راهنمایی برای استفاده از چت‌جی‌پی‌تی در بازاریابی ایمیل - تبدیل شو به یک بازاریاب حرفه‌ای ایمیل

تصویر ۱۰.png

آیا از هفته ها صرف ساخت یک ایمیل بازاریابی خسته شده‌اید؟

خوب، شما تنها نیستید!

طبق یک نظر سنجی از سوی لیتموس، ۵۳٪ برند ها هفته ها زمان صرف تولید یک ایمیل واحد می‌کنند. اما اگر به شما بگوییم دیگر نیازی به این فرایند خسته کننده نیست، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

سال ۲۰۲۳ و سال هوش مصنوعی است!

اینجاست که چتبات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Chatsonic به بازی می آیند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا زمان را صرفه جویی کنید، تلاش هایتان را کاهش دهید و کمپین های بازاریابی ایمیل خود را ترکیبی از تاثیرگذاری و هیجان انگیز کنید.

از ایده‌پردازی و تحقیق تا برنامه‌ریزی، طراحی، نوشتن متن و بهینه‌سازی، هوش مصنوعی می‌تواند برای بازاریابی ایمیل تلاش کند.

در این وبلاگ، ما به کشف شگفتی‌های چت‌جی‌پی‌تی و چگونگی بهره‌برداری از قدرت آن برای انقلاب در بازاریابی ایمیلی خود خواهیم پرداخت. و در پایان وبلاگ ما یک مفاجای جالب برای شما تدارک دیده‌ایم، بنابراین به خواندن ادامه دهید!

چت‌جی‌پی‌تی چیست؟

چت جی پی تی از طرف OpenAI در نوامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. این بر اساس GPT-3.5 ساخته شده و دارای توانایی های پردازش زبان شگفت انگیزی است. ما در مورد پاسخ دادن به سوالات پیچیده، نوشتن شعر و حتی تحولاتی در صنایعی مانند بهداشت، آموزش، بازاریابی و خدمات مشتریان صحبت می کنیم. شبیه چت با یک انسان واقعی است که باعث انقلاب در صنعت چت بات شده است.

بات چت ، به حدی پرطرفدار شد که در کمتر از پنج روز بعد از آغاز به یک میلیون کاربر رسید! با این حال ، شروع به پایین آمدن چند بار در روز کرد که این تلخی برای کاربران بود. بنابراین ، شرکت OpenAI یک راه حل توسعه داد - یک اشتراک ویژه به نام ChatGPT Plus. کاربران می توانند به بات چت با پرداخت 20 دلار در ماه دسترسی داشته باشند ، حتی زمانی که نسخه رایگان در پایین است یا ظرفیت آن تکمیل شده است.

تصویر۸.png

و دقایقی پیش که فکر کردید نمی‌تونه بهتر بشه، OpenAI در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۳، نسخه GPT-4 رو منتشر کرد که تنها برای اعضای ChatGPT Plus در دسترس هستند. این نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی خودش یعنی GPT 3.5، قدرتمندتر و در دقت، عملکرد علمی و سایر مسائل رقابتی موفق‌تر است. به علاوه، تعداد کلماتی که GPT-4 می‌تونه تولید کند، تا ۲۵,۰۰۰ کلمه نسبت به کم‌ترین حجم ۸,۰۰۰ کلمه GPT-3.5، زیاد شده است! با GPT-4 حتی می‌تونید یک دنباله کامل ایمیل رو تولید کنید که هم درستی بالایی داره و هم خلاقیت مطلوبی دارد.

تصویر ۱۱

اما صبر کنید، شرکت OpenAI همچنین پلاگین های ChatGPT را معرفی کرد، که به شما اجازه می دهد که بدون ترک پنجره چت، اقدامات زیادی را انجام دهید. شما می توانید با پلاگین مرورگر، آخرین روند بازاریابی ایمیل را جستجو کنید، با پلاگین Zapier، برنامه های بازاریابی ایمیل خود را با سایر برنامه ها متصل کنید و با مفسر کد، کد دلخواه خود را برای کمپین ایمیلی خود بنویسید.

پس اگر به دنبال یک راه برای آسان کردن وظایف بازاریابی ایمیل خود هستید، ChatGPT راهی برای پیمایش است!

اکنون که شما همه چیز درباره ChatGPT و قابلیت های شگفت انگیز آن را می‌دانید ، زمان آن رسیده است تا نحوه استفاده از ChatGPT را یاد بگیرید.

چگونه از چت‌ جی‌پی‌تی استفاده کنیم؟

استفاده از چت‌جی‌پی‌تی بسیار ساده است!

  • به صفحه اینترنتی ChatGPT بروید و با OpenAI حساب کاربری بسازید
  • پیام خود را وارد کنید تا ChatGPT پاسخی که به دنبال آن هستید در ناحیه نتایج تولید شود

این می‌تواند برای اهداف مختلفی مانند کمپین‌های بازاریابی، بهینه‌سازی موتور جستجو، کدنویسی، جستجوی کار، برنامه‌ریزی مالی، تکالیف دانشجویی، تولید پیشنهادها برای هنر هوش مصنوعی و ... استفاده شود.

