو: با توجه به بررسی درک مخاطب، با استفاده از ChatSonic محتوای خود را برای موتورهای جستجویی بهینه کنید تا با استفاده از آن‌ها کلمات کلیدی مورد نیاز را فیلتر کنید و با بررسی حریفان و پیشنهادهای بهبود موجود به کار بگیرید. ChatGPT را به درستی پیشنهاد دهید تا نتایج دقیقی کسب کنید.
  • طرح بندی محتوا: با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده، محتوای خود را در قالبی طراحی کنید که توجه مخاطب را جلب کند و پیام شما را به طور موثری ارتباط برقرار کند.

با ترکیب مراحل، محتوایی را ایجاد کنید که مخاطبان خود را اطلاع‌رسانی کرده، آموزش دهد، و با آنها در ارتباط باشید تا همیشه به شما بازگردند.

من تصمیم گرفتم که محدودیت های آن را آزمایش کنم، از اینرو با این پرسش آمدم -  “فرض کنید پی پل پل شبکه پرداخت خود را راه‌اندازی کرده است. از مسیر بازاریابی محتوا برای شکست دادن مسترکارد و ویزا و رتبه یک در گوگل استفاده کنید.”

و نتیجه سخت است.

تصویر۱.png

بازاریابی محصول - علم فروش محصول شما

بازاریابی محصول همزمان یک هنر و یک علم است. شما باید خلاق باشید و در کنار آن دارای دانشی کافی تا بتوانید در یک بازار رقابتی برجسته شوید و جامعه هدف خود و نیازهای آنها را درک کنید. در اینجا به شما کمک می کنیم تا با استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محصول خود یک قدم جلوتر بروید.

  • ICP و مخاطبین هدف: از ChatSonic برای جمع آوری داده و بدست آوردن بینش ها درباره نقاط درد، ترجیحات و رفتار های مخاطبین هدفتان استفاده کنید تا به شما کمک کند استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که با نیازهای آنان تطبیق پیدا کند و از همگان بیشتر جذب شود.
  • پیام: پس از درک مخاطبین هدف، با کمک هوش مصنوعی پیام منحصر به فردی تنظیم کنید که به آنان بپردازد و شما را از رقابت ها متمایز سازد.
  • مورد مطالعاتی: مورد مطالعاتی، ابزار قدرتمندی در بازاریابی محصول است که با ارائه نمونه های واقعی از نحوه کمک به سایر تجارت ها یا افراد باعث می شود تا بتوانید نمونه های واقعی از تاثیر محصول خود را از طریق مطالعات موردی نشان دهید و با کمک هوش مصنوعی به برجسته کردن مزایا و مزایای کلیدی کمک کنید تا فروش ها را افزایش دهید.

در پایان روز، بازاریابی محصول جزء اصلی موفقیت کسب و کار می باشد. از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد راهبردها استفاده کنید که میتواند رقبا را شکست دهد و محصول شما را به اوج برساند.

برای آزمایش نحوه کمک خودکار به همین مثال قدیمی پی پال با استفاده از پارامترهای بیشتر اقدام شد: "اگر فرض کنیم که پی پال برای خود یک شبکه پرداخت جدید راه اندازی می کند، برای شکستن رقیبانی مانند مسترکارت و ویزا و رتبه برتر گوگل، استراتژی بازاریابی محصول قوی بسازیم. با استفاده از داده های موجود ICP محصول فوق را پیدا کنید و تصمیم بگیرید که چه نوع پیامدهایی مشتریان را ترغیب خواهد کرد."

و در ادامه پاسخ است:

تصویر ۴.png

و همچنین با ICP و پیام رسانی نیز به وجود آمد.

تصویر ۶.png

بازاریابی ایمیل - هنر ساختن رابطه با مشتریان خود

بازاریابی ایمیل مانند ایجاد یک اثر هنری است. همانطور که هنرمندان از رنگ‌ها و تکنیک‌ها برای به زندگی انداختن ایده‌های خود استفاده می‌کنند، بازاریابان ایمیل از کلمات، طراحی و راهبرد برای ساختن رابطه با مشتریان استفاده می‌کنند.