وقتی به بازاریابی ایمیلی می‌رسد، با استفاده از ChatGPT می‌توانید با تجزیه‌وتحلیل تعاملات مشتری با وب سایت، رسانه‌های اجتماعی یا چت‌بات، ایمیل‌های هدفمند بسیاری را بسازید. همچنین، محتوای بازاریابی ایمیل را با ارائه بازخورد در مورد نوشتن مطالب بهبود بخشید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌ها فیلتر اسپم را فعال نمی‌کنند یا موضوعات مربوط به تطبیق قوانین را نقض نمی‌کنند.

با توانایی های استثنایی خود، شما باید محدودیت های چت‌‌گی‌پی‌تی را برای استفاده موثر از آن در بازاریابی ایمیل بدانید.

محدودیت‌های چت‌جی‌پی‌تی

  • محدودیت اصلی چت‌جی‌پی‌تی این است که به دلیل استفاده بیش از حد از چت‌بات توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان، وب سایت آن به علت پرشدن ظرفیت بالا نمی‌آید. در برخی موارد، چت‌بات هوش مصنوعی، خطای "مشکلی پیش آمده است" را نشان می‌دهد و برای برطرف شدن خطا، صفحه را باید تازه کنید.
تصویر ۴
  • ChatGPT با داده های مدل بزرگ تا سال 2021 آموزش دیده شده است، به این معنا که ChatGPT هیچ اطلاعاتی درباره آنچه بعد از سال 2021 رخ داده، ندارد. این می‌تواند زمانی که شما به دنبال آخرین روند رونویسی یا طراحی برای ایمیل هایتان هستید، مسدود کننده باشد.
  • همچنین، ChatGPT شناخته شده است که با اعتماد به نفس، پاسخ‌های نادرست و بی ارتباط ایجاد می‌کند که برای کاربران سخت است به آنها اعتماد کنند.

بنابراین، ممکن است احساس خیانت کنید وقتی که به طور کامل بر روی ChatGPT برای استراتژی های بازاریابی ایمیل خود تکیه می کنید.

جایگزین چت‌جی‌پی‌تی برای بازاریابی ایمیل - چت‌سونیک

تو امیدواری های بزرگی به چت‌جی‌پی‌ت داشتی و حالا ناگهان فکر می‌کنی که از این کارهای بازاریابی ایمیلی زمانبر، راهی بیرون نیست.

این‌جا که شما اشتباه می‌کنید!

ChatGPT تنها چت بات هوش مصنوعی سخنگو نیست که می‌تواند به شما در بازاریابی ایمیل کمک کند. دیگر جایگزین‌های ChatGPT وجود دارند که می‌توانند به شما در بهبود بازاریابی ایمیل کمک کنند.

چت‌سونیک بهترین جایگزین چت‌جی‌پی‌تی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته است که آن را به عنوان یک شریک قدرتمند برای بازاریابی ایمیل قوی می‌کند. با ترکیب چت‌جی‌پی‌تی و جی‌پی‌تی-۴، بهترین ویژگی‌های هر دو دنیا را برای بهبود استراتژی بازاریابی ایمیل شما به ارمغان می‌آورد.

چتسونیک می‌تواند با شما در ایده‌پردازی خلاقانه، تحقیقات عمیق، کمپین استراتژیک، طراحی قالب ایمیل جذاب و باز کردن شگردهایی که باعث بهبود معیارهای بازاریابی ایمیل شما خواهد شد همکاری کند.

بعضی از ویژگی‌های کلیدی چت‌سونیک که باعث می‌شود بهترین چت‌بات هوش مصنوعی گفتگویی برای بازاریابی ایمیل باشد عبارتند از:

  • دسترسی به اطلاعات زمان واقعی: با اتصال Chatsonic به اینترنت، به روز بودن پاسخ‌ها و بینش‌ها را تجربه کنید و از رویدادهای بازاریابی ایمیل آگاه شوید.
  • شناسایی فرمان صوتی: با گفتگوهای Chatsonic با استفاده از صدای صوتی به روند بازاریابی ایمیل خود تسریع بخشید.
  • تولید تصاویر هوش مصنوعی: زمانی که قصد دارید تصاویر موجود در ایمیل‌های خود را بهبود بخشید، دیگر نیازی به پیدا کردن تصاویر مناسب نخواهید داشت. شما می‌توانید با استفاده از Chatsonic، تصاویر گرافیکی هوش مصنوعی منحصر به فرد خود را در طول چند ثانیه تولید کنید.
  • ChatGPT برای Gmail: دیگر نیازی به تعویض بین برنامه‌های مختلف نخواهید داشت تا ایمیل خود را کامل کنید. با استفاده از افزونه Chrome Chatsonic، ChatGPT برای Gmail شما خواهد بود و شما می‌توانید تمام ایمیل‌های خود را به طرز فوری مدیریت کنید.

چتسونیک به عنوان یک برنامه‌ی موبایل و API برای توسعه‌دهندگان، یک راه‌حل چند منظوره برای کسانی که به دنبال یک ابزار مانند چت‌جی‌پی‌تی برای انجام وظایف متنوع بازاریابی ایمیل هستند، ارائه می‌دهد. از نوشتن متن ایمیل تا طراحی استراتژی بازاریابی ایمیل بر اساس هوش مصنوعی.

با چت‌سونیک در کنار شما، بازی بازاریابی ایمیل شما حتما به اوج خود خواهد رسید 🚀

موارد استفاده برتر ChatGPT برای بازاریابان ایمیل

بیایید در جهان بازاریابی ایمیل پیشرفت کنیم و بررسی کنیم که چگونه می توانید از قدرت چت‌جی‌پی‌تی برای خلق کمپین‌های جذاب، خطوط موضوع روان‌کننده و محتوای متقاعد کننده استفاده کنید که مخاطبان ایمیل شما را شگفت‌زده می کند.

در این بخش، شما از موارد استفاده از چت‌جی‌پی‌تی در بازاریابی ایمیلی مانند - کمپین‌های ایمیل، نوشتن توالی‌های ایمیل، خبرنامه‌های ایمیل، ایمیل‌های سرد، پیشنهادات میهمانی برای پست، ساختن لیست ایمیل، اندازه‌گیری معیارهای بازاریابی ایمیلی و مدیریت ایمیل‌ها را کنترل خواهید کرد.

1. کمپین های ایمیلی

هیچ کاربری بلافاصله پس از ورود به وب سایت شما تبدیل نمی شود. آنها باید با برند آشنا شده و پرورش داده شوند تا به شما اعتماد کنند و خرید کننده و مشتری شما شوند.

یک کمپین ایمیل را به عنوان سفر از "فقط مرور" تا "آره، من مشتری هستم!" تصور کنید. اگرچه به نظر ساده می آید، اما کار زیادی در آن دخیل است، از جمله تقسیم لیست های ایمیل، شخصی سازی ایمیل ها، آزمایش A/B، اندازه گیری معیارها و بهینه سازی آنها به موجب آن.

شخصی سازی و بخش بندی: شما با موفقیت ایمیل های خوبی را برای فهرست ایمیل جمع آوری کرده اید، اما اکنون در مورد ارسال ایمیل به هر یک از آن ها گیج شده اید. اجازه بدهید ChatGPT بخش هایی را که با اهداف شما تطابق دارد پیشنهاد دهد و محتوای ایمیل را برای هر بخش شخصی سازی کند.

اینجا مثالی از تقسیم لیست ایمیل‌ها توسط چت‌جی‌پی‌تی است.

آزمون A/B : یافتن بهترین پست الکترونیکی به راحتی بیشتری دست پیدا کرد 😌

ChatGPT می‌تواند چند نسخه از محتوای ایمیل شما، سربرگ، یا تصاویری که طرح‌های CTA شما را روی آن‌ها قرار داده‌اید برای استفاده در آزمایش‌های A/B تولید کند. این کار می‌تواند روند آزمایش A/B شما را سریع‌تر کند و به سرعت ترین رشد پیام ایمیل خود را رقم بزند.

ما از چت‌جی‌پی‌تی درخواست دادیم که دو نسخه از عنوان و دکمه فراخوانی ایمیل برای تبلیغ وبینار آینده بسازد.

برنامه‌ریزی کمپین‌های نوارچکی: کمپین‌های نوارچکی، ها! آنها ممکن است گیج‌کننده باشند، به ویژه در برنامه‌ریزی تریگرها و ایجاد چند ایمیل.

اما با چت‌جی‌پی‌ترین، کمپین‌های نوشته خالی-لگن‌نوشته نیز می‌تواند شاداب باشد 😎.

شما می توانید از ChatGPT برای برنامه ریزی ایمیل ها از پایه با محرک ها، تولید ایمیل، بهترین ابزارهای قابل استفاده و روش های بهتر استفاده کنید. علاوه بر این، ChatGPT نیز به مرور مسیر مشتری شما می رود و سناریوهای ممکن که نیاز به ایمیل دارند را برای شما ارائه خواهد داد.

کمپین های بازتوجهی: مخاطبان شما ایمیل های شما را باز نمی کنند🙁. بعد از تمام تلاش های شما در بازاریابی ایمیل، این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد.

شاید نیاز داشته باشید به رویکرد متفاوتی برای انگیزه‌بخشی مجدد این مشترکین نامفعل شوند. و چت‌جی‌پی‌تی به شما در توسعه استراتژی‌های تجدید انگیزه جدید کمک می‌کند و برای شما یک استراتژی جدید ایجاد می‌کند. این می‌تواند شخصی‌سازی، پیشنهاد ارزشمند، تخفیف‌های ویژه و بهینه‌سازی فرکانس ارسال ایمیل را شامل شود.

2. نوشتن دنباله ایمیل ها

ایجاد توالی ایمیل‌ها ممکن است کمی دشوار باشد، درست است؟ شما باید پیام های جذابی را ارائه دهید تا مشترکین خود را در طول سفر هدایت کنید و آنها را به انجام اقدامات ترغیب کنید. و باور کنید، پیدا کردن سبک و سیاق مناسب برای تمامی ایمیل های خود، چالش واقعی ایست.

اینجاست که چت‌جی‌پی‌تی وارد عمل می‌شود! اینجاست تا به شما در ایجاد محتوای ایمیل شخصی، جذاب و قابل تجربه کمک کند که به جمع مخاطبین شما کاملا حرف بزند. تنها کافیست تا چت‌جی‌پی‌تی برخی اطلاعات درباره اهداف شما، گروه مورد نظر شما و آنچه را که می‌خواهید به دست آورید بدهید. پس، منتظر باشید تا چت‌جی‌پی‌تی به شما در ایجاد توالی‌های ایمیل که مشکلات مخاطبان شما را برطرف می‌کنند، آن‌ها را بازمانده نگه می‌دارند و شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کنند، کمک کند!