استفاده از چت GPT برای اتوماسیون بازاریابی می‌تواند بسیار موثر باشد، اما ChatSonic می‌تواند آن را حتی بهتر کند و به بازاریابان ایمیل کمک می‌کند تا کمپین‌های مؤثری ایجاد کنند که با مخاطبانشان سازگار باشند.

  • رونوشت ایمیل (ازبداغذاری گرفتن و نگهداری): با استفاده از دنباله رونوشت های ایمیل شخصی سازی شده توسط هوش مصنوعی، ازبداغذاری و نگهداری مشتریان می تواند بسیار آسان باشد. در این نوع دنباله رونوشت ها می توان هر ایمیل را جهت خوش آمدگویی مشتریان جدید، آموزش آنها در مورد محصولات شما، ارائه محتوای ارزشمند و تقویت رابطه با مشتریان، به طور خودکار سفارشی کرد.

من از ChatGPT خواستم که یک ایمیل برای کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده‌اند بنویسد و خیلی خوب شده است.

تصویر شماره ۲

و من خواستم تا چت سونیک از نقاط داده بیشتری به صورت زمان واقعی استفاده کند تا بهتر شود. به من بگو کدام یک بهتر است؟

  • نامه‌های خبرنامه: هوش مصنوعی می‌تواند با محتوای شخصی‌سازی شده در خبرنامه‌های شما برای اطلاع‌رسانی و سرگرم‌کردن مخاطبانتان، برند شما را پایبند نگه دارد.
  • ایمیل‌های سرد: هوش مصنوعی با لمس شخصی‌سازی‌ شده و مفید، می‌تواند ایمیل‌های سرد شما را به معرفی گرم به افراد جدید تبدیل کند و احتمال پاسخ‌گویی به آن‌ها را بیشتر کند.
  • فراهم کردن مهمان پست: آیا نوشتن یک فراهم‌کننده برای پست مهمان سخت به نظر می‌رسد؟ با کمک هوش مصنوعی، شما می‌توانید آن را سریعتر و بهتر انجام دهید و احتمال دریافت بای‌لاین را افزایش دهید. برای نوشتن متن، به 5 جایگزین برتر ChatGPT برای نوشتن بیایید، نگاهی بیندازید.

با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی، بازاریابان ایمیلی می‌توانند کمپین‌های عالی را طراحی کنند که روابطی را برقرار کنند، نتایجی را به دنبال داشته باشند و عملکرد برجسته‌ای را ارائه دهند.

بیشتر در مورد چگونگی بهره‌برداری از ChatGPT برای بازاریابی ایمیلی بیاموزید و اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از آن ببرید، به جملات مفید ChatGPT برای بازاریابی ایمیلی نگاهی بیندازید.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی - قدرت ارتباط

رسانه‌های اجتماعی بخشی اساسی از هر استراتژی بازاریابی مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانید توانایی کامل آنها را به دست آورید. اگرچه هدف شما ساختن نام برند، افزایش فروش یا ارتباط با مخاطبین است، هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا این اهداف را به صورت سریعتر و کارآمدتری دست یابید.

  • برنامه: استراتژی پیروزمند رسانه های اجتماعی با برنامه ریزی شروع می شود. اجازه دهید ChatSonic مخاطبین شما را تحقیق کند، بهترین زمان های ارسال را تعیین کند و یک تقویم محتوایی ایجاد کند که با اهداف شما هماهنگ باشد. از نسل میلنیال ها در اینستاگرام تا نسل بومرنگ ها در فیسبوک، ChatSonic دقیقا در زمان مناسب، به مخاطبان مناسب، می رسد.