ساختار توالی: شما به دنبال اطمینان از جریان صفحه ایمیل های خود هستید که مشترکین خود را از مرحله یک به مرحله دیگر به سادگی و بدون رخ دادن مشکلات هدایت کنند. اما، معمولاً پیدا کردن ساختار توالی کامل می تواند سردرد آور باشد.

هیچ نگرانی نیست، چون چت جی پی تو رو سرپوش داده! با این ابزار میتونی به راحتی به یه دنباله ایمیلی مهیج و با ساختار خوب برای حفظ توجه و تعامل با مشترکای خودت برسی.

فقط یک موضوعی مثل زیر به ChatGPT بدهید که هدف توالی شما و نوع محتوایی که می خواهید در آن قرار دهید مشخص شود.

خط موضوعی: آن‌ها مانند دروازه‌بان‌های ایمیل‌های شما هستند که تصمیم می‌گیرند مشترکین آیا به آن‌ها بپردازند یا ردشان کنند. ما همه می‌دانیم که چه حسی داریم وقتی با مشکل انتخاب عنوان جذاب و هم‌خوان با محتوا مواجهیم تا ایمیل‌های ما در صندوق ورودی مشترکین برجسته شود.

چت‌جی‌پی‌تی همراه ذهنی ایده‌آل برای ایجاد خطوط موضوعی بی‌نظیر و جذاب است که مخاطبین شما مشتاقانه منتظر مطالب بیشتر شما خواهند بود.

این یک متن از چت‌جی‌پی‌تی است!

نسخه ایمیل: ایجاد نسخه ایمیلی که واقعا با مخاطبان شما همراه باشد و آنها را به اقدامات ترغیب کند، گاهی اوقات دردسرساز است. کلید آن این است که محتوای اطلاعاتی و متقاعد کننده ایجاد کنید در حالی که آن را با نیازهای مخاطبین خود در ارتباط نگه دارید.

با ChatGPT، می‌توانید محتوای ایمیل جذاب، شخصی‌سازی شده و طراحی شده برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را ایجاد کنید.

محتوا را شخصی کنید: ایجاد محتوای شخصی‌سازی شده برای کمپین ایمیلی خود می‌تواند در برقراری ارتباط با مشترکین شما و دوام بخشیدن به عملکرد آن‌ها تفاوت چشمگیری برایتان ایجاد کند. شما می‌توانید محتوای خود را به منافع، ترجیحات و رفتارهای آن‌ها تنظیم کرده و پیام‌های خود را با چت‌جی‌پی‌تی شخصی‌تر و جذابتر کنید.

ایجاد ایمیل‌های جذاب ظاهری: تصویری زیبا می‌تواند به طور قابل‌توجهی اثربخشی کمپین‌های شما را افزایش دهد؛ زیرا تصاویر جذاب می‌توانند توجه مخاطبان شما را به خود جلب کرده و پیام شما را تقویت کنند. برای ایجاد طرح‌های ایمیل جذاب، می‌توانید از ایده‌های هنری ماشینی از چت‌جی‌پی‌تی استفاده کنید که می‌تواند با استفاده از ابزارهای تولید تصویری مبتنی بر هوشمندی مانند دالی، فوتوسونیک، یا میدجورنی استفاده شود.

اینجا نحوه‌ی کمک کردن ChatGPT به ساخت تحریک‌های هنری AI برای ایمیل‌های جذاب بصری توضیح داده می‌شود:

  • موضوع یا پیام کمپین ایمیل خود را شناسایی کنید و نوع تصاویری که آن را تکمیل می کند، تعیین کنید.
  • پیام دقیق کمپین ایمیل خود را که شامل زمینه کمپین ایمیل، سبک تصویر مورد نظر و احساسات یا ایده هایی است که می خواهید به آنها پیام رسانی کنید، به ChatGPT ارائه دهید.

3. خبرنامه‌های ایمیل

می‌دانید چه چیزی ممکن است واقعاً آزاردهنده باشد؟ سعی در پیدا کردن محتوای تازه و جذاب برای خبرنامه‌های ایمیلی هفتگی است. این مانند یک جستجوی بی پایان برای جذب توجه و آگاهی مشترکین شما است، در حالی که باید به این نکته توجه داشته باشید که مطالب، جذاب، اصیل و مرتبط با برند شما باشند.

اما ChatGPT می تواند زندگی شما را خیلی راحت تر کند! این مانند داشتن همکار نویسنده خبرنامه شماست که همیشه آماده کمک به شما در نوشتن محتوایی است که مشترکین شما آن را دوست خواهند داشت. تنها کاری که شما باید انجام دهید، هدایت ChatGPT با اطلاعات در مورد اهداف، مخاطبان و موضوعاتی است که می خواهید پوشش دهید، و به عنوان یک همراه موثر، شاهد این باشید که شما در حال ایجاد خبرنامه های جذاب و ارزشمند هستید. مشترکین شما در کوتاهترین زمان منتظر ایمیل های شما خواهند بود!

برنامه زمانبندی محتوا: ایمیل مارکتینگ را حفظ کردن ممکن است سخت باشد، درست است؟ ردیابی چه چیزی باید ارسال کرد و موقعیت مناسب ارسال کردن آن می‌تواند مانند پرتاب کردن دوازده توپ در هوا باشد. با اما برنامه‌ریزی خوب زمانبندی محتوا، می‌توانید بازی تغییر دهنده‌ای داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که هیچ وقفه‌ای در راه شما وجود ندارد.

ورود به چت‌جی‌پی‌تی، دوست صمیمی برنامه‌ریزی محتوایی! اینجاست تا به شما در ایجاد برنامه ریزی محتوایی قوی کمک کند که عملکرد بازاریابی ایمیل شما را منظم و پیوسته نگه دارد.

استفاده مجدد از محتوا: گاهی اوقات احساس می شود که چاه ایده های محتوایی برای کمپین های ایمیلی خشک شده است 🌵. اما روشی باهوشانه وجود دارد که حفظ تازگی و جذابیت بدون همیشگی شروع از صفر آن قابل انجام است: استفاده مجدد از محتوا!

ایجاد محتوای جدید و جذاب برای مشترکین شما بر اساس محتوای موجود شما مهم است.

خبر خوب این است که چت‌جی‌پی‌تی آماده کمک به شما است! با استفاده از آن می‌توانید محتوای فعلی خود را به پست‌های تازه و جذاب برای خبرنامه ایمیلی تبدیل کنید.

برای شروع، فقط به چت‌جی‌پی‌تون یک پرسش ساده با جزئیات درباره‌ی محتوایی که می‌خواهید به شکل دیگری بازآفرینی کنید و فرمت مورد نظر رو توضیح بدید.

ابزارهای خبرنامه ایمیل: در دنیای بازاریابی ایمیل، داشتن ابزارهای مناسب برای ایجاد خبرنامه های ایمیل می تواند تمام تفاوت را ایجاد کند. این فقط در مورد ایجاد محتوای جذاب نیست - شما نیز باید طرح های بصری جذاب را طراحی کنید، لیست اشتراک کنندگان خود را مدیریت کنید و عملکرد کمپین های خود را پیگیری کنید.

با خوشبختی، دسته‌ای ابزار نامه‌های خبرنامه‌ای برای کمک به شما در بهبود فرآیند و ایجاد خبرنامه‌های حرفه‌ای با تاثیر بر مخاطبانتان وجود دارد. اما پیدا کردن مناسب‌ترین ابزار برای شما کاری چندان آسان نیست!

و شما می توانید با استفاده از چت جی پی تی، با راهنمایی از ما، نگرانی های خود را کم کنید و با دقت به دنبال مواردی مانند نشانه های قرمز، سوالات لازم در دمو های محصول و ... به تصمیم گیری درست برسید.

تولید محتوا:

در حال تلاش برای نگه داشتن محتوای خبرنامه ایمیل خود تازگی و جذاب باشد؟ ما می فهمیم - ارائه محتوای خلاقانه که با مخاطبین شما ارتباط برقرار کند می تواند چالشی واقعی باشد. اینجاست که ChatGPT در می آید! این کمک می کند تا شما به راحتی با جذب توجه مخاطبین خود، ایمیل هایی جذاب را آماده کنید. به این ترتیب، برای شما راه ارتباطی با مخاطبین خود به صورت شخصی ساده تر شده است.

آماده شوید تا مشکلات ایمیل خود را به پیروزی‌های ایمیل تبدیل کنید 🏆

4. ایمیل های سرد

اه، ایمیل های سرد - نهاد هر بازاریابی🍀.

صیاغی پیام کامل برای شکستن سروصدایی و جلب توجه یک پروسپکت می‌تواند مثل جستجوی سوزن در کاه بیابان باشد. اما وقتی چت‌جی‌پی‌تی در اینجاست، این کار برای شما ساده خواهد شد. این به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌های سرد جذاب و متقاعد‌کننده‌ای را بنویسید که درها را باز و گفتگوهای شگفت‌انگیز را به راه بیندازد.

پس پیش بروید، این نگرانی های ایمیل سرد را کنار بگذارید و امروز شروع به جلب اعتماد مشتریان خود کنید!

تحقیق در مورد مخاطبین هدف: ورود به دنیای ایمیل های سرد می تواند ترسناک باشد، به خصوص زمانی که مطمئن نیستید با چه کسانی در تماس هستید. قبل از ارسال ایمیل های سردتان، تحقیق در مورد مخاطبین هدف شما بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود پیام شما راجع به موضوع موردنظر، برای مخاطبین شما جذاب باشد. اما از کجا شروع کنید؟ از ChatGPT شروع کنید! از این راه می توانید به خلق ایمیل های سرد با قانع کنندگی کمک کرده و بررسی های مفید در مورد مخاطبین هدف خود را دریافت کنید.

آماده هستید؟

سررسید جذاب: هنر ساختن ایمیل های سرد ، با شروع زدن به سررسید آغاز می شود - اولین تأثیر می تواند شانس شما برای توجه به شدت کاهش یابد یا افزایش یابد. رسیدن به سررسیدی مناسب در ایمیل های سرد همانند شکستن یک کد مخفی است. این یک شانس است تا تأثیری فراموش نشدنی بر روی گیرنده گذاشته شود و او را به باز کردن ایمیل تشویق کند.