آیا به شرکت پیتزایی که در بالا ذکر شد، یاد می‌کنید؟ من از چت‌سونیک برای استراتژی SMM و زمان مناسب برای ارسال پست‌ها پرسیدم.

  • زیرنویس ها: زیرنویس ها اساس هر پست در شبکه های اجتماعی هستند و ChatSonic قادر است زیرنویس هایی تولید کند که باعث جذب مخاطب شود. با استفاده از ChatSonic، زیرنویس های خود را برای هر یک از پلتفرم ها بهینه سازی کنید، مثلا پست های شوخ طبع توییتر یا پست های فکر معمولی در LinkedIn.
  • اسکریپت های ویدئو: ویدئوها آینده جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی هستند و ChatSonic علاوه بر نوشتن اسکریپت، به شما کمک می کند تا بهترین روش های جذب مخاطب را پیاده کنید؛ بدون در نظر گرفتن آن که محصولی دموی شرکت است یا به شخصیت های پشت صحنه می پردازد، همانطور که ChatSonic اسکریپت های ویدئویی را برای پلتفرم های شبکه های اجتماعی بهینه می کند.
  • تصاویر: تصاویر ابزاری قدرتمند برای روایت داستان شما در شبکه های اجتماعی هستند و AI Art در ChatSonic به شما کمک می کند تا تصاویری شگفت انگیز را ایجاد کنید که به بهترین شکل ممکن برای هر پلتفرم بهینه سازی شده اند و مخاطبان شما را جذب کرده و نتایج مطلوبی را به دنبال دارد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند یک سمفونی است که در آن هر ساز باید با هم هماهنگ باشد تا اثری زیبا و بی نظیر تولید شود، و ChatSonic فقط این کار را بسیار آسان می کند.

نوشتار - اجازه دهید هوش مصنوعی جادو کند

آیا تا به حال خود را در حال خیره شدن به صفحه خالی، تلاش برای نوشتن عنوان کامل برای وب سایت خود دیده‌اید؟ خوب، حالا زمان آن رسیده است که قلم را انداخته و برای کپی مارکتینگ به چت‌جی‌پی باز کنید.

با این ابزار، نوشتن محتوای وب سایت هیچ وقت به این سادگی و اثربخشی نبوده است. این ابزار می‌تواند به شما در نوشتن عناوین و فراخوان‌های اقدام و ایجاد متنی که مخاطب شما را درگیر و آگاه سازد و باعث تبدیل شدن او به مشتری شود، کمک کند.

  • عناوین جذاب: عنوان، اولین چیزیست که بازدیدکنندگان در وب سایت شما می‌بینند و تمام تجربه آنها را تعیین می‌کند. شرکت ChatSonic عناوینی را با طراحی جذاب و سازگار با برند شما تهیه می‌کند که باعث جذب بازدیدکنندگان می‌شود.
  • CTA های مؤثر: نوشتن یک CTAs با کیفیت بسیار حیاتی است تا بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتری تبدیل شوند. اجازه دهید AI CTA های روان‌ساز و مرتبطی برای شما بنویسد که بازدیدکنندگان را به فروش تبدیل می‌کند.
  • بررسی رقبا: قبل از نوشتن متن وب سایت خود، شناخت ویژگی‌های منحصر به فرد شما بسیار مهم است. اجازه دهید AI کار سخت را انجام دهد و ویژگی‌های منحصر به فرد شما را برجسته کند تا شما بتوانید یک متن متفاوت بنویسید.
  • برجسته شدن از جمع: با وب سایتی که به‌طور واقعی برند شما را نمایش دهد و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند، از محتواهای باند و عمومی خداحافظی کنید.

ChatSonic را به عنوان سلاح مخفی در کمک به شما برای نوشتن محتوای وب سایت خود با کیفیت عالی در نظر بگیرید.

من از ChatGPT برای نوشتن متن وب سایتی برای یک سایت شبیه به Netflix درخواست کردم و نتیجه آن خوب بود.