با ChatGPT در کنار شما، به زودی شاهد ساخت خطوط موضوعی هستید که مشتریان شما با شور و شوق برای دیدن درون آن کلیک می کنند.

پس آماده شوید و برای ایجاد عناوین موضوع جذاب و پرحرف زدن آماده باشید.

ایمیل‌های سرد مبتنی بر ارزش: همه ما در همینجا بوده‌ایم: تلاش برای تهیه یک ایمیل سرد که در آن ارزشی که ارائه می‌دهید را به نمایش بگذارید بدون آنکه شبیه به یک پیشنهاد فروشی به نظر برسد. این یک بازی روی طناب است، ولی ما در این‌جا هستیم تا کمک کنیم! چت‌جی‌پی‌تی سلاح مخفی شما برای ایجاد متن‌های ایمیل سرد مبتنی بر ارزش است که با مخاطبان شما سازگار باشد. اکنون شما می‌توانید ایمیل‌هایی را با تمرکز بر نیازهای تمامیتان ارسال کنید و نشان دهید که چگونه راه‌حل شمای می‌تواند زندگی آن‌ها را بهبود بخشد.

با چت‌جی‌پی تلاش‌های فشاردهنده ایمیل ها را وداع گفته و به جای آن با گفتگو‌های پر ارزشی روبرو می شوید!

ایمیل‌های پیگیری: پیگیری ایمیل‌های سرد می‌تواند مانند راه رفتن روی تخم مرغ باشد - شما نمی‌خواهید خیلی به فشار بیفتید اما همچنین نمی‌خواهید از یک فرصت پتانسیلی دست بردارید.

به جای رفتن به نوبت بین چت‌جی‌پی‌تی و جیمیل برای نوشتن ایمیل پیگیری کامل، چرا از هوش مصنوعی برای این کار در جیمیل استفاده نکنید؟

گیج شده اید! با افزونه کروم چت سونیک، اکنون می‌توانید تمام ایمیل‌های سرد خود را در چند ثانیه ترکیب، پیگیری و خلاصه کنید.

نمونه زیر را بررسی کنید.

ردیابی و تحلیل کنید: استراتژی ایمیل سرد شما دیگر مانند پرتاب پیام ها به یک سوراخ سیاه به نظر نمی رسد، هرگز نمی دانید چه کار می کند و چه کار نمی کند. شما می توانید این را با ردیابی و تحلیل عملکرد ایمیل های سرد تغییر دهید.

ChatGPT می‌تواند در اینجا کمک کند تا بتوانید به رویکرد خود دقت بیشتری ببخشید و نرخ تبدیل را افزایش دهید. شما می‌توانید مشخص کنید که چه چیزی با مخاطبین شما سازگار است و تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید تا بازی ایمیل خود را ارتقا دهید.

حالا زمان آن رسیده که حدس زدن از ایمیل های سرد را بردارید و شروع به آشکار کردن موفقیت های خود کنید🎖️!

5. پیچ‌های پست مهمان

خلق پیچ کامل تقاضای مطلب مهمون می تواند مثل حل یک پازل پیچیده به نظر برسد - چگونه تخصص خود را به نمایش بگذارید، ارزش ارائه دهید و همزمان اثری دائمی برجسته کنید؟ ChatGPT می تواند به شما در ایجاد پیچ های ضیافتی که جلب توجه ویرایشگران و باز کردن درهای همکاری های ارزشمند کمک کند.

با کمک چت‌جی‌پی‌تی، شما می‌توانید با یک پیشنهاد پرطرفدار، رویاهای پست مهمان خود را به واقعیت تبدیل کنید!

نشریات هدف تحقیقات : پیدا کردن انتشارات مناسب برای ارسال مهمان میتواند یک راه پر پیچ و خم بی‌پایان باشد. اما چه اگر یک راه آسانتر وجود داشت؟ چت‌جی‌پی‌تی در اینجاست تا به شما کمک کند تا مجلات پنهان را کشف کنید!

این فرایند کشف و برجسته کردن مطبوعاتی که با تخصص شما مطابقت دارند، را ساده‌تر می‌کند.

ایجاد ایده ها براساس دستورالعمل ها: ایجاد ایده های پست مهمان که با دستورالعمل های یک انتشار مطابقت داشته باشند، ممکن است سخت باشد.

و اما خبر خوب این است: ChatGPT هم‌اندیش خلاق شماست! این کار برخط فرایند ایده‌پردازی را با سرعت بیشتری انجام داده و شما را در به دست آوردن ایده‌های مناسب و جذابی که با معیارهای انتشار مطابقت دارند کمک می‌کند. آیا آماده‌ی باز کردن ظرفیت خلاقیت خود هستید؟

ایجاد پیام /ایمیل پیشنهادی: فراگیری هنر ایمیل های گزارش مهمان هیچ کار آسانی نیست، اما ChatGPT می تواند باعث درخشاندن ایمیل های پیشنهادی شما شود! به شما کمک می کند تا ایمیل های پیشنهادی خود را با بیان تجربیات و ارائه ارزش خود برای ویرایشگران ترکیب کنید. بیایید ایمیل های پیشنهادی خود را به کلیدهایی تبدیل کنیم که همکاری های جذاب گزارش مهمان باز کند!

6. ساختن لیست ایمیل

ساختن فهرست ایمیل مانند تلاش برای گرفتن یک گله پروانه است - پراکنده و زمان‌بر است. اما ChatGPT می‌تواند این فرآیند را آسان کند! با استفاده از این ابزار، به شما کمک می‌کند استراتژی‌های موثر در جهت رشد فهرست ایمیل خود و جذب مشترکینی که به شدت به محتوای شما علاقمند هستند، طراحی کنید. بنابراین آماده باشید تا فهرست ایمیل خود را به یک جامعه پرشور از طرفداران مبدل کنید!

انتخاب پلتفرم بازاریابی ایمیل: پیدا کردن پلتفرم بازاریابی ایمیل مناسب برای کسب و کار شما می‌تواند کار آسانی نباشد. مطمئنا با تعداد بی شماری از گزینه های موجود در بازار، انتخاب مناسب چالش برانگیز خواهد بود.

بگذارید ChatGPT به شما کمک کند! شما می‌توانید اطلاعات مربوط به نیازهای خود را اعلام کنید و ChatGPT بهترین بستر را پیدا می‌کند که با آن ایمیل مارکتینگ شما به سادگی صورت می‌گیرد.

ایجاد یک مگنت سرنخ: مسدود شده در هنگام ایجاد یک مگنت سرنخ جذاب که باعث شود مردم به لیست پستی شما اشتراک بگذارند؟ نگران نباشید! این یک چالشی است که بسیاری از افراد با آن روبرو می شوند.

اگر به شما بگوییم که گفتگو با چت‌جی‌پی‌تی تنها کاری است که باید برای ایجاد مغناطیس سرنخ انجام دهید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ماورای صحبت‌های ما با چت‌جی‌پی‌تی، خودتان اقدام به تست کردن پرامتر زیر بکنید.

شما می‌توانید با پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی درباره هر مرحله، به بحث ادامه دهید و در نهایت یک منبع جذب نما باشید.

فرم عضویت را طراحی کنید: آیا می‌خواهید با ساخت یک فرم عضویت با بازده بالایی که واقعاً توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند، لیست ایمیل خود را افزایش دهید؟ همه چیز در باره ایجاد یک طرحی است که بصریاً جذاب و کاربرپسند باشد و به مخاطبان بالقوه شما ارزش واقعی را ارائه دهد.

و با کمک ChatGPT می‌توانید به سرعت فرم عضویت بسازید! ChatGPT می‌تواند ایده‌های طراحی، پیشنهادهای طرح‌بندی، پرسش‌هایی برای هنرهای هوش مصنوعی و حتی متنی که با مخاطبین شما همخوانی دارد، به شما کمک کند.

شما یک فرم عضویت حرفه‌ای با بهینه‌سازی برای تبدیل و آماده‌ی رشد لیست ایمیلتان همچنین همیشه داشته باشید!

استفاده از بازاریابی محتوا: ساخت لیست ایمیل خود را از طریق بازاریابی محتوا به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک استراتژی قدرتمند، افرادی با واقعیتی جذب کنید که به برند و پیشنهادات شما علاقه‌مند هستند و با ارائه محتوای ارزشمندی که به نیازها و علاقه‌های جمعیت هدف شما پاسخ می‌دهد، اعتماد و اعتبار و تعامل بیشتری را ایجاد خواهید کرد.

با استفاده از ChatGPT برای بازاریابی محتوا، شما قادر خواهید بود به ساخت محتوا که ترافیکی را به وجود آورده، لیست ایمیل خود را بسازید و برند خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در صنعت خود به معرفی کنید.

7. سنجش معیارهای بازاریابی ایمیل

آیا از ارسال کمپین‌های ایمیل خود خسته شده‌اید و از آنکه واقعاً تحت تأثیر قرار می‌گیرند، مطمئن نیستید؟ اگر در استراتژی بازاریابی ایمیل خود زمان و منابع خود را سرمایه گذاری کرده اید و نمی‌دانید که آیا تلاش‌های شما موثر است یا نه، می‌تواند محبوبیت شما را پایین بیاورد.

اما نترسید! چت‌ جی‌پی‌تی می‌تواند در اندازه‌گیری معیارهای بازاریابی ایمیل شما به شما کمک کند. این می‌تواند شما را در تنظیم و پیگیری معیارهای کلیدی مانند نرخ باز کردن، نرخ کلیک و تبدیل ، و حتی ارائه بررسی‌هایی برای بهبود این معیارها در طول زمان، یاری دهد.

با شات‌جی‌پی‌تی به عنوان شریک تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیل خود، قادر خواهید بود تأثیر کمپین‌های خود را اندازه‌گیری کنید، استراتژی خود را به دلخواه تنظیم کنید و حداکثر بهره‌وری از تلاش‌های بازاریابی ایمیل خود را کسب کنید.

انتخاب KPI های بازاریابی ایمیل: شاید رایج‌ترین پیشنهاد این باشد که «هر چه بیشتر، متریک‌هایی که در پیگیری آن‌ها هستید بهتر است.»