تصویر7.png

و چت‌سونیک آن را حتی بهتر کرد.

بازاریابی افراد تأثیرگذار - همکاری با صداهای درست

بازاریابی اینفلوئنسر یک استراتژی بحرانی برای برندها است که به دنبال رسیدن به مخاطبان جدید و برقراری ارتباط عمیق تر با مشتریان بالقوه هستند. اما با استفاده از استعدادهای بیشمار اینفلوئنسر موجود، بازاریابان باید شراکت های مناسب را شناسایی کنند.

حالا دیگر نه. ChatSonic به برندها امکان می دهد تا ظرفیت کامل بازار سازی اثرگذاران را فعال کنند و برندهای خود را به اوج جدیدی برسانند.

  • تطابق کامل: هماهنگ کردن یک افزودن کننده تاثیر با برند شما مانند پیدا کردن لباس کامل است. به هوش مصنوعی اجازه دهید به شما کمک کند که افزودن کنندگان تاثیری را که ارزش های برند شما را به اشتراک می گذار مناسب جمعیت هدف شما هستند و قابلیت ایجاد نتایج واقعی را دارند پیدا کنید.
  • ارسال ایمیل به افزودن کنندگان تاثیری: اولین قدم در شراکت موفق افزودن کنندگان تاثیری دسترسی پیدا کردن است. اما نوشتن یک ایمیل ارتباطی جذاب ممکن است وظیفه ای چالش برانگیز باشد. چطور استفاده از یک ابزار که ایمیل های جذاب، موثر و شخصی سازی شده را که توجه افزودن کننده تاثیری مورد نظر شما را جلب می کنند بنویسد؟
  • تجهیزات شما - از برنامه ریزی تا پیاده سازی: هنگامی که شما افزودن کنندگان تاثیری مناسب را پیدا کردید و با آنها تماس گرفتید ، زمان آن رسیده است تا برنامه کمپین خود را برنامه ریزی کنید. ChatSonic می تواند یک برنامه جامع را که شامل تعریف اهداف شما ، تعیین بودجه شما و برجسته کردن مراحل پیاده سازی موفق است را ایجاد کند.
  • ابزارهای استفاده شده: بازاریابی از طریق افزودن کنندگان تاثیری یک رویکرد یکانی نیست و ابزارهایی که استفاده می کنید می تواند بر روی موفقیت شراکت شما تاثیرگذار باشد. اما چطور انتخاب درست را با ChatSonic انجام داد؟
  • راوی داستان برند شما: کلمات شما کلید برای باز کردن توانایی کامل بازاریابی افزودن کننده تاثیری است. اسکریپت های موثر را برای روایت داستان برندتان و جلب مخاطبان هدفتان بسازید.

تبلیغات مدیریت کننده تأثیرات برای گسترش برند شما ابزاری قدرتمند است و با استفاده از چتسونیک، خیلی بهتر شده است.

نتیجه‌گیری

در پایان روز، ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatSonic و ChatGPT برای بازاریابانی که به دنبال تسهیل و اتوماسیون برخی از وظایف خود هستند، زندگی را نجات می‌دهند. از کمک به کمپین‌های بازاریابی تا ارائه بینش در مورد معیارهای بازاریابی، می‌تواند بر کارآیی و کارایی تلاش‌های بازاریابی و افزایش اعداد شگرف تأثیر مثبتی بگذارد.

با بهره گیری از چت جی پی تی، بازاریابان می توانند تمرکز خود را بر روی وظایف سطح بالاتر قرار دهند و اجازه دهند تا برای کسب و کار خود بهترین نتایج و رشد را ببینند. در حالی که محدودیت هایی برای چت جی پی تی وجود دارد، اما ابزارهای هوش مصنوعی همیشه در حال تکامل و بهبود است و راه حل های جدید مانند چت سونیک، گزینه های جایگزینی برای ایجاد محتوا ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>