هرچند پیگیری معیارهای کمپین های بازاریابی ایمیل شما مهم است، اما مهم نیست که تعداد آنها را بیشتر کنید. به جای آن، مهم انتخاب معیارهای درست است که با هدف شما همخوانی دارند.

نرخ باز شدن، نرخ کلیک، نرخ برگشت، نرخ تبدیل شدن - لیست به مراتب طولانی‌تر است. گفتگوی چت‌جی‌پی‌تی در هماهنگی با هدف شما، با معیارهای اندازه‌گیری ایمیل مارکتینگ، از گیجی جلوگیری می‌کند.

ردیابی راه اندازی کنید: ردیابی معیارهای بازاریابی ایمیل راه اندازی کردن ، به ویژه اگر شما تازه وارد دنیای بازاریابی ایمیل هستید ، می تواند سخت باشد ، اما نگران نباشید - چت‌یو پی تی در اینجاست تا کمک کند.

به عنوان یک مدل زبانی که با داده‌های بزرگ آموزش دیده شده است، شت‌جی‌پی‌تی می‌تواند در مورد ابزار استفاده شده توصیه‌های شخصی شما را برای پیگیری معیارهای بازاریابی ایمیل به شما ارائه دهد. می‌تواند راهنمایی‌هایی گام به گام برای ایجاد هر KPI در ابزار بازاریابی ایمیل شما ارائه دهد.

محاسبه KPI ها: شما نیازی ندارید تا یک تحلیلگر داده باشید تا از معیارهای متریک ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. ChatGPT می تواند به شما در محاسبه هر KPI از ایمیل مارکتینگ کمک کند.

8. مدیریت ایمیل‌ها

آخرین نکته، مدیریت ایمیل ها برای همه در محل کار یک مزاحمت روزانه است. بخصوص برای بازاریابان ایمیل که هفته ای صدها ایمیل را ارسال و دریافت می کنند. برای کمک به مدیریت بهتر این ایمیل ها و ذخیره وقت، ChatGPT برای Gmail وجود دارد که می تواند به سرعت ایمیل ها را ترکیب، پاسخ، پیگیری و خلاصه کند.

ارسال ایمیل: افزونه کروم Chatsonic را نصب کنید و وقتی آماده نوشتن ایمیل جدید باشید، بر روی آیکون CS در پنجره ایجاد ایمیل کلیک کنید.

برای شروع، با تایپ کردن پیام خود بعد از "یک ایمیل بنویسید به ..." به هوش مصنوعی Chatsonic خبر دهید که میخواهید چه چیزی بگویید. تناسب وسطی را که میخواهید تعیین کنید، دکمه "نوشتن" را بزنید و همینطور! Chatsonic در کمترین زمان نامه ای همراه با یک عنوان برای شما تهیه می کند. امتحانش کنید، ایمیل باکس شما از شما تشکر خواهد کرد!

پاسخ به ایمیل ها: شما محدود به نوشتن ایمیل نیستید. با استفاده از افزونه کروم چتسونیک، شما می توانید به راحتی پاسخ های درست را با سه تن مختلف بنویسید و آنها را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. این هیچ وقت به این آسانی تاکید بر حرف زدن نداشته است!

خلاصه کردن ایمیل‌ها: قابلیت خلاصه کردن یک زره‌کار طلا است! برای دسترسی سریع به مکالمات ایمیل، کاملاً مناسب است. شما می توانید یک خلاصه یک پاراگرافی یا خط زمانی از یک نخستین ایمیل کامل ارسال کنید.

روی آیکن CS در بالای پنجره ایمیل خود کلیک کنید و آماده شوید!

استفاده از قدرت چت‌جی‌پی‌تی برای بازاریابی ایمیلی!

چت‌سونیک با قدرت GPT-4 ابزاری باورنکردنی برای بازاریابان ایمیل است که به دنبال صرفه‌جویی در زمان، ساماندهی جریان کار و به دست آوردن نتایج بهتر هستند. این ابزار به مارتک شما اضافه شده و با کمک وظایف مختلف بازاریابی ایمیل را مانند ساخت لیست‌های ایمیل، نوشتن پیام‌های ایمیل، تولید تصاویر هوشمند، تقسیم‌بندی لیست‌ها و کمک به بهینه‌سازی کمپین‌های شما ارائه می‌دهد.

برای بهره برداری بهتر از چت‌جی‌پی‌تی برای بازاریابی ایمیل، به پیشنهادهای چت‌جی‌پی‌تی برای بازاریابی ایمیل که باید امتحان کنید، مراجعه کنید.

علاوه بر این، افزونه کروم چتسونیک وظایف خسته‌کننده‌ای مانند ارسال ایمیل، زمان‌بندی پیگیری‌ها و و personalizing پیام‌ها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و بیشتر از زمان را برای فعالیت‌های بحرانی مانند توسعه استراتژی و ایجاد روابط با مشترکین آزاد می‌کند.

اگر به دنبال قدرت بخشیدن به تلاش های بازاریابی ایمیل خود هستید و می خواهید به کمک نرم افزار چتسونیک، به کمپین های خود در سطح بعدی برسید، آن را امتحان کنید.

مقالات مرتبط

نمایش بیشتر >>